Yaplılan Araştırmalarda Hanım sürücülerin erkeklere göre daha dikkatli seyrü sefer yaptıkları (yani trafikte arac kullanımında seyir halinde iken daha dikkatli oldukları), yine trafikte erkek sürücülerin seyir halinde etraflarına gereksiz bakmaları nedeni ile dikkatlerinin sık sık dagıldığı, hanımsürücülerin ise yola ve trafige daha fazla konsantre oldukları tespit edilmiş. Bunlara bağlı olarak hanım sürücülerin kaza oranları erkeklerden daha azmış. Hanım sürücülerin kazalarının çoğunluğu da sıklıkla erkek sürücü tacizi nedeni ile oluyormuş.
yani toplamayı bırakıp şöle araba kullanmanıza baksanız daa ii olcak
Kadınlar araba kullanırken sanki boing 747 kullandılarını zannediyorlar..O direksiyonun dili olsada konuşsa....Sıkmaktan ojeli tırnakları deri dreksiyon simidinin içine giriyor....Konsantre bumudur??..sonra en ufak kornada yerlerinden zıplayıp hakimiyetlerini kaybediyorlar...Ayrıca hareket halindeki aracın hakimiyetini saglamak şoför oldum anlamına gelmiyor....aracı yokuş yukarı kaldırmak,düz yolda kaldırmak,park etmek,gerektiğinde geri geri kullanabilmek,arabanın manevra kabiliyeti,ortalama hızlarda duruş mesafesini bilmek,sinyal vermekle gecmek istediğin şeridin hemen senin oldugu anlamına gelmediğini bilmek ve milletin önüne pat diye atlamamak,Arabada iç dikiz aynasından başka yan dikiz aynalarında önemle kullanılması gerektiğini bilmek aklıma gelen soförlük meziyetleridir....Bunları ve aklıma gelmeyen beceri ve profesyonellik gerektiren bir çok şeyi yerine getiren herkes şofördür....Geriye kalan kısımsa kendini iyi şoför sananlardır....
Son düzenleme: