aracı yapan bu kadar güzel anlatamazdı heralde. artı ve eksileri çok güzel anlatılmış. almak isteyen arkadaşlara ön fikir olur.
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Teşekkür ederim,cümlemize.
Aracı 4 gündür kesintisiz kullanıyorum yaklaşık 1000 km yol yaptım.
Konfor düşük. Ciddi sert bir araba. Yaylar orjinal yine de çok sert. Yoldaki en ufak tümsek hissediliyor.Yol tutusu ciddi anlamda güzel.. Arkayı bırakması dısında yapısıyor yola.Yatma diye birşey zaten yok sert yaylar sayesinde.Koltuklar insanı tamamen sardıgı için 2 saatten sonra ağrı hissetmeye başlıyorsunuz. Oturuş pozisyonu tabiri caiz ise F1 aracı gibi. Gömülüyorsunuz ve bacaklarınızı uzatarak kullanıyorsunuz aracı. Uzun yolda bacak ağrıyınca stil değiştirebilirsiniz normal bir araçta fakat bu araçta sabitsiniz çünkü kapı ile orta döşeme arasında oynatacak yer yok bacakları.. Bunun dısında konfor öğesi olarak kullanabilecek birşey de yok. Klima,radyo ve sadece ayna ayarlama tusundan ibaret iç kısım. Ama ben seviyorum Sürüş pozisyonu itibari ile pek birşey görmüyorsunuz, kaputun fara doğru giden çizgisi görünüyor. Burun oldukça uzun ancak kullanım ve park rahat. Azıcık öne doğru cıkarsanız burnu görünüyor hemen. Aynadan bakınca koltuklar arasındaki camı ve arka 3.stopun oldugu spoileri görüyorsunuz. sağ kolunuzun hemen altında orta konsol uzantısı var. sol kolu dayayacak pek bir yer yok,kapı eti ince. Tek elle kullanmak uzun yolda basit fakat şehir içinde zaten kullanamıyorsnuz çünkü direksiyon sert. Yüksek hızlarda yumuşuyor birazcık. Direksiyon tepkileri başarılı ve anında istenilen tepkiyi alabiliyor. Uzun süreli kullanımlarda sıcaklıyorsunuz çünkü orta konsol altında her ne varsa - ki muhtemelen şanzıman veya şaft - ciddi ısınıyor; bunun sonucunda orta konsol da ısınıyor. Azıcık bacaklar yanmaya başlıyor Bunun için üstü açık klima modu var, bacaklara ; özellikle yanan sağ bacağınıza hava üflüyor. Yan kapının cam kısmını kol dayama olarak kullanmak zor çünkü o seviyeden aşağıda oturuyorsunuz. Bir de nedense motor sanki arkadaymış gibi hissediyor insan.. Ses falan da arkadan geliyor gibi. İlginç.
Gidiş olarak 5500 den önce sanki gitmiyor araba. Gidiyor,fena değil ama tork olmadıgı için arkaya yapıstırma yok. Vtec açılınca zaten hem ses değişiyor hem de bir çekme kuvveti hissediyorsunuz ve ciddi biçimde hızlanıyor bir anda. Özellikle 7000-9000 devir arası acayip bir ivmelenme var. 0-100 ölçümüm 6.2 saniye. Maximum görebilidğim hız 259 km Sabiha gökçene giden otobanda,muhtemelen 270 falan görür.
Vites geçişleri kemikli ve oldukça kısa. debriyaj yumuşak,trafikte vs. pek dert değil fakat kavrama noktası oldukça önde. Hemen kavrıyor.
VSA olmasına rağmen araç bırak beni dercesine kaymaya çalışıyor. 3ten 2ye otobanda çektiğinizde dahi arkanın kaymaya başladıgını ve VSAnın aracı tuttugunu hissediyorsunuz. Oldukça keyifli. Keza dönemeçlerde öyle.
Özellikle şehir dışında muhteşem keyifli. Virajlara girmek vs. insana mutluluk veriyor. Trafikte ise tam tersi. Bir süre sonra sol ayak felç olabiliyor. Aracın üstü açıkken pek bir sorun yok ancak kapanınca iç kısım çok dar oldugu için sıcak basıyor; klima açıp 4 gün sonra hasta oluyorsunuz
Bunun dışında direksiyon derinlik veya yükseklik ayarı yok. Biraz iri biri sıkıntı çekebilir; ancak yarı çapı oldukça küçük. Bu sebeple kontrolü harika.Direksiyonda kumandalar yok,fakat sol elinizin hemen altına yerleştirilmiş. Böylece yol dışında hiçibrşeyle ilgilenemiyorsunuz.
Bagaj açısından fena değil,1 büyük valiz ve küçük bir çanta alabilir. İç kısımda torpido gözü yok; orta konsol bitiminde torpido yerine konmuş bir göz ve üstte cam olan kısımda 2 adet derin göz var. Ortada 1 içecek koymalık bir bardak tutucusu ve küllük mevcut. Kapılarda 2 iPhone sığacak genişlikte gözler ve paspasların orda sadece yolcu kısmında ağ var.
Unutmadan yakıt ; 100 TL ile 230-250km yol gidiyor. 50lt depo var, 97 oktan alıyorum. Sakin-agrasif kullanım karışımı.
Tüm konforsuzluga rağmen inanılmaz keyifli bir otomobil,iyi ki almışım.
Umarım aktarabilmişimdir izlenimlerimi,şimdilik böyle
araban hayirli ugurlu olsun gule gule bin...
merak ettigim insignia daki ledler sonradanmi takilma ? cok sahane durmus nerde yapilidigina dair fikri olan varmi ?
Kullanmış kadar oldum, merak ettiğim herşeyi fazlasıyla yazmışsın.. Bu yazı araba dergisine makale olur.. klavyene sağlık.
maşallah sizin araba en temizlerdenmiş kazasız belasız kullanırsınız inş. dün bi tane s2000 kullanma fırsatım oldu 10 dk kadar ama bu bile yetti bana boyum 1.90 baştan binince bu arabanın bana göre olmadığını anladım koltuk en arkada olmasına rağmen direksyona çarpıyor bacaklarım, yükseklik ayarına baktım bulamadım bende meğer yokmuş ama keşke yapsalarmış çok faydası olurdu.Diğer yandan vsa olmadan bu arabayı kullanabileceğimi çok düşünemiyorum zaten sürekli ekrnda yanıp sönüyordu.Diğer yandan çok keyifli bi araba.Birde yol bilgisayarı yok heralde tam olarak bulamadım
aracı yapan bu kadar güzel anlatamazdı heralde. artı ve eksileri çok güzel anlatılmış. almak isteyen arkadaşlara ön fikir olur.
Kardeşim çok güzel aktarmışsın kesintisiz okudum allah kaza bela vermesin , güle güle kullan...
Maasallah gule gule kazasiz belasiz kullan Emre :]
o kepenkler ne yaw... tarlabasinda miting mi vardi.. herkes kepenkleri kapatmis :]
izmit korfez pisti mi orasi ?