dizelin iyisi kötüsü olurda çok yakanı az yakanı yakıtta ciddi ekonomik derecede farkketiricek kadar olanı bence olmaz tahminim..
geri kalan arabanın motorunun durumu şöförün sürüşü iklim trafik koşulları hatta lastikler bile etki eder yakıta.. bakımlı araçla bakımsız araç aynı yakmaz şöförden şöföre fark eder..
yakıtta ciddi ölçüde ekonomi sağlamak isteyenler son zamanlar sağda solda çok duyar oldum methanolle araçlarını çalıştıranlar varmış.. zaten eskiden beri yağla çalıştıranlarda var dediğim yağ motor yağı değil bitkisel yağ.. bu tür alternatiflere yönelebilir tabi iyi bilmek lazım..
geri kalan arabanın motorunun durumu şöförün sürüşü iklim trafik koşulları hatta lastikler bile etki eder yakıta.. bakımlı araçla bakımsız araç aynı yakmaz şöförden şöföre fark eder..
yakıtta ciddi ölçüde ekonomi sağlamak isteyenler son zamanlar sağda solda çok duyar oldum methanolle araçlarını çalıştıranlar varmış.. zaten eskiden beri yağla çalıştıranlarda var dediğim yağ motor yağı değil bitkisel yağ.. bu tür alternatiflere yönelebilir tabi iyi bilmek lazım..