Kaza yapan 2 aracın hasarlarını karşılaştıralım

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan bugraGT
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
ben buradaki Honda City darbeyi absorbe ettiğine inanmıyorum lakin arabanın kaza sonrası hali gerekli şaşe ekipmanlarının yeterli ölçüde dayanıklı olmadığını gösteriyor.İki aracı kıyaslarsak böyle bir kazada Auris in ön tarafının daha fazla City nin arka tarafının daha az hasar alması gerekiyordu.Burdaki Honda deyim yerindeyse az haşlanmış yumurta gibi ezilmiş
 
Toyata sahibi arkadas 10 binliralik faturayi benim onume sunsalar direk pert istedginde bulunurdum.bir aracin on panel degistirdinmi satarken hayatta insanlari inandirdamazsin ayrica eminim kaput sol sag camurlukta degisecek ve herkes buyuk kazasi olacagini dusunecektir.
 
ön panel denilen parca motor la arac sürücü arasında kalan parcamıdır?

eger öyle ise bu işin peşini bırakmam darbe motora ulasmadı cünkü sag sol camurlukta en ufak darbe yok

tampon +(farların tırnagı kırıldı)
radyatör
tampon arkasındaki çelik demir
klima radyatörü ve boruları
kaput
yeni nesil araclarda heryer plastik kaplı biliyorsunuzdur öndeki bütün plastikler çatlamıstı
kaput açılınca iki far arasında kalan demir parcada hasar vardı

ön panel denilen parca burası olamazmı?


corsadan örnek gösterdim
araçta darbe buradan ilerisine gitmemişti motor yerli yerinde duruyordu fan motora yaklasmıtı sadece
 
Son düzenleme:
Honda city
 
arkadan pek dayanıklı değiller anlaşılan hondalar bununda sağ arka koltuğu yerinden çıkmış
fotoraf010nv9.jpg
 
bu arkdan darbede vectra a da böyle oluyor çelik boru falan koydursam olurmu acaba?

civice daha yavas vurulmus galiba
 
Onarım masrafına hiiiç şaşırmayın. Bizim Astra nın kazasında servis lokal boyayla kapatılacak basit çizikli yerlere bile değişim yazmış. Sonuç, araç perte çıktı... Ama dışarıda yaptırılsa eminim söylenen miktarın %50-%60 ına yaptırılabilinirdi.
 
Hondadaki hasar normal 110 km ile nereye çarparsanız çarpın aynen ona yakın bir görüntü olur.bunların dışında(audi,mercedes).toyota da bi şey yok derken 11.000tl normaldir 110 km ile carpınca,audi,mercedes olsa, daha az hasar almış gibi görünür dışardan ama faturada 20.000-25000 arası çıkar genel olarak model yazmıyorum.toyotayada arkadan çarpılsa pek farkı olmaz yani.Arkadaş lar 66km hız çok yüksek bir hızdır.araç çarpışma testleri 66 km max hız ile yapılıp 4 yıldız,5 yıldız veriliyo.110 km neredeyse 2 katı.Kısaca çarpışma testlerindeki hasarın 2 katı ollucak.
 
evet güzel bilgiler paylaşılmış hondaların bu özelliği bence güzel darbeyi emiyor içerdekiler zarar görmüyor hiç olmassa..
 
Araçların kaportasının deforme olmasını kafaya takmayın arkadaşlar. Kaportanın deforme olmasının amacı, kaportanın belli yerlerinden darbeyi emmesi, yaşam kabininin fazla hasar almasını önlemektir. Baksanıza aracın bagajı neredeyse yok olmuş arka kapı bölgesi pırıl pırıl kalmış. Eski nesil araçlardan olsa, kaporta belki daha sağlam görünürdü ama darbe sonucu oluşan kasılmalar neticesi kapılar açılmazdı, içindeki şahıslarda hasar görebilirdi.

cevap burda yazılı yeni tasarımlar ufalanacak sekilde bu sayede ncap ten 5 yıldız alıyorlar hem yayayı hem arabanın içindekini ancak bu sayede koruyabilirler ellerinde olsa köpükten yaparlar emin olun.
 
Geri
Üst