Kaputta ki taş izleri :/

Önceki 2010 honda civic aracım ergo firmasından kaskolu idi.1 dönem içersinde kasko delinmeden 1000 TL ye kadar maksi onarım 4 adet ise mini onarım hakkım vardı.Arka bagaj kapağında hafif çarpma neticesi eğilme oluşmuştu bu sebepten dolayı autoking firmasında maksi onarım hakkımı kullandım.Aynı süre zarfında firmanın teklifi ile sağdaki soldaki tampon vs çizikler için 4 adet mini onarım hakkımıda kullandım.bana söylenen bu yapılan işlemlerin hiç bir şekilde tramer vs kayıtlara işlenmeyeceği söylenmişti.Aracı satarken alıcının sorgulası sebebiyle birer gün arayla (onarımların olduğu tarhlere ait) çarpma 1250 çarpma 300 çarpma 250 vb şekilde 4 adet hasar kaydı işlenmiş olduğunu gördüm.Tramer kayıtlarına işliyorlar aracı satarkende çizik onarımları çarpma olarak gözüküyor.Tövbe bidaha maksi-mini onarım yaptırmam .Aracı satarken büyük sıkıntı yaratıyor kimseye anlatamıyorsun derdini..
 
Bu tür şikayetleri okudum, bu yüzden her ihtimale karşı autoking faturasını dosyaladım saklıyorum. Arabayı da kolay kolay satmam gerçi :D
 
Bu tür şikayetleri okudum, bu yüzden her ihtimale karşı autoking faturasını dosyaladım saklıyorum. Arabayı da kolay kolay satmam gerçi :D

Aracı 5664 sorgulattır.Kayda geçmemişse sıkıntı yoktur
 
ben örnek bi resim göndereyim..
az da olsa rahatsız ediyor..
ama yinede orijinalliğin bozulmaması adına çok takmıyorum boyatmıyorum..
sonuçta elden çıkartacağım ve benim gibi komple boya takıntısı olan çok insan var :)
bu taş izleri kabarmalar için nasıl yöntemler var?
2006 model bi araç için herkes kabarmaların normal olduğunu söylüyor ne kadar doğru siz bilirsiniz..
http://imgim.com/20131121_142953.jpg
 
Evet baya kötü olmuş. Gri noktalar da taş izi diye tahmin ediyorum, kille geçmez yani.

Bende olsa ve mini onarımlı kaskom olsa hiç beklemez gider yaptırabildiğim kadarını boyatırdım :)
 
Arkadaşlar bende boya için aynı sizin gibi düşünüyordum sonra gittim şuanki boyalı aracı aldım o kadar kötü boyanmış ki vernik atmasımı dersiniz bant yapıştırıp çekince(cam değişirken) boyanın bantla gelmesimi dersiniz, kapı köşeleri gibi sivri yerlerde boya atmasımı dersiniz ne ararsanız var.

Yurtdışında boyalı araç daha değerli evet ama o ülkelerde böyle bir işçilik yok ki fırında araç boyamazsanız çevreyi kirletmekten başınız derde giriyor zaten.

Dürüst olmak gerekirse bundan sonra araç alacak olsam ya boyasız yada onarım/boya işleminin yetkili serviste yapılmış araç alırım.

Zaten şu ülkede merdivenaltı araç tamiri olmasa değişensiz araçtan bile korkmam ha fabrikada punta kaynağı atılmış ha serviste sıfır orj. parça kaynatılmış ne fark eder hatta tersine düzeltilmiş parça daha tehlikeli dayanıklılığını kaybetmiş o sanayideki kaportacılar tarafından düzeltilirken bi güzel ateş tutulmuş metalin soğuk işlemde kazandığı bütün dayanırlık kaybolmuş.
 
Zaten şu ülkede merdivenaltı araç tamiri olmasa değişensiz araçtan bile korkmam ha fabrikada punta kaynağı atılmış ha serviste sıfır orj. parça kaynatılmış ne fark eder hatta tersine düzeltilmiş parça daha tehlikeli dayanıklılığını kaybetmiş o sanayideki kaportacılar tarafından düzeltilirken bi güzel ateş tutulmuş metalin soğuk işlemde kazandığı bütün dayanırlık kaybolmuş.


Citroen marka aracım sözde serviste boyanmıştı, tamponundan, 2-3 ay sonunda boyanan yerlerden atmalar başladı.

Boya işinde yetkili/yetkisiz servis yerine işinin ehli yerlere gitmek daha mantıklı.
 
Geri
Üst