Ynt: GTC'de dikkatimi çeken yenilik.
Bende fikrimi paylaşiym, bu iki araç benim şuan için piyasada bu sınıfta tek geçtiğim iki model, Roccoyuda ne kadar beğendiğimi ve C40 almaya niyetlenen kuzenime rocco aldırdığımı her seferinde söylüyorum. Kuzendeki roccoyu bir iki sefer kullandım, performans olarak falan değerlendirmek istemiyorum, araç 122 hp likti. GTC ile donanım ve görünüm olarak karşılaştırırsam, yemin ederim kendi aracım diye söylemiyorum ama GTC yi tercih ederim. Rocconun GTC ye göre bence en büyük avantajı yola daha iyi oturması, özellkle arkadan iki araca bakıldığından rocconun bariz yere daha yakın olduğu görülebiliyor, bir başka deyişle gtc ye göre daha iyi bir yarış arabası havasında
GTC ise roccoya nazaran çok daha uygun fiyata alınabilecek bir araç,bunda tabiki Vw markasının etkisi büyük, piyasaya yeni çıkmış olmasıda bir başka artı yönü bence, bilmemekle beraber rocconun kasasının bir iki yıl içinde en azından makyajlanacağını düşünüyorum, oysa GTC daha uzun yıllar aynı kasada devam edecektir. Üstelik dış görünüm olarak rocco kadar sportif olmasa da ondan çok daha kalıplı, iri duruyor. Dış görünümdeki sportif havayı ben rocconun içinde göremiyorum, buna katılan yada katılmayan arkadaşlar olabilir. Gerek heçbek gerek GTC olsun, karanlıkta araçlarımızın orta konsolunda oluşan o mükkemel ışıklandırma,ambiyans, bence ne Golf te var ne roccoda...Ön konsol, benim ecoflex alırkende astrayı tercih etmemdeki en büyük etkenlerdendi.Ben kendi aracımı 62300 e aldım, 60600 araç ve 1700 cyclone, üstelik 19 inç jant mevcut, bizim 180 hp lere hemen hemen denk gelen TSI 1.4 160 hp rocconun liste fiyatı 30 bin euro gözüküyor, ne kadar indirim yapılırsa yapılsın 65 binin altına 160 hp rocco vereceklerini sanmıyorum. Camların üstündeki direklerde de sizlere katılıyorum, bende ilk gördüğümde camların üstünün boş olmasını tercih ettiğimi belirtmiştim, özellikle kapılar açıkken daha şık duruyor.