Çok eski bir web tarayıcısı kullanıyorsunuz. Bu veya diğer siteleri görüntülemekte sorunlar yaşayabilirsiniz.. Tarayıcınızı güncellemeli veya alternatif bir tarayıcı kullanmalısınız.
Evetarkadaşlar söze nerden başlayacağımı bilemiyorum.Tamam 320d kullandık Eskide olsa E200 e bindik,kendi muadili Passat a,Accord a(yeni) ve fuardaki incelediğim volvo s40 rakip dedik ama tamamen yanılmışım.Bu araç beni mahfetti.Dengemi alt üst etti.Hemen belirteyim Opel sahibiyim ama bu aracı Opel den değil Audi den bile beklemezdim...(kendi sınıfına ve fiyatına göre )Tutup a6-a8 le kıyaslarsanız o ayrı.
Önce hemen fiyatı belirteyim.extra paket ve donanımları ile bu araç 89000 ytl. Araç çok güzel bir çizgiye ve kaslı bir yapıya sahip.Aynanın altından başlayan çizgi arka çamurlukta son buluyor.Fotoğraflardan çok daha çekici.İncelediğim araç COSMO için standart EDİTİON için opsiyonel 8J X 18 -13 parmaklı jant.16 jant a aşina olduğumuzdan bana devasa bişey geldi.
Yan cepler çok geniş.Torpido yeterli ve soğutmalı,ön ve arka kol dayama mevcut.Arka kol dayama saklama bölmeli.Arkada 2 bardaklık önce iki bardaklık mevcut.Zaten sıkıntı ceken garip astracılar ve corsacılar.Vectra,zafirada bu sıkıntı yok. İncelediğimim araç 2.0 160 hp otomatik dizel...
Bir arkadaşımız sormuştu,"1.6 nın otomatiği var mı" diye.Evet sevinsin Var ama biraz bekleyecek.Yaklaşık 4 ay kadar...
Hemen motorla ilgili bir kaç şeyden bahsedeyim. 4 SİLİNDİR 8 VALF 160 hp 4000 d/dMaks. Tork :350NM 0-100 Ü 9.5 SANİYE
Birazda motor seçeneklerine değinip sonra devam edelim.
1.6 115 benzin 1.6 180 benzin(turbo) 2.0 120 dizel 2.0 160 dizel 2.0 220 benzin 2.8 260 benzin Bu motorların hepsi ve otomatiği gelecek.HB ve nb olarak iki model olacak.
Aracın sürtünme katsayısı 0.27 ...Bu değer porshe den daha iyi.Calibradan sonra ikinci efsane
Gelelim modellere; Araç ülkemize 3 model halinde gelicek ve paketleri olacak. 1-Editiyon 2-Sport 3-Cosmo
Cosmo en fulu 2.8 4x4 olan 121000 lira civarı. Biturbosu ise daha sonra gelecek.(2.0 190 hp)
Bari bir iki foto ben ekleyeyim. Otoshowa 3 kez ve bayilere 5-6 kez gidip incelemiş bir olarak kesinlikle güzel bir araç olduğunu söyleyebilirim. Tek eksik test sürüşü kaldı. Ancak 1,6 115hp motorun yeterli performansı göstereceği kanaatindeyim. Araç 1430 kg ve 6 vites.
Opel Eye, sürücüye iki farklı şekilde yardımcı olan bir kamera sistami.Sistem trafik işareti tanıma işlevi, hız sınırı ve geçiş yasağı işaretlerini okumakta ve bunları gösterge panelinde göstermekte. Şerit Değiştirme Uyarısı, istemeksizin yol dışına doğru hareket eden sürücüleri uyarmakta. Sonuç olarak bu iki entegre sistem sürüş güvenliğini arttırmakta, stresi azaltmakta ve hatta yüksek maliyetli hız sınırı aşma cezalarını önleyebilmekte. Insignia, ön cama monte edilmiş olan ve saniyede 30 resim çeken yüksek çözünürlüklü, geniş açılı bir kamera sayesinde yol işaretlerini ve şerit işaretlerini tespit edebiliyor. Bu resimler daha sonra patentli GM yazılımı yardımıyla iki sinyal işlemcisi tarafından filtreleniyor. Eğer bir eşleşme olursa, hız sınırları ve geçiş yasağı işaretleri gösterge panelinde, ana yuvarlak kadranlar arasında bir simge olarak gösteriliyor. Direksiyon simidi üzerinde bulunan bir butona basılarak bu bilgiler hatırlanabiliyor. Yukardaki paragrafı alıntı yaptım
Sabırsızlanıyorsunuz biliyorum ama elimden bu geliyor.Anlatacağım çok şey var ben ne yapayım
Bu far sistemi söyle işliyor arkadaşlar Aracı çalıştırdınız farlar yanıyor.30 km yi geçtiniz fark başlıyor aydınlatma şiddeti ve mesafesi hız arttıkça değişiyor.
Aracın içine binince kendimi Opel değilde üst bir marka olan Mercedes Bmw Audi de gibi hissettim.İşcilik ve detaylar muhteşem..El freni artık yok.Tek tuş ve otomatik park freni
Vites topuzu çok şık. Denetimli iç alrm sistemi entegre
Bagaj dan da bahsedelim daha sonra fiyat ve donanımlara ve iç mekan ayrıntı ,fotograflarına geçicem. Biliyorsunuz vectradan yaklaşık 12 cm daha uzun.Vectraki bana devasa geliyor.Bu aracı siz düşünün.
Bagaja 80 KG iki adam rahat sığar.
70 litrelik benzin deposu var arkadaşlar.
Opel’in son derece aerodinamik araçlar üretmede uzun ve başarılı bir geçmişi var. Muhteşem 1990 Calibra’yı ve onun 0.26’lık Cd’sini hatırlayın. 0.27’lik bir sürtünme katsayısı var. Insignia’nın yakıt tüketimi ve sürüş dinamikleri, rüzgar tünelinde 650 saatten fazla süre çalışma sonucu oluşturulmuş.
vectrayı fiyat olarakta donanım olarakta aşmış görünüyor yazıdan anladığım kadarıyla ..ben vectracılara geçmiş olsun diyorum araç sıfırlamadan önce 2 kere düşünecekler...sürüş testini bekliyoruz ezgene