hava filtresi nasıl olmalı?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan mycorsa
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

mycorsa

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
26 Ocak 2009
Mesajlar
48
Tepkime puanı
0
Puanları
6
Siteyi ziyaret et
arkadaşlar açık hava filtresi takmayı düşünüyorum.veya hava filtre kiti.araştırdığıma göre en iyi performansı almak için ön kaputu keserek kullanmak gerekiyormuş.bunu uygulayan var mı hiç aramızda?sizce nasıl bir uygulama yapmak gerekiyor?
 
aracın sanırım dızel 1.7 acık hava fıltresı önerilmiyor tabı yınede sen bılırsın!!
 
Bu uygulama sonucu alacağınız performansın aracın orjinal kaputunu kesmeye değer mi deymez mi asıl önemli olan o. Malüm bu tür uygulamalardan memnun kalınmayınca geri dönmek daha masraflı oluyor. (Ben kendi aracım için 2-3 beygir güç kazanacağım diye böyle bir uygulamaya sıcak bakmam.)
 
kaputu fln kesmenize gerek yok öle bir işlem yapmayın filtrenize uygun 2 boruyu bir brine ekleyerek sis farınız olduğu kısma sallandırın aynı işi görür
veya arabanızda panjurun ordan gelen bir orjinal hava giriş sistemi var onu genişletip hava filtrenize bağlayın
 
akışmetriyi bozarsınız araç iki misli yakmaya başlar ses alamazsınız dünyanın masrafı çıkar filtrenin parasıda buna dahil...
 
dizel araba zaten elektrik süpürgesi gibi hava emiyor .açık filitre takmana gerek yok ha kutu içi green veya k/n dört dörtlük olur
 
anladığım kadarıyla tecrübeli arkadaşlar genellikle 1.7 DTI için açık hava filtresine sıcak bakmıyorlar.fakat bazı forumlardan okuduğum kadarıyla şuanki mevcut hava filtresi havanın geçişine % 100 direnç uyguluyor.ve orjinal filtreyi çıkartarak kutu içi performans filtresi koysanız bile bu oran yine % 100.en ilginç olanı ise kutunun içinde filtre yokken yine giren hava % 100 dirençle karşılaşıyor..açık hava filtresinde bu oran % 57' ye düşüyor.bizim araçlarda açık hava filtresi uygulaması yapan varsa artı ve eksilerini aktarırlarsa bu konuda biraz daha aydınlatılmış oluruz..
 
walla sadece filitreyi değiştirmen yetmiyor diye biliyorum.Bende 1.0 benzinli corsa var kn açık hava filitresi ile biraz daha iyi gidiyordu ama çok az bir fark oluyor muaniye için kutuya döndüm farkı anladım.Fakat dizellerde faydası olmaz diye duymuştum.Açık hava filitreleride çok fazla kirleniyor 2-3 ayda bir temizlenmesi lazım yoksa yararından çok zararı olur.
 
anladığım kadarıyla tecrübeli arkadaşlar genellikle 1.7 DTI için açık hava filtresine sıcak bakmıyorlar.fakat bazı forumlardan okuduğum kadarıyla şuanki mevcut hava filtresi havanın geçişine % 100 direnç uyguluyor.ve orjinal filtreyi çıkartarak kutu içi performans filtresi koysanız bile bu oran yine % 100.en ilginç olanı ise kutunun içinde filtre yokken yine giren hava % 100 dirençle karşılaşıyor..açık hava filtresinde bu oran % 57' ye düşüyor.bizim araçlarda açık hava filtresi uygulaması yapan varsa artı ve eksilerini aktarırlarsa bu konuda biraz daha aydınlatılmış oluruz..

akış metre sapıtıyor araba 700 km gidiyorsa 450 max gidiyor masraf çıkıyor.
 
Geri
Üst