İnsignia 1.4t P0171 Fakir karışım sorunu - ESP Servis Stabilitrak hatası - Bujiler siyahlaşıyor

Döktüm hocam motorda hiçbir değişim olmadı. Bu büyük sorunlar başlamadan önce farklı bir benzin istasyonundan benzin almıştım. Bununla alakalı olabilir mi?



Bugün iyice inceledim boruyu bir sorun görünmüyor. Gaz verip su döktüm üzerine kabarcıklanma falan olmadı.
O boru emiş borusu kabarcık yapmaz üstad incelemek lazım olası çözümler bunlar
 
Bana sorarsan bi cihaza bağlayıp arabanın canlı değerlerini kontrol etmekte fayda var.
LFTF ve SFTF değerlerine bakmanı ve o2 sensörlerinin calısıp calısmadığını kontrol etmelisin.
 
Bana sorarsan bi cihaza bağlayıp arabanın canlı değerlerini kontrol etmekte fayda var.
LFTF ve SFTF değerlerine bakmanı ve o2 sensörlerinin calısıp calısmadığını kontrol etmelisin.
Teşekkür ederim. Kontrol ettiricem
 
Aracina uzun zamandir fakir karisimda biniyorsan subaplarina baktir bi zira esp lambasi genellikte subap problemlerinde yakmaya baslar. Aracim benzinli lpg degil diyebilirsin bende sana sunu soyleyim km kac? Arac 2012 model , beygiri yuksek subaplar sadece lpgli aracta asinmaz ve yanmaz benzinlidede olur bu. Surekli skistiriyosan araci subap problemin olabilir. Bu araclar yuksek sicaklikta calisiyor.
 
  • Beğen
Tepkiler: Kaan.
Aracina uzun zamandir fakir karisimda biniyorsan subaplarina baktir bi zira esp lambasi genellikte subap problemlerinde yakmaya baslar. Aracim benzinli lpg degil diyebilirsin bende sana sunu soyleyim km kac? Arac 2012 model , beygiri yuksek subaplar sadece lpgli aracta asinmaz ve yanmaz benzinlidede olur bu. Surekli skistiriyosan araci subap problemin olabilir. Bu araclar yuksek sicaklikta calisiyor.
3 aydır arıza lambası yakıyor. Km 175bin. Kompresör testi yaptırıcam.
 
O boru emiş borusu kabarcık yapmaz üstad incelemek lazım olası çözümler bunlar
Abi dediğin gibi o boruda sıkıntı olduğunu farkettim bugün. Dün youtubeda yabancı ustaları izlerken birisi bu borunun çalışma prensibi hakkında bilgi verdi. Turbo tarafından bu boruya üflediğimizde nefesi içeri almaması gerekiyor. Benim orası bozuk olduğu için üflediğimde karşı taraftan çıkıyor. Orada valf mi ne var galiba o patlamış. Manifold tarafından üflendiğinde karşı taraftan çıkması normalmiş. Öncelikle o boruyu değiştircem.
 
Abi dediğin gibi o boruda sıkıntı olduğunu farkettim bugün. Dün youtubeda yabancı ustaları izlerken birisi bu borunun çalışma prensibi hakkında bilgi verdi. Turbo tarafından bu boruya üflediğimizde nefesi içeri almaması gerekiyor. Benim orası bozuk olduğu için üflediğimde karşı taraftan çıkıyor. Orada valf mi ne var galiba o patlamış. Manifold tarafından üflendiğinde karşı taraftan çıkması normalmiş. Öncelikle o boruyu değiştircem.
Çözüldü mü sorun
 
Çözüldü mü sorun

bende merakla bekliyorum :)

Hortumu değiştirdim artık arıza lambası yanmıyor. Ama bir sorun devam ediyor. Bugün ıspartadan antalyaya gittim geldim. 100 km yaptım en ufak sıkıntı yoktu. 4,6 lt ile gitti 100 kmyi. Yaklaşık 120 kmden sonra arabanın ateşlemesinde bir sorun oluşuyor. Daha fazla yakmaya başlıyor. Arabanın yakıtı tam yakamadığını hissediyorum koku geliyor hafif. Rampalarda zorladıktan sonra bu hale geliyor. Sanki araba ısındıktan sonra bu sorun ortaya çıkıyor gibi. Neden olur sizce abiler? Şu bilgiyi de vereyim; emme manifoldunda bu havalandırma hortumun takıldığı delik var ya, orada turuncu kontrol valfi gibi bişey olması gerekiyormuş sanırım. Benim orası simsiyah hiç öyle bi valf görünmüyor. Bundan dolayı olabilir mi?
 
Geri
Üst