- Katılım
- 6 Nis 2014
- Mesajlar
- 7
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
Öncelikle Herkese iyi forumlar.
Arkadaşlar kısa süre önce tanıştım opelle daha sonra bazı problemler yaşamaya başladım.Benim aracımın ısıtma buji lambası hiç sönmüyordu ve araç çalıştıktan 5 dakika sonra ısıtma buji lambası sönüyor fakat bu seferde sanki turbo devre dışı kalıyor araç çekişi 3000 deviri geçemiyordu ve çok fazla mavi duman atıyordu böyle olunca bende kenara çekip kontağı bir kaç kere kapat aç yaptıktan sonra düzeliyordu.Bende ustaya götürdüm enjektörleri ısıtma bujilerini yağını felan herşeyini değiştirdi 600 tlye yakın masraf çıktı yaptırdım ama düzelmedi.ustadan kıl kaptım başka bir yere götürdüm .Burdaki arkadaşlarda gerrekli testleri yaptıktan sonra gaz kelebeğinde daha önce işlem yapıldığını ve kontrol edilip gerekirse değişmesi gerektiğini söylediler aracın beyninden gelen tesisatları tek tek kontrol edilmesi gerektiğini ısıtma beynine gelen kabloda sorun olabileceğini de söylediler.tabi bu işlemleride 4-5 gün içinde tamamlanacakmış.Bende o hafta müsait olmadıgım için daha sonraki hafta getiririm dedim ayrıldım daha sonra araca binerken gectiğimiz gün hararet birden çıkmaya başladı aracın gaz yemesi değişti hemen çektim ve mtordan hafif buhar çıkıyordu kaputu açtım arac su kaynatmış ve hiç su yoktu hemen aracı stop ettim su ekledim felan ama su koydugumuz bidonda krem renginde tortular oluşmuş harararet yapmasının sebebide içinde radyatör fanlarının üzerinde bir soketli üçgen parça var onun tırnakları kırıktı o yerinden çıkıyor ve manifolta değip kablo yanıyor ve araç hararet yapıyor şimdi hararet yaptıktan sonra aracı zorlamadım.diye tahmin ediyorum motora zarar verip vermediğini nasıl anlayabiliri...Uzun oldu bayağı kusura bakmayın
Arkadaşlar kısa süre önce tanıştım opelle daha sonra bazı problemler yaşamaya başladım.Benim aracımın ısıtma buji lambası hiç sönmüyordu ve araç çalıştıktan 5 dakika sonra ısıtma buji lambası sönüyor fakat bu seferde sanki turbo devre dışı kalıyor araç çekişi 3000 deviri geçemiyordu ve çok fazla mavi duman atıyordu böyle olunca bende kenara çekip kontağı bir kaç kere kapat aç yaptıktan sonra düzeliyordu.Bende ustaya götürdüm enjektörleri ısıtma bujilerini yağını felan herşeyini değiştirdi 600 tlye yakın masraf çıktı yaptırdım ama düzelmedi.ustadan kıl kaptım başka bir yere götürdüm .Burdaki arkadaşlarda gerrekli testleri yaptıktan sonra gaz kelebeğinde daha önce işlem yapıldığını ve kontrol edilip gerekirse değişmesi gerektiğini söylediler aracın beyninden gelen tesisatları tek tek kontrol edilmesi gerektiğini ısıtma beynine gelen kabloda sorun olabileceğini de söylediler.tabi bu işlemleride 4-5 gün içinde tamamlanacakmış.Bende o hafta müsait olmadıgım için daha sonraki hafta getiririm dedim ayrıldım daha sonra araca binerken gectiğimiz gün hararet birden çıkmaya başladı aracın gaz yemesi değişti hemen çektim ve mtordan hafif buhar çıkıyordu kaputu açtım arac su kaynatmış ve hiç su yoktu hemen aracı stop ettim su ekledim felan ama su koydugumuz bidonda krem renginde tortular oluşmuş harararet yapmasının sebebide içinde radyatör fanlarının üzerinde bir soketli üçgen parça var onun tırnakları kırıktı o yerinden çıkıyor ve manifolta değip kablo yanıyor ve araç hararet yapıyor şimdi hararet yaptıktan sonra aracı zorlamadım.diye tahmin ediyorum motora zarar verip vermediğini nasıl anlayabiliri...Uzun oldu bayağı kusura bakmayın