Vallaha Mert; o sayfaya girdiğinde sen de anlamışsın, adamların 10 test aracından 7 si vw gruptan..Üstelik bunlar trendline comfortline falan da değil, her biri highline..Misal passat b5 i test etmişler..O aracın 1.6 sı da var trendline lı..Neden onu test etmiyorsun da o kasanın en fullünü test ediyorsun?Motor,iç tasarım ve renkler,deri koltuk ve direksiyon vs vs derken araç hem içten hem dıştan ister istemez çekici oluyor..Misal 2007 corsa yı test etmişler, 1.2 motorlu..O araç için söylediklerine iyi bak..Üstelik neden cosmo 1.3 cdti test etmiyorsun?Opelin adam akıllı bir tek astra j opc sinin testini yapmışlar o da 7 dk..Tamam yazıyı uzun tutmuş ama o aracın videosunda gazlamaları var 2 dk öyle geçiyor zaten, kaldı 5 dk..O araç 5 dk da anlatılacak bir araç mı?Ne IDS+ tan ne ödüllü AFL+ tan ne NAVI ve Multimedi paketinden söz etmek var..Golf TSI ACT videosuna bak araç zaten en fullü ve tam 22 dk videosu var..Bu konuda bence kesinlikle tarafsız değiller..Bunu sana karşı bir çıkış olarak algılama kesinlikle
ama dikkat ettiysen sonunda boş bir poloyu konuştular da gerçekte polo nun ne olduğunu kendileri de anladı..Hatta dedikleri gibi ''varla yok arası-hiçbir yolcu keyif almıyor'' gibi yorumları yapabildiler..Aynını jetta ve diğer skoda rapidde falan yapsalar zaten kimse o araçları almaz..
Ben peugeot 208 dedim..Çünkü artık peugeot bazı şeyleri aştı(özellikle de fransız olma halini)...Söylentiler var piyasada..Yok psa da işler iyi gitmiyor, yok ipte sallanıyor vs vs..Bunu duyanınız mutlaka vardır..Ben böyle birşeyi kabul etmiyorum..Çünkü peugeot BMW gibi bir deve motor yapıyor, citröen ve renault mercedes e yine motor ve ticari araç yapıyor..Her piyasada biz varız diyorlar...Bunu GM için de söylemişlerdi,gördük..208 aslında 206 nın iddialı oluşu üzerine kuruldu..Tek kusuru clio da ESP tüm modellerde standart iken bunda opsiyon..Onun dışında bence en avrupalı araç içlerinde..Fakat bütçenizi biraz daha zorlarsanız clio da olabilir..Bu araçta 0.9 cc 90 hp ve 130 nm tork var..Gayet yeterli..