Kapanan Bayiiler

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan Emre
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Bana göre firma malına sahip çıkmalı ve müşteriyi üzen bayileri kesin kez firma olarak kapamaları gerek... ve herkes artık bayi vermemeleri şart... harbiden bayiler yüzünden millet opelden buz gibi soğumakta....
 
Bursa'da Honda 'ya yıllardır servis veren İnallar bayağı iyi bir yetkili servis. Aynı zamanda Mazda'nın da y. servisi. Yedek parça ve işçilik ücretleri gayet uygun.
 
walla ben doğuş otoya gittim böyle bir ilgisizlik görmedim...daha da gitmem yani almam zaten volkswagen...
hyundai dediğiniz gibi zaten az müşteri olduğundan rahatlar...
renault gittim orada da bayii ye gerçekten satış kalitesi değişiyor. iyi ki clio almamışım zaten içi hoşuma gitmemişti birde arabalar filoya düştü...
opel den şuana kadar memnunum.. servise gittiğimde görücem asıl şeyi ama muhtemelen 15.000 km bakımı yetkili servite görür 30.000 bakımında garanti kapsamı bitmiş olacağından maslakta falan güzel bir özel servise götürürüm.
bu arada gerçekten opel yakıt tüketiminden neden şikayetçisiniz bence araçlar normal yakıyor... mesala benim aracın fabrika verisi 7,2 ama ben 6,2-6,5 civarlarında yakıyorum şehir için 7 litreyi basarsam görüyorum... genelde de öyle oldğunu düşünüyorum en azından yeni arabalarında aracımı aldığım satış müdüründe 1.6 astra j vardı oda 8,5 - 9 yakıt ortalaması ile kullanıyorum diyor oda bana normal geliyor. benzinli araba için bence normal tüketim değerleri.
 
İşte uzun zamandan bu yana araçlara bakmak için firmaları dolaşıyorum opisten girdim içeri kim kime dum duma neyse gezdim dolaştım araçlara filan baktım sonra çıkıp başka bir firmaya gittim. Kapıda hoş geldiniz diyen biri sonra ikramlar filan sonra araçlara bakarken teknik bilgi ister misiniz? diyen bir eleman... sonra çay kahve soğuk içecekler... sonra hangi aracın ne kadar bakım ücreti olduğu hakkında bilgiler... ulan dedim buradan araba almasam bile alasım geldi :D

Nadir benim çok sinirlendiğim bir durum var, bir dükkanın vitrinine bakarken içeriden sırtlan tipli birisinin hemen dışarıya çıkıp "içeride başka çeşitlerimiz de var" diyerek anında yanımda bitmesidir, veya dükkan içerisinde dolaşırken arkamdan satış görevlisinin peşime takılmasıdır. Ulan ben ne görme engelliyim ne de hırsız, yardım istesem söylerim. Bana göre müşteri özgürce dolaşmalı, sık boğaz edilmemeli özellikle de bir halt bilmeyen kişiler tarafından makasa alınmamalıdır. Bir keresinde eleman "aracın motoru 16 V" dedi. Ben de "o kadar valfi nereye sığdırmışlar, motor üzerinde gösterirmisiniz" dedim, eleman kaputu dahi açamadı :sopa:.
 
SERVİS OLARAK BAKILMIŞ OLAYA, AMA SATIŞ GALERİLERİ DE KAPANIYOR BİRLİKTE. ADAM OPEL SATSA YADA SATARKEN KAR ETSE, AÇIK TUTARDI HERHALDE?

erpaş kapattımı ya ? 2 ay önce açıktı :D

Satıştan çekilmiş, satamazsa yetkiliye de müşteri bulamaz kapatır görüşündeyim.
 
Nadir benim çok sinirlendiğim bir durum var, bir dükkanın vitrinine bakarken içeriden sırtlan tipli birisinin hemen dışarıya çıkıp "içeride başka çeşitlerimiz de var" diyerek anında yanımda bitmesidir, veya dükkan içerisinde dolaşırken arkamdan satış görevlisinin peşime takılmasıdır. Ulan ben ne görme engelliyim ne de hırsız, yardım istesem söylerim. Bana göre müşteri özgürce dolaşmalı, sık boğaz edilmemeli özellikle de bir halt bilmeyen kişiler tarafından makasa alınmamalıdır. Bir keresinde eleman "aracın motoru 16 V" dedi. Ben de "o kadar valfi nereye sığdırmışlar, motor üzerinde gösterirmisiniz" dedim, eleman kaputu dahi açamadı :sopa:.


Heheheheh kapıtu açamayan ve 16V :D abooooo
 
SERVİS OLARAK BAKILMIŞ OLAYA, AMA SATIŞ GALERİLERİ DE KAPANIYOR BİRLİKTE. ADAM OPEL SATSA YADA SATARKEN KAR ETSE, AÇIK TUTARDI HERHALDE?



Satıştan çekilmiş, satamazsa yetkiliye de müşteri bulamaz kapatır görüşündeyim.
internette açık gözüküyor hala showroomları. gerçi sahibi bildiğiniz hanzo :D yeliz abla daha iyi bilir :D
 
Heheheheh kapıtu açamayan ve 16V :D abooooo

Hatırlarsan eskiden "egzoz bilyesi" muhabbeti çok yapılırdı, malüm artık o muhabbet çok eskidi, benim de aklıma böyle bir hinlik gelmişti ;)
 
Nadir benim çok sinirlendiğim bir durum var, bir dükkanın vitrinine bakarken içeriden sırtlan tipli birisinin hemen dışarıya çıkıp "içeride başka çeşitlerimiz de var" diyerek anında yanımda bitmesidir, veya dükkan içerisinde dolaşırken arkamdan satış görevlisinin peşime takılmasıdır. Ulan ben ne görme engelliyim ne de hırsız, yardım istesem söylerim. Bana göre müşteri özgürce dolaşmalı, sık boğaz edilmemeli özellikle de bir halt bilmeyen kişiler tarafından makasa alınmamalıdır. Bir keresinde eleman "aracın motoru 16 V" dedi. Ben de "o kadar valfi nereye sığdırmışlar, motor üzerinde gösterirmisiniz" dedim, eleman kaputu dahi açamadı :sopa:.

Aynen, ben de peşimden dolaşan satış elemanını sevmem.
 
Opel DEĞER açılmış erpaş yerine

Arkadaşlar gecen gün gördüm erpaş yerine Opel değer açılmış çok değerli bir sahibi var araştırdığım kadarıyla müşteri memnuniyetini en üstte tutarak en iyi bayii olma niyetinde umarım bize faydası dokunur servisini en yakın zamanda deniycem yeri Maltepe de...:)
 
Geri
Üst