Erman bu gazla sen turboyu' da takarsın
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
skyeye' Alıntı:Arkadaşlar, uzun zamandır planladığım jant-lastik operasyonunu gerçekleştirdim ancak fiyaskoyla sonuçlandı.Lastiği 185'ten 195'e çıkarttığım için ve jantın da ofseti geniş olduğundan tekerlek çamurluğa sürtüyor.Dikkat edilecek nokta, tekerlek davlumbaz'a değil dıştaki plastik çıtaya sürtüyor.Yani problem yükseklikle değil genişlikle ilgili.Çözüm olarak jantın göbeğini içten 1cm kadar traşlatmayı düşünüyorum, sizce çözüm olur mu veya daha iyi bir öneriniz var mı?
Not:Jantları iade edemem, bunu öneri olarak sunmayınız...
VSS-1' Alıntı:Giderken pay varsa, amorisörlere bunun icin takılan kalın tokmaklardan kullan:
Eger hicbir pay yoksa, yani oldugu yerde tekerlek sürtüyorsa kaportayı cektirmen lazım.
Jantları traslattırma.
skyeye' Alıntı:Anlaşıldığı kadarı ile kaportayı çektirmek şart oldu
TheOne' Alıntı:Allah çektirmesin kardeşim.
Ali Abi güzel bi şekil verir ona ama eşref saatini yakalamak lazım. Mustafa' dan tüo al önceden
skyeye' Alıntı:Anlaşıldığı kadarı ile kaportayı çektirmek şart oldu, çünkü araçta zaten koni yay+amortisör var.Alçalttığım arabayı bidaa yükseltmiyim şimdi Zaten dediğim gibi problem alçaklık/yükseklikle ilgili değl, lastik ve ofset geniş geliyo...
VSS-1' Alıntı:...Yukarıdaki resimdeki gördügün tokmaklar amortisörlerin cubuguna takiliyor - böylece amortisörün yolu kısalıyor; yükseklik aynı kalıyor. Resme bak: