- Katılım
- 1 Kas 2017
- Mesajlar
- 91
- Tepkime puanı
- 33
- Puanları
- 18
Arkadaşlar 1.3 cdti aracıma chiptuning yaptırmayı düşünüyorum ama malum her yerde güç ölçen dyno bulunmuyor. Önce ve sonra süre ölçmeyi düşünüyorum.
Yaptıracağım firma 0 100 yerine 100 200 gibi hızların ölçülmesinin daha doğru olduğunu söylüyor ancak yüksek süratlere çıkmanın riskini almak istemiyorum. Zaten standartta 200 yok
ya da onu görecek yol yok.
Ne kadar aradıysam hiç bir bilgi bulamadım 100 200 yerine kullanılabilecek performans ölçümünde en çok kullanılan hız aralığı nedir? 60 100, 80 120, 80 160 gibi aralıklar duyduk geliyor ama emin değilim. Ayrıca bu hızlanma aralıkları uzunsa vites yükseltilebilir mi mesela 4700 5000 devir civarında istenen hıza gelinmediyse vites yükseltmek zorunlu dizel araç için. Bilen arkadaşların yardımını bekliyorum.
Yaptıracağım firma 0 100 yerine 100 200 gibi hızların ölçülmesinin daha doğru olduğunu söylüyor ancak yüksek süratlere çıkmanın riskini almak istemiyorum. Zaten standartta 200 yok

Ne kadar aradıysam hiç bir bilgi bulamadım 100 200 yerine kullanılabilecek performans ölçümünde en çok kullanılan hız aralığı nedir? 60 100, 80 120, 80 160 gibi aralıklar duyduk geliyor ama emin değilim. Ayrıca bu hızlanma aralıkları uzunsa vites yükseltilebilir mi mesela 4700 5000 devir civarında istenen hıza gelinmediyse vites yükseltmek zorunlu dizel araç için. Bilen arkadaşların yardımını bekliyorum.