Arkadaşlar Opel değil ama İdare edin artık
Honda Vtı ı bilmeyen arkadaşlar için kıssaca anlatayım 1,6 litre motor üstten çift eksantriklidir. 5,350 prm e gelindiğinde VTEC denilen sistem çalışmaya başlar daha falazla yakıt ve hava alımıyla motor maximum gücüne ulaşır. Araba fabrika çıkışı 160hp 1090 kg dır 0-100 km 7.2 sn sanırım. ş. içi 100 de 11 litre benzin harcamaktadır. VTI jantlarını çoğu sahibi değiştirmez çünki VTI ile özdeşleşmiştir. Aracın standartları klima sonroof abs çift air bag elektrikli aynadır.
Buda benim VTI ım 1996 model 150,000km de türkiyedeki en temiz araçların arasındadır.
Angel xenon far
Led Stop
TypeR rüzgarlık
TypeR karlıklar
Ön Panjur
FinSpeed Eksoz
Kat. İptali
Koni Amortisör
Opm Yay
AutoGage devir Saati
Green Açık Filtre
Kule gergisi
DC Headers
Cam filmleri vs..
DYNO Verisi 163 HP
Honda Vtı ı bilmeyen arkadaşlar için kıssaca anlatayım 1,6 litre motor üstten çift eksantriklidir. 5,350 prm e gelindiğinde VTEC denilen sistem çalışmaya başlar daha falazla yakıt ve hava alımıyla motor maximum gücüne ulaşır. Araba fabrika çıkışı 160hp 1090 kg dır 0-100 km 7.2 sn sanırım. ş. içi 100 de 11 litre benzin harcamaktadır. VTI jantlarını çoğu sahibi değiştirmez çünki VTI ile özdeşleşmiştir. Aracın standartları klima sonroof abs çift air bag elektrikli aynadır.
Buda benim VTI ım 1996 model 150,000km de türkiyedeki en temiz araçların arasındadır.
Angel xenon far
Led Stop
TypeR rüzgarlık
TypeR karlıklar
Ön Panjur
FinSpeed Eksoz
Kat. İptali
Koni Amortisör
Opm Yay
AutoGage devir Saati
Green Açık Filtre
Kule gergisi
DC Headers
Cam filmleri vs..
DYNO Verisi 163 HP