Karter Muhafaza Koruma Sacı gereklimidir?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan u.uçar
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Aynı haberi ben de okudum muhtemelen Insignia demiştim yanılmamışım.
 
İşte bu gerisi hikaye....
Karter koruması olsaydı, içerdekiler ezilirdi muhtemelen.
Katılmıyorum araba takla atıyor başka araçla çarpışma vs yok yani sac olsa dahi motorun geriye doğru hareketini gözümde canlandıramadım.
Bir de hiç denk gelmedim haberlerde falan motor kabin içine girdi diye. Böyle şiddetli kazalarda en fazla motor arabanın dışına fırlıyor bunların hiç birinde bile mi karter koruma sacı yok.
 
Bence bu amaca yönelik bir örnek değil. Görselleri inceleyince aracın muhtemelen;sağ ön tarafından aldığı darbe var, muazzam bir şekilde ön tarafta gövde bütünlüğü bozulmuş, hatta sağ ön kapı dahi yerinde yok. bariyer önden sağa doğru sıyırarak almış.
Feci kaza büyük geçmiş olsun.
 
bu aracı sağ çamurluk ve kaput serviste tamir gördüğü için servis değiştirmiş,orjinal araç ,diye piyasaya sürmüş bile olabilirler .:-)
 
  • Beğen
Tepkiler: u.uçar
bu aracı sağ çamurluk ve kaput serviste tamir gördüğü için servis değiştirmiş,orjinal araç ,diye piyasaya sürmüş bile olabilirler .:)

Aynen öyle bir de ilk sahibinden memurdan vs. deyip özel servislerde derme çatma tamirat yaptırıp kaskodan yaptırmadan orijinal diye de satmış olabilirler. Tramerde de kaydı çıkmaz böylece...
 
Bugün serviste gördüm ilgilenen arkadaşların bilgisine.
 

Ekli dosyalar

  • IMG_20180728_085330.webp
    IMG_20180728_085330.webp
    63.5 KB · Görüntüleme: 554
  • Beğen
Tepkiler: Murat
Geri
Üst