Ilk çalışma sorunu yardım çıldıracağım.

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan adidas19
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

adidas19

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
22 Ara 2012
Mesajlar
301
Tepkime puanı
0
Puanları
16
Siteyi ziyaret et
ARTIK BIKTIM BU ARIZADAN
BİRÇOĞUNUZ BİLİYORSUNUZ Kİ CORSA GLS 1.4 16V 2000 MODEL ARACIMDA ÇALIŞMA PROBLEMİ VAR
SORUNUN BAŞLANGICI=ARACIM YOLDA GİDERKEN VİRAJ DÖNECEĞİM ESNADA YADA 2 SANIYEDEN BASLA MARŞA BASTIĞIMDA STOP EDİYORDU 2 USTA GÖRDÜ BOĞAZ KELEBEĞİ TEMİZLENECEK DEDİ 1 TANESİNE TEMİZLETTİM TEMİZLEME ESNASINDA MANİFOLTUN ÜST KAPAĞI SÖKÜK OLDUĞUNDAN İÇİNE VİDA KAÇIRDILAR UZUN MIKNATISLI TORNAVIDA ALMAYINCA MANIFOLTU SOKTULER VİDAYI ALDILAR CONTANN YERINI TEMIZLEYIP YENI CONTAYI KOYUP TAKTILAR ÖGLENYIN 14.30 DA BAŞLAYAN İŞ GECE 12.20 DA BİTTİ DARACIK ALANDA O LPG ENJEKTORLERINI BENZIN KÜTÜĞÜNÜ,BENZIN ENJEKTORLERINI FILAN SOKMUŞLERDİ TABIKI HERSEY TAKILDI İŞ BİTTİ ÇALIŞTIRDIM ARAÇ BİRAZ GEÇ CALIŞTI HADİ O KADAR İŞ ESNASINDA BORUDAN BENZIN GEÇ GELMISTIR DEDİM VE 2-3 SAATLIK İŞİN 10 SAAT SURMESI SEBEBIYLE SINIRLE YOLA CIKTIM NEYSE SABAH OLDU BAKTIM ARAC ÇALIŞMADA İLK MARŞ ALMADI 2 MARŞI ALDI AMA DEVİR SAATI İLK 10 SANIYE 0-1 ARASI İNİP ÇIKIYOR YAVAŞ YAVAŞ YUKSELIP 1000 DEVIRDE SABITLENIYOR YADA 10 SANIYE ARALIGINDA STOP EDIYOR YADA BIRAZ 4000 DEVIRLERDE GAZ VERIRSEM HEMEN 1000 DE SABIT KALIYOR
HER USTA AYRI TELDEN ÇALIYOR VERDİĞİM PARA BOYNUMU AŞTI BU ARADA CIHAZDA ARIZA VERMIYOR ARAÇ
YOLDA ÇOK GUZEL GIDIYOR YAKIT DA GUZEL AMA İLK ÇALIŞMA SIKINTILI VE O BOGAZ+MANIFOLT SOKULUNCE OLDU NE OLDUYSA.
DEĞİŞENLER=
BENZİN POMPASI DEĞİŞTİ SORUN DEVAM EDIYOR
BENZIN FILTRESI DEĞİŞTİ SORUN DEVAM EDIYOR
ISI SENSORU DEĞİŞTİ SORUN DEVAM EDIYOR
OKSIJEN SENSORU DEĞİŞTİ SORUN DEVAM EDIYOR
BUJI BUJI KABLOLARI DEĞİŞTİ HEPSİ GM HALA AYNI
ATEŞLEME GÜZEL
AKÜDE SORUN YOK
MARŞ MOTORUNDA SORUN YOK
SENTE KAÇIK DEĞİL
VE CUMA GUNU YANI 2 GUN ONCE TEKRAR GITTIM OPEL USTASINA DENIZLIDE BANA ROLANTI AYARLAYICI ARIZALI OLABILIR DEDİ VE DEĞİŞTİ 90 LIRAM BOSUNA SORUN YINE AYNI
GAZ TAMAMEN BİTİRİP BENZINDE KULLANDIM YINE AYNI
GAZ VENTILI DEĞİŞTİ
GAZ MAP SENSORU DEĞİŞTİ
FİLTRELERİ DEĞİŞTİ
BEYIN DENEN O ALIMINYUM KAFA DEĞİŞTİ
HALA AYNI AYNI AYNI DELİ OLUCAM HIC BIR USTA ÇÖZEMİYOR ARTIK DELİ OLMAMAK ELDE DEĞİL
USTANIN BIRI DER MANIFOLT HAVA ALIYOR MANIFOLT HAVA ALSA HER ZAMAN YAPAR DEVIR DALGALANMASINI
BIR USTA BENZIN ENJEKTORLERININ ORADAN BIR SIBOBA BAKTI BENZIN HARIKA VURUYOR DEDI
NEDIR BU SORUNNNNNNN.
ŞUNU FARKETTIM KENDIM BİR DEFA BASINA GEÇİP BU ARIZA SEBEBIYLE MANIFOLTUN UST KAPAGINI SOKMUŞTUM NEYSE GERI TAKTIM ÇALIŞTIRDIM HEMEN ÇALIŞTI AMA STOP EDINCE YENIDEN AYNI ARIZA DEVAM ETTI
ROLANTI MOTORU TAKILIRKEN YENIDEN SOKULDU MANIFOLT NEYSE SENSOR TAKILDI VE ÇALIŞTIRDIK YINE ILK ÇALISMA SORUNSUZ YARIM MARŞ VE DEVIR DIREK 1000 DEVIRDE
+)ŞUAN ARAÇ PARK EDILIP 5-10 SAAT ARASI DURUDA GIDIP ÇALIŞTIRIRSAM ANINDA ÇALIŞIYOR
+)ARIZA ŞEKİLDE ÇALIŞIRSA YANI DEVIRIN 10 SANIYELIK 0-1 ARASI OYNAMASI YADA GAZ PEDALI ILE DESTEKLERSEM BOGOLMA KOKUSU GELIYOR EGZOZDAN ARACIN YANINA O AN KIM YAKLASIRSA HEMEN KOKUYU FARKEDIYOR
+)ÇALIŞTIRDIM GEZDIM GELDIM STOP ETTIM 15-20 DK DURUSA YENIDEN ARAÇ ZOR ÇALIŞIYOR YANI YA 2. MARŞTA 0-1 ARASI GİDİYOR YADA GAZ PEDALINA BASINCA DUZELIYOR VİDEOSUNU EKLIYORUM SORUNLU HALI VE SORUNSUZ HALINI
AMA STOP EDIP ARDINDAN YENIDEN MARSA BASARSAM HEMEN ÇALISIYOR SORUNSUZ
http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=v0e1z7ivyzk
BU VIDEO SORUNLU ÇALIŞMAYI GÖSTERİYOR




