H&r mi eibach mi?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan ForCorsa
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
ikiside birbirinin aynı hatta aynı yerde üretiliyorlar diye bir idda atayım ortaya.
bende eibach var kimse kendini kandırmasın yumuşak diye orjinal harici olan alçaltıcı bütün yaylar sert ve rahatsızdır.
 
ikiside birbirinin aynı hatta aynı yerde üretiliyorlar diye bir idda atayım ortaya.
bende eibach var kimse kendini kandırmasın yumuşak diye orjinal harici olan alçaltıcı bütün yaylar sert ve rahatsızdır.
sert olma konusuna katılmıyorum Berat ben önler sürtme yapıyor diye h&r leri önlerden söküp orjinal yayları taktım bu sefer aracın arkası pamuk gibi kaldı önler sert baktım olmuyor arkaları da bir ay sonra söktüm çünki aracın dinamiği bozulmuştu virajlarda sıkıntı çıkarıyordu şimdi arkalar da çok sert oldu o halde ya benim h&r ler bozuk ya da senin tezin yanlış spor yaylar orjinal yayla ebat olarak aynı olmasına rağmen yumuşatılmış olduklarından araçda alçalma yapar (bendeki h&r ler orjinalle aynı boydaydı mesela) e tabii arac cok alçaltılıp orjinal amortisörle kullanılırsa o amortisör zaten patlıyor araç da haliyle kütük gibi oluyor 3.5 cm lik yaydan sonrası kısa ve ya spor amortisör gerektirir
 
h&r 3.5 taktım eıbach 5 ten daha fazla dustu super tavısye ederım
 
ikiside birbirinin aynı hatta aynı yerde üretiliyorlar diye bir idda atayım ortaya.
bende eibach var kimse kendini kandırmasın yumuşak diye orjinal harici olan alçaltıcı bütün yaylar sert ve rahatsızdır.

vallahi biz eibach'ı taktık 2 gündür test aşamasındayız :)
konfor kaybı 0...
memnun kalacağa benziyoruz :)
 
Demekki sizin yaylar uzaydan benimkiler harran dan:):):)
 
Demekki sizin yaylar uzaydan benimkiler harran dan:):):)
seni kazıklamışlar Berat'ım,kardeşim elimizde olmasa,kullanmasak iddia edemeyiz zaten bende 5 takım yay var 4 ü orjinal onlardan bir takımını ısttırdım uyanığımya olmadı ,h&r leri taktım araba pamuk gibi oldu ama lastik ebatlarını 3'' fazla büyüttüm ve hafif ofsetli diye sürtme yaptı sonra önleri söktüm uyanığımya orjinalleri taktım bu sefer önler sert arkalar pamuk gibi oldu baktık virajlarda araba cok arkadan salınım yapıyor sonra dedik ki alemin tek akıllısı sen misin sök arkaları da tak orjinalleri e öyle yaptık şimdi arkalar hem çok yükseldi hem de sertleşti h&r ile orjinalleri yanyana koydum boyları aynı e bu ne manaya geliyor aynı boyda yay nasıl aracı 3 cm düşürüyor metalinin daha yumuşak olmasından artık harran mı uzay mı orasını bilemem yaylar ortada
 
aynen abi baktım şimdi üzerinde gerçekten made in harran yazıyor.:)

bu arada bence o kadar çok para verince yaylara psikolojik olarak konfor bozulmadı diye kendinizi iyi hissettiriyonuz:D:D
yahu sende ne inat varmış :D arabaya konforu yay değil amortisör verir 5 cm yay al onların altına aracı esnetebilecek tarzda yani kısa ama sert değil amortisör bul bak bakalım aracın nasıl yolda top gibi seke seke gidiyor bizler kısa yaya orjinal amortisör kullandığımız (ya da sertleştirilmiş spor amortisör taktığımız için) araç alçaldığında amortisör kapanıyor,esnemesi azalıyor hal böyleyken aracın sertleşti sanıyorsun :D bu tamamen amortisörün vazifesini tam yapamadığından kaynaklanıyor su an kısa yayın varsa git namıstaıne amortisörlerinin kafalarını 3 cm aldır bak baklaım nasıl konfor gelıyor aracına,sertlik ayarlı amortisörler neden yapılıyor sanıyorsun ...
 
valla benım corsa da 1 sene yaysız kullandım sonra yay taktım bana bıraz sert gıbı gelıyordu gecen orjınallerı taktım hıcbır fark yok konforda orjınaldede yaylı halındede heer cukurda tak tuk
 
Geri
Üst