Klima vakum kalorifer musluğu üçgeni

Reis6777

Kayıtlı Kullanıcı
77-Yalova
Katılım
12 May 2020
Mesajlar
35
Tepki puanı
3
Puanları
8
Yaş
34
Siteyi ziyaret et
İyi günler herkese 98 model vectra b gt
Dijital klima
Klima gazı full
Kompresör yeni ve sistem çalışıyor
Ahtopot hortum komple yeniledikten sonra gaz için su hortumlarını t çıkışlarla verdik kalorifer musluğunu da aynı sekilde taktik
tech 2 ile iklimlendirme arızalarına girdiğimde
İki arıza aliyorum resimde göründüğü gibi
Şimdi sorun şu kalorifer musluğu bir giriş iki çıkış ve vakum sistemi ile çalışıyor vakum olursa iki çıkış olmazsa tek çıkışa veriyor vakum olmadığında ki çıkışı kalorifere gidiyor şu an
Klimayı açtığımda soğuk konumuna aldığımda vakum devreye giriyor
Sıcak konumuna aldığımda vakum yapmıyor
Tam tersi olması lazım degilmi vakum kutusunu polen filtresi yanındaki ısıtma kesme vakfını kontrol ettim çalışıyor ama low konumunda vakum devreye giriyor 24 25 dereceden sonra vakum devreden çıkıyor içerden kalorifer boruları biri soğuk ama hi konumunda biryerde terslik var borularda mi dijital mi bozuk anlamadım elinde şeması yada sistemi bilen birisi bir destek versin lutfen
 

Ekli dosyalar

  • IMG_20240623_164444.jpg
    IMG_20240623_164444.jpg
    243.8 KB · Görüntüleme: 6
  • IMG_20240623_235827.jpg
    IMG_20240623_235827.jpg
    324.6 KB · Görüntüleme: 6

Reis6777

Kayıtlı Kullanıcı
77-Yalova
Katılım
12 May 2020
Mesajlar
35
Tepki puanı
3
Puanları
8
Yaş
34
Siteyi ziyaret et
?
İyi günler herkese 98 model vectra b gt
Dijital klima
Klima gazı full
Kompresör yeni ve sistem çalışıyor
Ahtopot hortum komple yeniledikten sonra gaz için su hortumlarını t çıkışlarla verdik kalorifer musluğunu da aynı sekilde taktik
tech 2 ile iklimlendirme arızalarına girdiğimde
İki arıza aliyorum resimde göründüğü gibi
Şimdi sorun şu kalorifer musluğu bir giriş iki çıkış ve vakum sistemi ile çalışıyor vakum olursa iki çıkış olmazsa tek çıkışa veriyor vakum olmadığında ki çıkışı kalorifere gidiyor şu an
Klimayı açtığımda soğuk konumuna aldığımda vakum devreye giriyor
Sıcak konumuna aldığımda vakum yapmıyor
Tam tersi olması lazım degilmi vakum kutusunu polen filtresi yanındaki ısıtma kesme vakfını kontrol ettim çalışıyor ama low konumunda vakum devreye giriyor 24 25 dereceden sonra vakum devreden çıkıyor içerden kalorifer boruları biri soğuk ama hi konumunda biryerde terslik var borularda mi dijital mi bozuk anlamadım elinde şeması yada sistemi bilen birisi bir destek versin lutfen

İyi günler herkese 98 model vectra b gt
Dijital klima
Klima gazı full
Kompresör yeni ve sistem çalışıyor
Ahtopot hortum komple yeniledikten sonra gaz için su hortumlarını t çıkışlarla verdik kalorifer musluğunu da aynı sekilde taktik
tech 2 ile iklimlendirme arızalarına girdiğimde
İki arıza aliyorum resimde göründüğü gibi
Şimdi sorun şu kalorifer musluğu bir giriş iki çıkış ve vakum sistemi ile çalışıyor vakum olursa iki çıkış olmazsa tek çıkışa veriyor vakum olmadığında ki çıkışı kalorifere gidiyor şu an
Klimayı açtığımda soğuk konumuna aldığımda vakum devreye giriyor
Sıcak konumuna aldığımda vakum yapmıyor
Tam tersi olması lazım degilmi vakum kutusunu polen filtresi yanındaki ısıtma kesme vakfını kontrol ettim çalışıyor ama low konumunda vakum devreye giriyor 24 25 dereceden sonra vakum devreden çıkıyor içerden kalorifer boruları biri soğuk ama hi konumunda biryerde terslik var borularda mi dijital mi bozuk anlamadım elinde şeması yada sistemi bilen birisi bir destek versin lutfen
 

