İşte Katkılı Otogazın Zararları

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan bimmer
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
peki mehmet bey size birşey sorayım müsadenizle katkılı ve katkısız(tavsiye) gaz markaları nelerdir sizce

Katkısız otogaz'da ipragaz, milangaz, shell ve habaş'ı önerebilirim.
Katkılı otogaz'da zaten problemler yaşadığımız için tavsiye etmiyoruz.
Lakin, nasıl lpg bakımlarınız oluyorsa, istasyonlarında düzenli periyodlarda bakım yaptırmaları gerekir. Pompa basıncının ölçümünü yaptırmamış, gaz filtrelerini değiştirmemiş ve dökme gazla karıştırarak gaz satan firmalarda bulunmaktadır. Güvenmediğiniz istasyonlardan gaz ikmali yapmamanızı tavsiye ederim.
 
Katkısız otogaz'da ipragaz, milangaz, shell ve habaş'ı önerebilirim.
Katkılı otogaz'da zaten problemler yaşadığımız için tavsiye etmiyoruz.
Lakin, nasıl lpg bakımlarınız oluyorsa, istasyonlarında düzenli periyodlarda bakım yaptırmaları gerekir. Pompa basıncının ölçümünü yaptırmamış, gaz filtrelerini değiştirmemiş ve dökme gazla karıştırarak gaz satan firmalarda bulunmaktadır. Güvenmediğiniz istasyonlardan gaz ikmali yapmamanızı tavsiye ederim.


katkili otogazda ne gibi problemler oluyor aciklarmisiniz?
 
katkili otogazda ne gibi problemler oluyor aciklarmisiniz?

Volkan Bey'in fotoğraflarında görüldüğü gibi kirlilik ve yağ tabakası ile karşılaşıyoruz. Yine altını çiziyorum kullanılan tankın'da bu tarz kirliliğe neden olma ihtimali yüksek. Bu pislik ve yağlar filtrelerden kaçarak ilk önce reducer (beyin)'in diyaframlarına zarar vermektedir. Daha sonra enjektörler ve map sensörü'ne ulaşmaktadır.Bu durumlarda geçiş anlarında problem yaşanmaktadır.Özellikle kışın ve ilk gaza geçiş esnasında problem görülmektedir.Nedeni ise;Bu yağ tabakası soğuduğunda gres yağı halinde katılaşabilir, map sensörü basıncı düzgün okumaz. Enjektörlerin açma kapamasını engeller ve, ya gaza geçişlerde bu nedenlerden dolayı tekleme, stop etme yada sistemin kendini benzine atma sorunu ile karşılaşmaktayız.
 
Son düzenleme:
Volkan Bey'in fotoğraflarında görüldüğü gibi kirlilik ve yağ tabakası ile karşılaşıyoruz. Yine altını çiziyorum kullanılan tankın'da bu tarz kirliliğe neden olma ihtimali yüksek. Bu pislik ve yağlar filtrelerden kaçarak ilk önce reducer (beyin)'in diyaframlarına zarar vermektedir. Daha sonra enjektörler ve map sensörü'ne ulaşmaktadır.Bu durumlarda geçiş anlarında problem yaşanmaktadır.Özellikle kışın ve ilk gaza geçiş esnasında problem görülmektedir.Nedeni ise;Bu yağ tabakası soğuduğunda gres yağı halinde katılaşabilir, map sensörü basıncı düzgün okumaz. Enjektörlerin açma kapamasını engeller ve, ya gaza geçişlerde bu nedenlerden dolayı tekleme, stop etme yada sistemin kendini benzine atma sorunu ile karşılaşmaktayız.


bilgi icin tesekkurler.
 
en son ipragaz aldım ne arıza lambası yandı 3 gündür nede tekleme var. Serviste zaten yakıt ayar sistemi zengin demişti. galiba katkılı olduğunda bu sorunlar çıkıyor
 
Ben sürekli petrol ofisinden aliyorum bu katkilimi
birde sorum olcak aracim rolantide çalişirken devir saatim sabit durmuyor bu beni çok rahatsiz ediyor benzine aldigimda böyle bi sorun yok nedendir sizce
 
benim aracımda herzaman ipragaz katkısız kıllanıyorum antalyadan konya ya gelirken mogaz aldım aldığıma alacağıma bin bişman oldum araba 2500-3000 devir arası her vites geçişinde gaz kesiyor gibi oldu şimdi ipragaza devam ......
 
evet galiba sorun çözüldü arkadaşlar Katkısız olanları size yazıyorum MİLANGAZ İPRAGAZ SHELL bunların dışında var mı bilmiyorum.

PN 635 arkadaşım evet sabit durmaz araç ısınana kadar daha sonra sabitleniyordur zaten

TYUNCU111 evet katılıyorum ipragazı bende beğendim sorun yok şimdilik bakalım artık.
 
Geri
Üst