Fan tesisatı-Geç çalışma-Egzoz

maximus06

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
8 Ağu 2013
Mesajlar
24
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Merhaba aracım opel vectra b 1998 cd 2.0
1-)Aracın motoru yeni yapıldı.Araç yapılmadan öncede şimdide bazen ikinci marşta alıyor her zaman degil ama bekleyince cok sıcak ve cok soğuk havalarda ikinci , nadir bi kac kezde üçüncü marşta aldı bu normal mi?Ben silah gibi calıssın ıstıyorum kontagı degdırınce alsın ama kontagı diplemeyince almıyor ve sarsıntılı calısıyor...(benzin pompası ,bujıler ve kabloları,bobin bütün filtreler değişti..)Bi enjektörler temizlenmedi sebebi oalabilir mi temizletme maliyeti nedir.
2-)Fan tesisatının kablosu kopmustu lehimlendi sonra fan süreklı calısmaya basladı hararet düşükkende sonra baglantılar kontrol edilirken klima basınc müşürünü sökünce normale döndü 90 ı gecınce calısıyor sımdı takınca sureklı calısıyor klima basınç müşürü sökükken bu sekilde kullanmamın zararı olurmu ve tesisatı yenileme maliyeti nedir...
3-)Birde egzoz manifoltu planyalandı motor yapılırken bu ne demek,Manifolt yapılmış mı oluyor.Daha önce egzoz manifoltundan ses geliyordu patlak demişlerdi horultu buradan mı geliyor yoksa egzoz doluncada ses gelir mi değişim maliyeti nedir.
Son olarak egzoz arabanın gidiş performansını etkiler mi aracın motoru yeni yapıldı yağ gibi kayması lazım ama biraz performansı düşük gibi yoksa motor alışınca düzelir mi...

Bilgili form üyelerimizin değerli yorumları için şimdiden teşekkürler...
 
1). öncelikle arıza kodu veriyormu? ona bakın,artı bu yakıt basıncından kaynaklı olabilir,motor sıcaklık sensoruda sorunlu olabilir tesisatdan dolayı.
2).eğer lehimden dolayı değilse sorun klima gazı düşük ondan dolayı devreye girebilir.Ama sorun tesisat gibi görünüyor.
3). manifoltunuz eğilmiş ses yapması ondan kaynaklı ki ustanız planyalamış yani motora gelen yüzzeyini düzeltmiş kaçırma olmasın diye.Motor çekişinde sorun sebepleri çok.Ama yukarıdaki şikayetlere bakınca debimetre akla gelen il sorun yani tek marşda çalışmama boğulma çekiş düşüklüğü.En güzeli Tech ile verilere bakma.
Sıcaklık sensorunun soketini çek dene çalışmasını hatta debimetre ile bir sonraki denemen olsun,kolay gele
 
CVP için teşekkürler.
Arıza kodu vermiyor tech cihazınada bağlandı problem yok dedi usta...
bu denemeleri nasıl yapıcam sıcaklık sensörü ve debimetrenin soketlerini sökerek bi çalıştırayım
kusura bakmayın teknik bilgim biraz zayıf bu konularda sıcaklık sensörü nerede debimetreninki üzerinde diye biliyorum...
 
Son düzenleme:
Aynen bir sıcaklık sensorun soketini çekin deneyin değişme varmı,sonra takın debimetreyi sökün deneyin.Tech2 cihazı ile arıza kodu değil verilere bakın demek istedim.
 
Aynen bir sıcaklık sensorun soketini çekin deneyin değişme varmı,sonra takın debimetreyi sökün deneyin.Tech2 cihazı ile arıza kodu değil verilere bakın demek istedim.

ok.Cok tesekkür ederim.. Deniycem...
 