Reis6777

Kayıtlı Kullanıcı
77-Yalova
Katılım
12 May 2020
Mesajlar
35
Tepki puanı
3
Puanları
8
Yaş
34
Siteyi ziyaret et
Kimse yok mu
 

Reis6777

Kayıtlı Kullanıcı
77-Yalova
Katılım
12 May 2020
Mesajlar
35
Tepki puanı
3
Puanları
8
Yaş
34
Siteyi ziyaret et
Güncel
 

Nussem

Kayıtlı Kullanıcı
06-Ankara
Katılım
23 May 2024
Mesajlar
13
Tepki puanı
1
Puanları
3
Siteyi ziyaret et
Madem kimse cevap yazmamış ben her ne kadar cevap olmasa da görüşlerimi bildireyim madem:

Klima çalıştığında veya devreye girdiğinde vakum yaparak kalorifer musluğundan kalorifer peteğine giden sıcak suyu kesmesi lazım diye biliyorum ben.
Yani vakum yaptığında kaloriferin suyunu kesmesi normal.

Şöyle bir fikir yürüttüm:

Şimdi içeriye basılan polen filtresinden süzülerek gelen hava tek bir kanaldan geliyor ve hem klima peteğinden hem de kalorifer peteğinden geçiyor diye biliyorum ben.

Dolayısıyla aracın normal kullanım aşamalarında kalorifer kullanımı her zaman ihtiyaç duyulabilecek bir ihtiyaç iken, ne var ki klima kullanımı istisnai bir durum teşkil edeceği için kalorifer musluğunun sadece vakum esnasında (yani dışarıdan bilerek isteyerek müdahalesi durumu) makul bir durum.
Aksi takdirde tam tersi olsaydı yani vakum yaptığı esnada kalorifer devreye girseydi vakum borusunda bir çatlak sonucu vakum yapılamaması durumunda kalorifer hiçbir zaman devreye sokulamayacaktı. Ki klima her zaman için bir araçta ekstra bir aksesuarken kalorifer yani ısıtma sistemi ise en ilkel araçta bile bulunması gereken bir sistem.
Yani işte bilgisayar jargonundaki "Default" yani varsayılan/öngörülen veya "farbrika ayarları" meselesi. Araçlarda "Default" kalorifer olmak zorunda.

-------------------------------

Geçen sene bu arada benim aracın da kalorifer musluğu arızalanmıştı ve iyi vakum yapamadığı için klimayı açtığımda kalorifere giden sıcak suyu kesmediği için araç klima açıkmış gibi çekişten düştüğü halde hiç içerideki havayı soğutmuyordu. Bu gerçi her zaman olmuyordu bazen klimayı açtığımda olan bazen olmayan can sıkıcı bir arızaydı. Kalorifer musluğu demek ki ömrünü tamamlamak üzereydi, üstelik yan taraflarından su kaçakları da yapmaya başlamıştı. Arabayı bir fırsat bulduğumda tamirciye götürdüğümde kalorifer musluğu yenisiyle değişmişti ve sorun tamamen ortadan kalkmıştı.

(Bu arada ben kesinlikle usta değilim sadece görüşlerimi paylaştım. Kalorifer musluğu, Klima-ısıtma-soğutma sistemi benim zannettiğim gibi çalışmıyor da olabilir elbette)

Not: Bu arada 24-25 dereceden sonra vakum devreden çıkıyor demişsiniz bu da normal bence.

