Giulietta 1.750 TB 235 hp QUADRİFOGLİO VERDE

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Sting
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Ynt: Giulietta 1.750 TB 235 hp QUADRİFOGLİO VERDE

Alfa son zamanlarda moda olan turbo makinaları yıllardır yapmakta ve bu işi VW, Opel gibi firmalardan çok iyi bildiğini bildiğim için kullanmadığım halde bu makinanın kullanana çok keyif vereceğini düşünüyorum. İkinci el bir araca müşteri olup test sürüşü yapmakta fayda var. Ben eminim kullandıktan sonra almaktan vazgeçmezsiniz. Bir kere Alfa her zaman Alfa...

Önden çeker ama kilitli difransiyel ve DNA ile çok keyif verici bir araç olacağını boş 1320 kg ağırlık ve 340 tork ile performansı oldukça iyi olacaktır gerçi beklentileriniz nedir onu bilemiyorum. Aynı zamanda çok yakışıklı bir araç. Ben önünü de çok beğeniyorum genelin aksine.
 
Ynt: Giulietta 1.750 TB 235 hp QUADRİFOGLİO VERDE

Alfa son zamanlarda moda olan turbo makinaları yıllardır yapmakta ve bu işi VW, Opel gibi firmalardan çok iyi bildiğini bildiğim için kullanmadığım halde bu makinanın kullanana çok keyif vereceğini düşünüyorum. İkinci el bir araca müşteri olup test sürüşü yapmakta fayda var. Ben eminim kullandıktan sonra almaktan vazgeçmezsiniz. Bir kere Alfa her zaman Alfa...

Önden çeker ama kilitli difransiyel ve DNA ile çok keyif verici bir araç olacağını boş 1320 kg ağırlık ve 340 tork ile performansı oldukça iyi olacaktır gerçi beklentileriniz nedir onu bilemiyorum. Aynı zamanda çok yakışıklı bir araç. Ben önünü de çok beğeniyorum genelin aksine.
 
Ynt: Giulietta 1.750 TB 235 hp QUADRİFOGLİO VERDE

Alfa son zamanlarda moda olan turbo makinaları yıllardır yapmakta ve bu işi VW, Opel gibi firmalardan çok iyi bildiğini bildiğim için kullanmadığım halde bu makinanın kullanana çok keyif vereceğini düşünüyorum. İkinci el bir araca müşteri olup test sürüşü yapmakta fayda var. Ben eminim kullandıktan sonra almaktan vazgeçmezsiniz. Bir kere Alfa her zaman Alfa...

Önden çeker ama kilitli difransiyel ve DNA ile çok keyif verici bir araç olacağını boş 1320 kg ağırlık ve 340 tork ile performansı oldukça iyi olacaktır gerçi beklentileriniz nedir onu bilemiyorum. Aynı zamanda çok yakışıklı bir araç. Ben önünü de çok beğeniyorum genelin aksine.
 
Ynt: Giulietta 1.750 TB 235 hp QUADRİFOGLİO VERDE

Megane rs trophy diorm bu araclarin hepsinden ustun yada golf r ama r hic heyecanli bir araba degil aile arabasinin  cok iyi giden hali daha cok araba hizli olsun ben virajlarda falan sinirlarini zorlamiycam diyenler icin hizli bir aile otomobili ben kesinlikle trophy derim duz renault diye bakmayin renault bu sinifin lideridir
 
Ynt: Giulietta 1.750 TB 235 hp QUADRİFOGLİO VERDE

astraowner link' Alıntı:
Megane rs trophy diorm bu araclarin hepsinden ustun yada golf r ama r hic heyecanli bir araba degil aile arabasinin  cok iyi giden hali daha cok araba hizli olsun ben virajlarda falan sinirlarini zorlamiycam diyenler icin hizli bir aile otomobili ben kesinlikle trophy derim duz renault diye bakmayin renault bu sinifin lideridir

+1000  renault ama unutulmamasi gereken f1 de kac kez sampiyon olmus bir marka bu.  Belki bizde uretilenlerin sacma huylari var ama rs denilince is degisir. Turbo olayinda renault kadar tecrube zor bulunur. Adam her serisinin turbosunu uretmis bir marka.
 
Ynt: Giulietta 1.750 TB 235 hp QUADRİFOGLİO VERDE

bu yeni alfanın ön tasarımını nedense hiç beğenemedim bir türlü ama arka tasarımı da bir o kadar güzel
megane rs yorumlarına tamamen katılıyorum sn. astraowner ve sn. eketen'in yorumlarına..
megane rs tercihim olurdu benim de
 
Ynt: Giulietta 1.750 TB 235 hp QUADRİFOGLİO VERDE

Bence OPC yi bekle Eylülde kesin gelir..
 
Ynt: Giulietta 1.750 TB 235 hp QUADRİFOGLİO VERDE

Valla kardeşim benim hedefimdeki araçta giulietta ydı ama euro fırlayınca astra j de hoşuma giden araçtı onu aldım.
Ama benim için problem değil parası diyorsan , ben bu aracı VOLKAN IŞIK ve ekibi ile test ettim
sabah saat 09:00 da başladık akşam 17:00 ye kadar giulietta nın tepesinden inmedik.
Araç çok güzel kullanışlı farklı ve güçlü
kısacası tavsiye ederim
 
Ynt: Giulietta 1.750 TB 235 hp QUADRİFOGLİO VERDE

Ben bu aracın 1,75 yonca diye tabir edilen en güçlü versiyonunu 235 bg kullandım bizim hurriyetoto' ya test aracı olarak vermişlerdi

şirketin önündeki yolda basın ekspres yolu' nda tabiri cayizse tokatlamadığım araç kalmamıştı  Wink özellikle 3. viteste 170 i görmek büyük haz yaratmıştı

Ama pislik bi yanı vardı 8000 devir olmasına rağmen 6500 de kesiyodu o kısmı can sıkıcıydı öte yandan aracın modunu dynamic moda alınca çıldırmış gibiydi gaz ve direksiyon tepkileri oldukça başarılıydı

http://www.arabam.com/Test/Alfa-Romeo-Giulietta-18-QV/Detay-293277

burdaki testide okumanı öneririm...
 
Geri
Üst