hararet göstergesi kaç dereceler arası normaldir

adige_emrah

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
20 May 2008
Mesajlar
141
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
42
arkadaşlar forumdaki konuları inceledim ama net bir cevap bulamadım farklı cevaplar var.
arabam astra g 99 model cd. yaz geldi malum havalar sıcak.
2 sorum olacak
hararet göstergesi kaç dereceler arası normaldir?
geçen yaz ibre şehir içindede olsa 90ı hiç geçmezdi yada ben öyle gördüm. bu aralar 90ı geçer oldu ama 100 ü hiç görmedi bu rakamlar normalmi? kaça kadar normal?
klima açıkkken hararaetin çıkması normalmi?
 
Son düzenleme:
güncel
 
benımkı bazen 90 ustune cıkıyor...ama pazartesı bı karabuk safranbolu yaptım bıraz yuklendım (4500-5000 devir arası) arabaya baya bir arttı red line yaklastı...
 
benımkı bazen 90 ustune cıkıyor...ama pazartesı bı karabuk safranbolu yaptım bıraz yuklendım (4500-5000 devir arası) arabaya baya bir arttı red line yaklastı...
valla fatih aynı bende cumartesi safranboluya gittim biliyosun o gün çok sıcaktı klimayı açtım arabada hararetin ilk defa 90 ı geçtiğini gördüm korktum. inşallah normaldir.
 
ya bende pazartesi okula gittim geldim arkadaslar gaz verdı yuksek devırde kullan falan dıye baya bı arttı :)
 
normal değerler
 
Arkadaslar,
sunu bilinki araba 92 derecede temostat kisa devri acar 102 veya 107 derecede tam devirdaimi acar, pervane ise 100 ü gecince ek olarak sogutmaya gecer..tabii bu arada gösterge hafif yükselir,ama ek sogutma (Elektrikli pervane)devre girince düsme baslar
bunlar normaldir
 
iyide 100 dereceye çıkması su eksilmesine yol açmaz mı bu nebiçim değerlerdir ya bende de sürekli 100 ü geçiyo
 
iyide 100 dereceye çıkması su eksilmesine yol açmaz mı bu nebiçim değerlerdir ya bende de sürekli 100 ü geçiyo

güzel yazmışsında kaynayan su buharı kaybolmuyorki gene sistemin içinde kalıyor sıkışıp daha sonra su damlacıkları halinde eski haline dönüyor 100 110 gayet normal değerler korkulacak bi durum yok .. bende sana şöyle soru sorayım sorduğun sorunun cevabını daha iyi anlarsın motor sıcakken fan açma derecesine yaklaşmışken kapağı neden birden açamıyorsun ? basın diyeceksin basıncı asıl oluşturan etkende suyun sıcaklığı yani sen sistemde kaçak vs. bidurum yoksa fazla bi su eksiltmez ama şuda var basınç belli bir değere geldiği zaman su genleşme kabının kapağının altındaki yay açılarak basıncı düşürür su buharı öyle oradan çıkar ve bir miktar su eksilmesi yapabilir oda normaldir...
 
güzel yazmışsında kaynayan su buharı kaybolmuyorki gene sistemin içinde kalıyor sıkışıp daha sonra su damlacıkları halinde eski haline dönüyor 100 110 gayet normal değerler korkulacak bi durum yok .. Bende sana şöyle soru sorayım sorduğun sorunun cevabını daha iyi anlarsın motor sıcakken fan açma derecesine yaklaşmışken kapağı neden birden açamıyorsun ? Basın diyeceksin basıncı asıl oluşturan etkende suyun sıcaklığı yani sen sistemde kaçak vs. Bidurum yoksa fazla bi su eksiltmez ama şuda var basınç belli bir değere geldiği zaman su genleşme kabının kapağının altındaki yay açılarak basıncı düşürür su buharı öyle oradan çıkar ve bir miktar su eksilmesi yapabilir oda normaldir...
+1111111
 
Geri
Üst