Kızdırma bujisinde fazla kurum

cagatay16

VIP Üye
16-Bursa
Katılım
12 Ara 2010
Mesajlar
6,492
Tepkime puanı
2,254
Puanları
113
Yaş
34
Siteyi ziyaret et
Arabaya karşıdan baktığımızda soldan(1.3 cdti) 3. ve 4. silindirin kızdırma bujilerinde parça halinde kurum vardı. Ama diğer iki silindirde bu yok. Bujileri kontrol ettiğimde hepsi sağlam çıktı. Acaba bu silindirlerin enjektörlerinde bir arızamı var.
 
Arabaya karşıdan baktığımızda soldan(1.3 cdti) 3. ve 4. silindirin kızdırma bujilerinde parça halinde kurum vardı. Ama diğer iki silindirde bu yok. Bujileri kontrol ettiğimde hepsi sağlam çıktı. Acaba bu silindirlerin enjektörlerinde bir arızamı var.

enjektör geri dönüş hortumlarına şeffaf hortum takıp geri dönüş miktarlarını belli bir süre bardağa yada şişeye toplayarak enjektörler arasındaki geri dönüş farkından sorun olup olmadığına bakabilirsin sanırım.


emme manifoldu dizaynı kaynaklı turbodan yada üst kapağın havalandırmasından turboya girip ordan emme manifolduna gelen yağ buharı kaynaklıda olabilir.
 
enjektör geri dönüş hortumlarına şeffaf hortum takıp geri dönüş miktarlarını belli bir süre bardağa yada şişeye toplayarak enjektörler arasındaki geri dönüş farkından sorun olup olmadığına bakabilirsin sanırım.


emme manifoldu dizaynı kaynaklı turbodan yada üst kapağın havalandırmasından turboya girip ordan emme manifolduna gelen yağ buharı kaynaklıda olabilir.

Enjektörleri söküp bosch servisine götüreyim dedimayar için 68 bine geldihiç bakım yapmadım. Pompayıda söküp götürmek gerekir mi?

Emmeden yağ buharı emmesi min.da oil cach tank var. Sıksıkta boşaltırım.
 
Enjektörleri söküp bosch servisine götüreyim dedimayar için 68 bine geldihiç bakım yapmadım. Pompayıda söküp götürmek gerekir mi?

Emmeden yağ buharı emmesi min.da oil cach tank var. Sıksıkta boşaltırım.

enjektör bakımı için erken bence. hele ki bilinçli kullanan senin gibi biri için fakat makine sonuçta baktırmakta fayda olabilir. orada teste bağlanıp bağlanmadığını sor önce sonra sök götür. bazılarında gerekli makine olmuyor sanırım
 
Geri
Üst