Bu arada benim her ne kadar klimam da dijital olsa da arabaya sahip olduğum 2003 senesinden beri klimayı her zaman LOW konumunda yani en soğuk konumda kullandım. Aynı şekilde de hava soğuk olduğunda kaloriferi ise her zaman HI konumunda kullandım. Hiçbir zaman AUTO konumunda ve sıcaklık ayarı ile kullanmadım.
Bunun sebebi ise muhtemelen benim aracın hava kanallarında sıcak ve soğuğu ayarlayan hava kapaklarından biri veya birkaçı bozuk zannedersem.
Yani ben o yüzden klimadan hiçbir zaman AUTO konumunda gereken randımanı alamadım. Her zaman için duruma göre LOW veya HI 2003 senesinden beri benim işimi görüyor.

Çünkü bir de şöyle bir de durum var: O hava kapakçıklarını değiştirmek veya tamir etmek üzere o aksamlara ulaşmak için benim bildiğim kadarıyla komple ön konsolü sökmek gerekiyor. Şimdi ustalar bir yeri yaparken başka yeri bozmasında, konsolü sökerken pimleri mimleri kırılır, Geri toparlarken birkaç vidayı takmayı unuturlar arabada bu sefer sürekli ön konsoldan yolda giderken tıngır mıngır sesler gelir hem de pahalı bir uygulama diye hiç girişmedim o olaya.

Ama dediğim gibi ben benim araçta 2003 senesinden beri sadece LOW veya HI konumunda ve fan ayarını da kendim manuel düğmelere basarak ayarlıyorum hiçbir sıkıntısını da görmedim.
Klima da canavar gibi soğutuyor. Kaloriferin de elbette maaşallahı var istese 3+1 evi ısıtacak kerata.

Siz bi kalorifer musluğuna baktırın. İnce vakum borusunda yıpranma çatlak vesaire varsa da ihtiyatlılık olması bakımından belki o hortumu da değiştirmekte fayda olabilir.

Çok laf kalabalığı oldu kusuruma bakmayın. Deneyimlerimi görüşlerimi paylaşmak istedim. Keşke arıza kodları hakkında da bir fikrim olsaydı.
 

Reis6777

Kayıtlı Kullanıcı
77-Yalova
Katılım
12 May 2020
Mesajlar
35
Tepki puanı
3
Puanları
8
Yaş
34
Siteyi ziyaret et
Madem kimse cevap yazmamış ben her ne kadar cevap olmasa da görüşlerimi bildireyim madem:

Klima çalıştığında veya devreye girdiğinde vakum yaparak kalorifer musluğundan kalorifer peteğine giden sıcak suyu kesmesi lazım diye biliyorum ben.
Yani vakum yaptığında kaloriferin suyunu kesmesi normal.

Şöyle bir fikir yürüttüm:

Şimdi içeriye basılan polen filtresinden süzülerek gelen hava tek bir kanaldan geliyor ve hem klima peteğinden hem de kalorifer peteğinden geçiyor diye biliyorum ben.

Dolayısıyla aracın normal kullanım aşamalarında kalorifer kullanımı her zaman ihtiyaç duyulabilecek bir ihtiyaç iken, ne var ki klima kullanımı istisnai bir durum teşkil edeceği için kalorifer musluğunun sadece vakum esnasında (yani dışarıdan bilerek isteyerek müdahalesi durumu) makul bir durum.
Aksi takdirde tam tersi olsaydı yani vakum yaptığı esnada kalorifer devreye girseydi vakum borusunda bir çatlak sonucu vakum yapılamaması durumunda kalorifer hiçbir zaman devreye sokulamayacaktı. Ki klima her zaman için bir araçta ekstra bir aksesuarken kalorifer yani ısıtma sistemi ise en ilkel araçta bile bulunması gereken bir sistem.
Yani işte bilgisayar jargonundaki "Default" yani varsayılan/öngörülen veya "farbrika ayarları" meselesi. Araçlarda "Default" kalorifer olmak zorunda.

