Herşey Anahtardan

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan onur1907
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

onur1907

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
70
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Yaş
40
Siteyi ziyaret et
merhaba ;

arkadaşlar bildiğiniz gibi astra h araçlarımızın çoğunda aracın anahtarından camlarımız uzun süreli basılı tuttuğumuzda kapalıp açılıyor.sorum şu.

bende astra h cosmo var ve aracımın yan aynaları,cam tavanı ve aracın tüm camlarını anahtardan kumanda edip açıp kapatmak istiyorum.sizce bu yapılabilir birşeymi ?

eğer olursa transformers gibi olur :)
 
Aslında cam tavan kumandadan kapansa çok iyi olur ben her seferinde geri dönüyorum arabaya kapatmak için :)
 
Cam kapama modülünü tavana ve aynalara bağlayabilirseniz olabilir :D
 
Tavanın zaten kapanması lazım.Basılı tutunca kapanmıyor mu tavan?
 
Aslında cam tavan kumandadan kapansa çok iyi olur ben her seferinde geri dönüyorum arabaya kapatmak için :)

valla aynen en büyük nedenlerden biride o :) yan aynalarda öle millet bilmeden kapatıyo cart diye :) makinenin abs'sini esr'sini bozdular ya :)

Cam kapama modülünü tavana ve aynalara bağlayabilirseniz olabilir :D

bende öle düşünüyorum :) aslında bu brazda zor iş gibi çünkü bizim cam tavanlar 2 kademeli. tam açık ve 180c açık gibi.yani beyine üçüncü bi yükleme gerekicek gibi.çünkü içerden 2 kere basılı tutunca tam kapalı duruma geliyor.

Tavanın zaten kapanması lazım.Basılı tutunca kapanmıyor mu tavan?

malesef kapanmıyor :(
 
evet tavan kapanmıyor ben tanıdık bir desi bayii ne gitmiştim bana hiç bozma orjinalliği dedi öyle kalıyor şimdi garibim :)
 
sunrooflar kapanıyorda panoramikler mi kapanmıyormuş, ilginç :S
 
Bence bu işin peşine düşün mutlaka bir çözüm bulursunuz. Benim aracımda hersey 2. kilitlemede kapanıyor ve gerçekten çok büyük bir kolaylık, geçenlerde aracımın yanına parkeden bir araç gördüm. Sağ ön camı yarıya kadar açıktı. İlk önce umursamadım herhalde çevre esnafına falan girdi, çıkacaktır falan dedim. Sonra baktım kapıları kilitli ama, cam yarıya kadar açık ve araç içinde teyp var ortada sırıtıyor... Civar esnaflara aracın sahibini tanıyormusunuz diye sordum ama, kimse tanımadığını söyledi. Velhasıl araç 24 saatten fazla camı yarıya kadar açık kaldı ve üstelik yağmurda yağıyordu. Sahibi araç başına geldiğinde, bu akvaryumun balığı nerde diye düşünmüştür herhalde...
 
Bence bu işin peşine düşün mutlaka bir çözüm bulursunuz. Benim aracımda hersey 2. kilitlemede kapanıyor ve gerçekten çok büyük bir kolaylık, geçenlerde aracımın yanına parkeden bir araç gördüm. Sağ ön camı yarıya kadar açıktı. İlk önce umursamadım herhalde çevre esnafına falan girdi, çıkacaktır falan dedim. Sonra baktım kapıları kilitli ama, cam yarıya kadar açık ve araç içinde teyp var ortada sırıtıyor... Civar esnaflara aracın sahibini tanıyormusunuz diye sordum ama, kimse tanımadığını söyledi. Velhasıl araç 24 saatten fazla camı yarıya kadar açık kaldı ve üstelik yağmurda yağıyordu. Sahibi araç başına geldiğinde, bu akvaryumun balığı nerde diye düşünmüştür herhalde...

dediğiniz olay benimde başıma geldi deri koltukların kokusu yuzunden bana 150 tl kaçtı :/ neyseki tam açılır durumda değildi yoksa bende akvaryuma 2 japon 2 frontoza 1'de vatoz almak zorunda kalıcaktım :)

bu arada opel'in izmirdeki hatta türkiyedeki tek araştırma merkezi olan çiğli organize sanayideki uzman kişilerden aldığım bilgileri paylaşayım.

*Aracı kilitlediğimizde iç aydınlatmalar biliyosunuz 5 saniye içinde yavaş yavaş sönmeye başlıyo.dolayısıyla bu bağlantıyı bir beslemeyle 5 saniye sonra kapatıcak vaziyette sanrof ve yan katlanır aynalara yönlendirmişler.Fakat sonuç hüsran çünkü yeterli derecede güçlü bir akım yokmuş.motorları döndürücek kadar.
*Aküden takviye bir beslemeyle sanrof yada yan aynalara hat çekip anahtardan kilitleme tusuna bastıgında hepsını aynı anda kapatmasını sağlamaya çalışmışlar gene hüsran.yeterli derecede güç olmadıgından (akü'den dolayı) güç yetersizliği motorların dönmesini sağlamıyormus.
*Astralar bu bakımdan OMEGA yada VECTRA kadar lüks konumunda değilmiş.çünkü onlardaki çözümler vectra'da beyinle halledilebiliyormuş.
*Ekledikleri birşey daha var sonradan yapılan her türlü şeyin (KABLO,BEYİN UPDATE vs...) araçlara zarar verdiğini söylediler.heralde öle olmasa çoktan çözüm bulurlardı bence haklılar.
*Yani işin özü çözümü yok arkadaşlar :(

ben yukarda yazılanları yüzeyser anlattım daha derinlemesine ayrıntılar olabilir teknik bilgim fazla olmadıgı ıcın bazı terimleri atlamış olabilirim.Bu yüzden kusuruma bakmayın :)

Not ; Benim çözümüm hepsine bi akü sadece o işi görsünler motor çalıştığındada güç toplasınlar işleri ne :D
 
Son düzenleme:
Geri
Üst