Konunun başında yazmıştım fan tesisatının kablosu kopmustu lehimlendi sonra fan süreklı calısmaya basladı hararet düşükkende sonra baglantılar kontrol edilirken klima basınc müşürünü sökünce normale döndü 90 ı gecınce calısıyor sımdı takınca sureklı calısıyor klima basınç müşürü soketini söktüm sökükken bu sekilde kullanmamın zararı olurmu,bu şekilde kalorifer çalışıyordu şimdi kaloriferde çalışmıyor hiç üflemiyor ışıkları yanıyor derecelerle oynayabiliyorum ama tepki yok bu olay nedir müşür sökükken önce çalışıp sonra çalışmamasına bi anlam veremedim.Klima gazı nın olayla bi alakası varmı Ve tesisatı yenileme maliyeti nedir...
Değerli yorumlerınız için çok teşşekkürler...
 
İsmail Bey,konunuz var iken yeni konu açmışsınız,bence istiyorsanız diğerini kapatalım burdan devam edelim.Şimdi siz önceleri fanınız normal çalışıyor ve klima basınc müşür kaplosu kopuk lehimliyorsunuz ve sonrası devamlı çalışıyor doğrumu? klima gazınız doğrumu? çünkü gaz az ise devreye girer,birde bakman gerekenler eğer tesisatında sorun yoksa roleler,müşür.
gelelim klima kontrol düğmelerinin çalışmasına ama kaloriferin üfürmemesine;
fan dirençlerine baktır,klima rolelerine baktır birde gaz pedalı kısmında direnç var klimanın ona baktır.Bu arada mutlaka arıza kodu veriyordur.
kolay gelsin
 
İsmail Bey,konunuz var iken yeni konu açmışsınız,bence istiyorsanız diğerini kapatalım burdan devam edelim.Şimdi siz önceleri fanınız normal çalışıyor ve klima basınc müşür kaplosu kopuk lehimliyorsunuz ve sonrası devamlı çalışıyor doğrumu? klima gazınız doğrumu? çünkü gaz az ise devreye girer,birde bakman gerekenler eğer tesisatında sorun yoksa roleler,müşür.
gelelim klima kontrol düğmelerinin çalışmasına ama kaloriferin üfürmemesine;
fan dirençlerine baktır,klima rolelerine baktır birde gaz pedalı kısmında direnç var klimanın ona baktır.Bu arada mutlaka arıza kodu veriyordur.
kolay gelsin
Tesekkur ederım diğer konuyu kapatayım dedim kapatamayınca internete yazdım:) konu kapatma işi site yetkililerince yapılıyormus sanırım buradada öyle size zahmet kapatabılıyorsanız iyi olur.. Söylediklerinizede bi baktırayım yardımlarınız için tşkler...
 
Son düzenleme:
İsmail Bey,konunuz var iken yeni konu açmışsınız,bence istiyorsanız diğerini kapatalım burdan devam edelim.Şimdi siz önceleri fanınız normal çalışıyor ve klima basınc müşür kaplosu kopuk lehimliyorsunuz ve sonrası devamlı çalışıyor doğrumu? klima gazınız doğrumu? çünkü gaz az ise devreye girer,birde bakman gerekenler eğer tesisatında sorun yoksa roleler,müşür.
gelelim klima kontrol düğmelerinin çalışmasına ama kaloriferin üfürmemesine;
fan dirençlerine baktır,klima rolelerine baktır birde gaz pedalı kısmında direnç var klimanın ona baktır.Bu arada mutlaka arıza kodu veriyordur.
kolay gelsin

Kaloriferin çalışmama sebebi sigortası atmış bi kac yere götürdüm beyinden diyen ler oldu aracı bırak bı kac gun surer diyen oldu en sonunda temiz bi elektrikci buldum 1 liraya 4 sigorta aldım biri asil 3 ü yedek 20 tl işçilik hallodu simdi çalısıyor..
Buarada yadımlarınız için teşekür ederim....Faydası oldu...
 
Sevindim,geçmiş olsun ;)
 
Geri
Üst