- Katılım
- 2 Nis 2013
- Mesajlar
- 1,082
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 53
Ynt: K&N kutu ici filtre aldim
dizel motorlarda öncelikle silindir içerisine hava çekilir. daha sonra bu hava sıkıştırılarak ısıtılır. silindire yakıt püskürtülür. çok yüksek sıcaklıktaki hava ile temas eden yakıt alev alır. Silindir içerisine çekilen hava miktarı ne kadar fazla olursa yanma ve performans da o kadar iyi olur.
hava filitresi ortamdaki tozdan dolayı çok çabuk tıkanır. Bu yüzden de hem aracın performansı düşer hem de yakıt tüketimi artar.
direk hava filitresini uygun koşullarda kullanırsanız ömrü yaklaşık 100000 km dir. Ben astra h aracımda da J aracımdada arçları aldığım günden beri kutu içi K&N filitre kullanıyorum. aklıma geldikçe, hatta bazen ayda bir sefer filitreyi temizleyip yağlayıp bakımını yapıyorum.
İlk başta yüklüce bir para verdiğinizi düşünebilirsiniz ancak uzun havede klendisini çok çabuk amorti eder.
dizel motorlarda öncelikle silindir içerisine hava çekilir. daha sonra bu hava sıkıştırılarak ısıtılır. silindire yakıt püskürtülür. çok yüksek sıcaklıktaki hava ile temas eden yakıt alev alır. Silindir içerisine çekilen hava miktarı ne kadar fazla olursa yanma ve performans da o kadar iyi olur.
hava filitresi ortamdaki tozdan dolayı çok çabuk tıkanır. Bu yüzden de hem aracın performansı düşer hem de yakıt tüketimi artar.
direk hava filitresini uygun koşullarda kullanırsanız ömrü yaklaşık 100000 km dir. Ben astra h aracımda da J aracımdada arçları aldığım günden beri kutu içi K&N filitre kullanıyorum. aklıma geldikçe, hatta bazen ayda bir sefer filitreyi temizleyip yağlayıp bakımını yapıyorum.
İlk başta yüklüce bir para verdiğinizi düşünebilirsiniz ancak uzun havede klendisini çok çabuk amorti eder.