Dolu aküde 14 üstü değer veriyor. Şuan takipteyim bakalım ne yapacak. Gizli menüden mi görüyorsunuz voltajı
Evet gizli menüde şarj voltajınıda gösteriyor oradan görüyorum
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
Dolu aküde 14 üstü değer veriyor. Şuan takipteyim bakalım ne yapacak. Gizli menüden mi görüyorsunuz voltajı
Hatırlatman çok işime yaradı akşam detaylı takip ettim hatta bi arkadaşta manuel modeli var aracımın onunla kıyasladım kesinlikle benimki düşük. Yarın söküp elden geçirip test edeceğiz bakalım hayırlısıEvet gizli menüde şarj voltajınıda gösteriyor oradan görüyorum
Hatırlatman çok işime yaradı akşam detaylı takip ettim hatta bi arkadaşta manuel modeli var aracımın onunla kıyasladım kesinlikle benimki düşük. Yarın söküp elden geçirip test edeceğiz bakalım hayırlısı
Arkadaşlar geçtiğimiz pazar günü öğleden sonra bir yakınımızın sünnet düğünü konvoyuna katılacaktım. Konvoyu beklerken havanın çok sıcak olmasından dolayı eşim ve bebeğimizin serin serin araç içinde beklemesi için park halinde rolantide klimayı açık bırakıp araçtan indim. Dışarıda ne kadar kaldığımı yada aracın bu şekilde tam olarak ne kadar çalıştığını bilmiyorum. Tahminen 30 ila 45 dakika arası. Araca döndüğümde ilk olarak vantilatör fanının arasıra kesildiğini fark ettim. Belirli aralıklarla üflemeyi kesiyor birkaç saniye sonra tekrar devreye giriyordu ne olduğunu anlamaya çalışırken göstergelerde esp ışığının yandığını anahtar ışığının çıktığını görünce hemen anladım elektrik sorunu olduğunu. Hemen söyleyim ilk baktığım şarj lambası oldu ama yanmıyordu. Hemen stop ettim tekrar marşa bastım kimsecikler yok göstergeler dahi sönüyor.
Bir hafta öncesi şarj bilyaları drğişti ses yapıyordu riske girmedim. Takviye ile çalıştırdım yaklaşık 45 km lik yoldan sonra marş normale döndü. Ertesi günü yapılan kontrolde aküde sorun görünmüyor şarj dinamosu 13.1 ile 13.2 arası şarz gösteriyor hemen hatırlatayım akü tamamen boşalmış olduğu için aküden yapılan bu kontrol normalmiş. Şimdi üzerinde farklı bir akü var bir hafta deneyeceğiz. Aracım Astra H 1.3 CDTI 2011 model. Akü orjinal üzerinde gelen akü ayrıca şarj dinamosunun da 60 amper olduğunu öğrenince gülmekten kendimi alamadığımıda belirteyim galiba marelli markaydı orjinali yani.
Böyle birşey yaşayan varmı bu normalmi ne yapmam gerekir yorumlarınızı bekliyorum. Detaylı yazmaya çalıştım çözüm için dahada detaylandırabilirim teşekkürler