INsp

Astra H'larda silinmiyormune?İnsp 1000di,deneyince İnsp 0 oldu kaldı,2-3 denememde aynı.Bugün bidaha deneyeyim,kurtulursam yazarım buraya.
 
Ben Astra G'de frene basmadan olayı hallttim. ama Astra H'de oluyor mu bilmem
 
Arkadaşlar nihayet bu gün bende kurtuldum bu İnsp 0 dan,önce frene bastım,sonra km.sıfırlama düğmesine bastım,kontağı yarım açtım 15sn. bekledim,insp yazısı yanıp yanıp sönmeye başladı ve İnsp 50000 yazdıktan sonra arabayı çalıştırdım ve geri istop ettirdikten sonra İnsp yazısı çıkmaz oldu.
 
Son düzenleme:
servis

Şimdi ben şu servislerin çok pahalı olması konusuna biraz değineyim.
Serviste eleman çalıştırırsın.Eğitim verirsin ,bir giderdir.Sonra bunlara elbise ayakkabı ,emniyet elemanları bulundurursun.İş emniyeti ,ilk yardım kursları,Geliştirme kursları,yeni cihaz kursları ,öğlen yemeği,servisvs vs .Bunların hepsi devlet ,bakanlık ve işyeri tarafından istenen ve verilmesi gereken şeyler.Diyelim ki bunların hepsini aldı ve iyi bir teknisyen oldu.Artık ben ne oldum be derse vereceğin parada yükselir teknisyene.Ya istediği parayı verirsin ya da o teknisyen yarım kapasite çalışır.O kadar emek verdiğin teknisyeni kaçırmamak için uygun bir dengede işleri götürmeye çalışırsın.Ama dışarıda ki özel servisler hem senin bu harcamalarını ve eğitimlerini yapmak zorunda değildir.Verir ustam yanındaki adamalar 50 kağıtlık,100 kağıtlık arabayı ,yaptırır.Bunu aşağılama olarak görmeyin özel servisleri.İyi ve tam hizmet bekliyorsan ücretinide vereceksin.20 kağıtlık arabada var,1.000.000 kağıtlık arabada.Bu bir denge meselesi.İnanın bu piyasada ayakta kalmak için özel ve yetkili farketmez,bin takla atılıyor.
Gelelim sadede.Sevisler para kazanmak zorunda,sizde ucuza getirmek zorundasınız.Dilerim kaybımız kazancımızı aşmaz ki,bindiğimiz araçlarda can taşıyoruz.Allah bize özel ya da yetkili servise fazla (düşürmeyecek) :maden: arızalar versin.:)
 
Geri
Üst