K&N kutu ici hava filtresi aldim

Ynt: K&N kutu ici filtre aldim

dizel motorlarda öncelikle silindir içerisine hava çekilir. daha sonra bu hava sıkıştırılarak ısıtılır. silindire yakıt püskürtülür. çok yüksek sıcaklıktaki hava ile temas eden yakıt alev alır. Silindir içerisine çekilen hava miktarı ne kadar fazla olursa yanma ve performans da o kadar iyi olur.

hava filitresi ortamdaki tozdan dolayı çok çabuk tıkanır. Bu yüzden de hem aracın performansı düşer hem de yakıt tüketimi artar.

direk hava filitresini uygun koşullarda kullanırsanız ömrü yaklaşık 100000 km dir. Ben astra h aracımda da J aracımdada arçları aldığım günden beri kutu içi K&N filitre kullanıyorum.  aklıma geldikçe, hatta bazen ayda bir sefer filitreyi temizleyip yağlayıp bakımını yapıyorum.

İlk başta yüklüce bir para verdiğinizi düşünebilirsiniz ancak uzun havede klendisini çok çabuk amorti eder.
 
Ynt: K&N kutu ici filtre aldim

madmax50 link' Alıntı:
Kasım abi çok iyi bir karar vermişsin. Atmosferik bir motorun en can alıcı noktası hava filtresi. Açık hava filtreleri motorun çok daha yüksek hava çekmesini sağlıyor. %5 gibi performans artışı yaşarsınız. En güzeli ise motor sesindeki tokluk olacak. Açık filtre ile motor özellikle yüksek devirlerde çok güzel ses veriyor. Ben de düşünüyorum ama fiyatlar yüksek geliyor. Kaliteli markalar KN, BMC gibi 500-600 TL. Daha düşük kalitede olanlara ise bulaşmak istemiyorum zira içeriye toz çekecek olursa çok ciddi zararlar açabilir. Bir de bizim araçlarda alt devirleri öldürdüğü söyleniyor senin deneyimin nasıl?

Mustafa bu zamana kadar araclarimda hep  ucuz ve markasiz acik hava filtresi kullandim ve kim nederse desin performansa katkisi var,yalniz soyle bir detay var acik hava filtresinin serin hava emmesi gerekiyor bunun icin filitre kitleri kullanilmali,ben hep orjinal filtre kutusunu cikarip yerine acik hava filtresini takiyordum,erzurum serin oldugu icin ben kit kullanmadim ama yaz izinlerinde ankaraya geldigmde acik hava filtresini cikartiyordum cunki motorun sicagi ile birlekte cok sicak hava emiyor ve arac var olan performansinida kaybediyor hatta gitmemek icin direniyor,suanki aldigim urun kutu ici filtre orjinal filtrenin yerine takilacak ilkkez kutu ici kullanicam bakalm sonuc ne olacak,birde astraya kutu ici olamin sebebi astranin orjinal filtresinde hava akis metre olmasi o yuzden acik hava filitresi sorun cikariyor ama tam detaylari nedir bilmiyorum
 
Ynt: K&N kutu ici filtre aldim

Kasım ևınar link' Alıntı:
Mustafa bu zamana kadar araclarimda hep  ucuz ve markasiz acik hava filtresi kullandim ve kim nederse desin performansa katkisi var,yalniz soyle bir detay var acik hava filtresinin serin hava emmesi gerekiyor bunun icin filitre kitleri kullanilmali,ben hep orjinal filtre kutusunu cikarip yerine acik hava filtresini takiyordum,erzurum serin oldugu icin ben kit kullanmadim ama yaz izinlerinde ankaraya geldigmde acik hava filtresini cikartiyordum cunki motorun sicagi ile birlekte cok sicak hava emiyor ve arac var olan performansinida kaybediyor hatta gitmemek icin direniyor,suanki aldigim urun kutu ici filtre orjinal filtrenin yerine takilacak ilkkez kutu ici kullanicam bakalm sonuc ne olacak,birde astraya kutu ici olamin sebebi astranin orjinal filtresinde hava akis metre olmasi o yuzden acik hava filitresi sorun cikariyor ama tam detaylari nedir bilmiyorum
Abi orjinal kutunun içinde olması çok isabetli bir karar olur. Uzatma borusu ile ön tampon arasına verilirse çok süper oluyor ama bizim araçlarda yer olduğunu sanmıyorum. Kutu içinde dene bakalım nasıl olacak senin sonuca göre ben de alma kararı vereceğim.
 
Ynt: K&N kutu ici filtre aldim

Kasım Abi PM attım :)

Birde Bizim araç uygun alınacak Link alabilrimiyiz hangisi uyumluysa :)

2010 1.6 Sport 115 :)
 
Ynt: K&N kutu ici filtre aldim

Hayırlı olsun, güle güle kullan. (:

Bu canavar Turbo araçlarda da fayda sağlıyor mu? (:
 
Ynt: K&N kutu ici filtre aldim

Cosmo link' Alıntı:
dizel motorlarda öncelikle silindir içerisine hava çekilir. daha sonra bu hava sıkıştırılarak ısıtılır. silindire yakıt püskürtülür. çok yüksek sıcaklıktaki hava ile temas eden yakıt alev alır. Silindir içerisine çekilen hava miktarı ne kadar fazla olursa yanma ve performans da o kadar iyi olur.

hava filitresi ortamdaki tozdan dolayı çok çabuk tıkanır. Bu yüzden de hem aracın performansı düşer hem de yakıt tüketimi artar.

direk hava filitresini uygun koşullarda kullanırsanız ömrü yaklaşık 100000 km dir. Ben astra h aracımda da J aracımdada arçları aldığım günden beri kutu içi K&N filitre kullanıyorum.  aklıma geldikçe, hatta bazen ayda bir sefer filitreyi temizleyip yağlayıp bakımını yapıyorum.

İlk başta yüklüce bir para verdiğinizi düşünebilirsiniz ancak uzun havede klendisini çok çabuk amorti eder.


Aynen dediklerinize katiliyorum
 
Ynt: K&N kutu ici filtre aldim

Hayırlı olsun %5 güç artışı sağlarsa +6hp eder bayağı iyi sayılır k&n hangi modeli link paylaşırmısınız. Benimde aklımda olan bir uygulama ve orjinal filtre bağlantılarını sökmek istemiyorum çünkü üzerinde sensör bağlantıları var.
 
Ynt: K&N kutu ici filtre aldim

niko22 link' Alıntı:
Hayırlı olsun %5 güç artışı sağlarsa +6hp eder bayağı iyi sayılır k&n hangi modeli link paylaşırmısınız. Benimde aklımda olan bir uygulama ve orjinal filtre bağlantılarını sökmek istemiyorum çünkü üzerinde sensör bağlantıları var.

Zaten hicbir sey sokmuyorsunuz,orjinal filtreyi cikartip bunu takiyorsunuz
 
Ynt: K&N kutu ici filtre aldim

GNSpower link' Alıntı:
Hayırlı olsun, güle güle kullan. (:

Bu canavar Turbo araçlarda da fayda sağlıyor mu? (:

Tesekkur ederim,sonucta turbo motorda hava benzin karisimi ile calisiyor
 
Ynt: K&N kutu ici filtre aldim

Kasım Çınar link' Alıntı:
Tesekkur ederim,sonucta turbo motorda hava benzin karisimi ile calisiyor

Yukarıda atmosferik için çok faydalı ibaresini görünce dedim acaba turbo'da etkisi daha mı az.
 
Geri
Üst