http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=cIdhSWjpQIo#!
BU VIDEO SORUNSUZ ÇALIŞTIRMAYI

ARTIK NOLUR YARDIM EDIN BIR MOTORU İYİ ANLAYAN USTA YORUMLASIN
ENJEKTORDEN MI
KÜTÜKTEN Mİ
HAVAMI ALIYOR
DEPO HAVALANDIRMADA MI BIR SORUN VAR
ALLAHIN AŞKINA....
 
hiç gerek olmayan parçalar değişip boşa masraf yapmıssınız. Bitek hava akış kalmış,onuda değişip bakın.Genelde rolanti ayarlayıcıdan dolayı yapıyo ama onuda değişmissiniz zaten.
 
hava akışım sağlam diye biliyorum çünkü araç çalısırken usta fişini çekti arıza ışığı yaktı sonr geri taktı sonra cıhaza bağladı tum verıler guzel dedı ısı kontrolu fılan ama çözüm olmadı.
 
sanırım çözüm yok bu arızanın
 
zaten olmadık şeyler değişmiş ama??? işte;)
boğaz kelebeğinde boşluk yok değilmi? birde yakıt basınç regulatatörü kaldı...biz burdan yazıyoruz ama diğerleri nasıl yapıldı bilmiyoruz sorun burda..
 
ben çok fazla anlamam sizin kadar ama yaptığınız işlemlerden sonra yeniden yazılım yükleme yada resetleme gibi bir işlem yapmak gerekirmiydi.
 
semia hocam bogaz kelebegınde bosluk varmı nasıl bakılır bılmıyorum ama en son rölanti ayarlayıcı değişirken contası fılan değişti.en son benzın kütüğü kaldı yada depo geri dönüş regulatoru onlar kaldı tek bılınmeyen belkı vakum hortumları yanlıs takıldı belkı gerı donus calısmıyor gerı donus calısmıyorsa fazla yakıt depo yerıne sılındıre gırıyor ve benzın kokusu bogulmuş gıbı ondan geliyor çok uzun bekledıgınde çalısıyor duzenlı o zaman gıren benzın ucuyor uzun zaman gecınce ama 20-60 dk calısmazsa daha benzın ucmadıgından bogulup duzensız ve hemen çalısmıyor acaba bu dusuncem dogrumudur çalısma prensıbını bılen arkadaslar yardımcı olursa sevınırım.
 
Geri
Üst