En Güvenli 25 Araç

güvenini felan boş verinde mercedes e serisinin sis farlarının yan sanayisini felan nerden bulurum onu söyleyim yoldada görüm acayip hoşuma gitti
 
24_Regular_0202.gif
24_Regular_0202.gif
24_Regular_0202.gif
24_Regular_0202.gif
24_Regular_0202.gif
24_Regular_0202.gif
24_Regular_0202.gif




Euro NCAP's top five achievers of 2009
2.009 Euro NCAP ilk beş başarılı




For the first time, Euro NCAP can now release its top five safest cars of 2009, based on their maximum five star award and their overall score. Top of this list is the Volkswagen Golf VI that was first tested in 2008 under the former rating scheme and was re-released in 2009.
İlk defa, Euro NCAP artık maksimum beş yıldızlı ödül ve toplam puanı göre 2009 yılı en üst beş güvenli el, bırakın. Bu liste başına Volkswagen Golf VI ilk 2008 yılında eski derece düzeni altında test olmasıdır ve yeniden-2009 yılında yayınladı.

The Honda Insight Hybrid and Toyota Prius, two fuel-efficient vehicles tested in 2009, were second and third respectively in Euro NCAP's list of safest, crash-tested cars.​

Honda Insight Hybrid ve Toyota Prius, iki yakıt tasarruflu araçlar 2009 yılında test, ikinci ve sırasıyla güvenli Euro NCAP listesinde, crash-test araçları üçüncü edildi.
In fourth place is the Hyundai i20.​


Dördüncü yılında Hyundai i20 olduğunu.
There are three joint winners for fifth place – the Toyota Avensis, Volvo XC60 and the Opel/Vauxhall Astra.​


Beşinci yeri için üç ortak Kazananlar - Toyota Avensis, Volvo XC60 ve Opel / Vauxhall Astra vardır.
Euro NCAP's poorest results of the year were achieved by the Suzuki Alto and the Toyota Urban Cruiser, which both received three stars.​

Yılın en yoksul Euro NCAP sonuçları Suzuki Alto ve Toyota Urban Cruiser, hem üç yıldız almış tarafından elde edildi.

1. VW Golf VI
2. Honda Insight
3. Toyota Prius
4. Hyundai i20
5. Toyota Avensis
5. Volvo XC60
5. Opel/Vauxhall Astra​


In 2009, Euro NCAP crash tested thirty three car models, using up to a total of three cars, three front seats, four child seats and an array of spare parts per model.​
2009 yılında, Euro NCAP çarpışma, üç el, üç ön koltuklar, dört çocuk koltuğu ve model başına yedek parça bir dizi toplam kadar kullanarak otuz üç araba modelleri denendi.
To achieve the overall rating, the car model is usually put through four crash tests, a component test and is assessed by an inspector who considers tests results and the safety equipment and features of the car.​
Genel degerlendirme elde etmek için, araba modeli genellikle dört çarpışma testleri, bir bileşeni testi ile konulur ve kim ve güvenlik ekipmanları test sonuçları dikkate alır ve arabanın özellikleri bir müfettişi tarafından değerlendirilir.
In 2009, upon the request of the manufacturer Euro NCAP also considered results from vehicles crash-tested in 2007/2008 and carried out the necessary tests and assessment to upgrade them to a result applicable under the new rating scheme.​
2009 yılında, üretici Euro NCAP talebi üzerine de kazasında araçlarda sonuçları dikkate-2007/2008 test ve gerekli test ve değerlendirme, yeni plan çerçevesinde değerlendirme sonucu geçerli onları yükseltme amacıyla yürütülmüştür.


Dr Michiel van Ratingen, Secretary General of Euro NCAP says “This is the first time we can calculate results that demonstrate an overall safety performance.​
Dr Michiel van Ratingen, Genel Sekreter Euro NCAP "Bu bizim bir genel güvenliği performans göstermek sonuçları hesaplayabilir ilk kez olduğunu söyledi.
Even though these cars excel in different areas of safety, their presence in the top-five list indicates that they are among the top safety achievers of the year”.​
Rağmen bu araçların güvenliği farklı alanlarda excel, üst varlıklarını beş listesini de yılın en başarılı emniyet arasında "gösterir.


In 2010, the threshold to achieve Euro NCAP's maximum five stars rises from 75% to 80% in Adult Occupant Protection and from 70% to 75% in Child Occupant Protection.​
2010 yılında, eşik Euro NCAP maksimum beş yıldız elde etmek için% 75 den yetişkin yolcu koruması% 80 ve% 70 yükselir Çocuk Yolcu Koruması% 75 kadar.
The threshold for Pedestrian Protection rises to 40%.​
Yaya Koruma eşik% 40 yükselir.
The first results for vehicles tested under this stricter assessment will be released on 3 rd March 2010.​
Bu araçlar sıkı değerlendirmesi altında test için ilk sonuçları çıkacak 3 Mart 2010 rd.


Today, Euro NCAP also releases a list of results in an easily printable table of all cars tested and upgraded in 2009 .​
Bugün, Euro NCAP ayrıca tüm araçları test bir kolaylıkla yazdırılabilir tabloda sonuç listesi bültenleri ve 2009 yılında yükseltilmiş.
 
Son düzenleme:
Hemen golf 1. sırada astra zaten hyundai den kötü volvo ancak astra kadar güvenli mercedes ile bmw zaten ilk beşte yok.....Her şeyde olduğu gibi burada da ikilik var
 
Astra j euro Ncap testinden tam not almış bir araç
 
Son düzenleme:
Golfün birinci olup mercedesin ilk beşe giremediği yerde ben ikilik ararım ?

Mercedes in içindekiler aynı kazalarda golf ün içindekilerden dahamı fazla zarar görmüşler yani ? Hemde golfün arkasında gelmeyi bırak beşinci bile olamayacak kadar ?

Bumudur ?

Eğer bu, bu demek oluyorsa ben inanmakta güçlük çekiyorum
 
volvo güvenli değil sadece sağlam bir araç

volvonun tank gibi aracıyla renault un minicik modusunun kafa kafaya çarpmısma testi var youtube da bulabilirsinz
 
tskler paylasım için..
 
peugeotun jipi kadar iğrenç bir tasarım görmedim hayatımda..

Bana kalsa en guvenli araba hala vectra a- calibra a ...

Saab yok insignia yok düzmece bir liste olduğu çok belli..

Reno pejo vv citroenin ncap e bir şekilde para yedirdiği yıllardan beri belli

1989 da renault clio yılın otomobili seçilirken calibra 3. cü olmuş...
 
İlginç yaa Golf 1 numara oluyor mercedes yok...golf ü köpükle mi test ediyor bunlar...araca göre test şekli...ne volvo var ne saab...
 
Geri
Üst