-------------------------------

Geçen sene bu arada benim aracın da kalorifer musluğu arızalanmıştı ve iyi vakum yapamadığı için klimayı açtığımda kalorifere giden sıcak suyu kesmediği için araç klima açıkmış gibi çekişten düştüğü halde hiç içerideki havayı soğutmuyordu. Bu gerçi her zaman olmuyordu bazen klimayı açtığımda olan bazen olmayan can sıkıcı bir arızaydı. Kalorifer musluğu demek ki ömrünü tamamlamak üzereydi, üstelik yan taraflarından su kaçakları da yapmaya başlamıştı. Arabayı bir fırsat bulduğumda tamirciye götürdüğümde kalorifer musluğu yenisiyle değişmişti ve sorun tamamen ortadan kalkmıştı.

(Bu arada ben kesinlikle usta değilim sadece görüşlerimi paylaştım. Kalorifer musluğu, Klima-ısıtma-soğutma sistemi benim zannettiğim gibi çalışmıyor da olabilir elbette)

Not: Bu arada 24-25 dereceden sonra vakum devreden çıkıyor demişsiniz bu da normal bence.

Bu arada benim her ne kadar klimam da dijital olsa da arabaya sahip olduğum 2003 senesinden beri klimayı her zaman LOW konumunda yani en soğuk konumda kullandım. Aynı şekilde de hava soğuk olduğunda kaloriferi ise her zaman HI konumunda kullandım. Hiçbir zaman AUTO konumunda ve sıcaklık ayarı ile kullanmadım.
Bunun sebebi ise muhtemelen benim aracın hava kanallarında sıcak ve soğuğu ayarlayan hava kapaklarından biri veya birkaçı bozuk zannedersem.
Yani ben o yüzden klimadan hiçbir zaman AUTO konumunda gereken randımanı alamadım. Her zaman için duruma göre LOW veya HI 2003 senesinden beri benim işimi görüyor.

Çünkü bir de şöyle bir de durum var: O hava kapakçıklarını değiştirmek veya tamir etmek üzere o aksamlara ulaşmak için benim bildiğim kadarıyla komple ön konsolü sökmek gerekiyor. Şimdi ustalar bir yeri yaparken başka yeri bozmasında, konsolü sökerken pimleri mimleri kırılır, Geri toparlarken birkaç vidayı takmayı unuturlar arabada bu sefer sürekli ön konsoldan yolda giderken tıngır mıngır sesler gelir hem de pahalı bir uygulama diye hiç girişmedim o olaya.

Ama dediğim gibi ben benim araçta 2003 senesinden beri sadece LOW veya HI konumunda ve fan ayarını da kendim manuel düğmelere basarak ayarlıyorum hiçbir sıkıntısını da görmedim.
Klima da canavar gibi soğutuyor. Kaloriferin de elbette maaşallahı var istese 3+1 evi ısıtacak kerata.

Siz bi kalorifer musluğuna baktırın. İnce vakum borusunda yıpranma çatlak vesaire varsa da ihtiyatlılık olması bakımından belki o hortumu da değiştirmekte fayda olabilir.

Çok laf kalabalığı oldu kusuruma bakmayın. Deneyimlerimi görüşlerimi paylaşmak istedim. Keşke arıza kodları hakkında da bir fikrim olsaydı.
 

Reis6777

Kayıtlı Kullanıcı
77-Yalova
Katılım
12 May 2020
Mesajlar
35
Tepki puanı
3
Puanları
8
Yaş
34
Siteyi ziyaret et
Geçen sene bu arada benim aracın da kalorifer musluğu arızalanmıştı ve iyi vakum yapamadığı için klimayı açtığımda kalorifere giden sıcak suyu kesmediği için araç klima açıkmış gibi çekişten düştüğü halde hiç içerideki havayı soğutmuyordu
Bu
Madem kimse cevap yazmamış ben her ne kadar cevap olmasa da görüşlerimi bildireyim madem:

Klima çalıştığında veya devreye girdiğinde vakum yaparak kalorifer musluğundan kalorifer peteğine giden sıcak suyu kesmesi lazım diye biliyorum ben.
Yani vakum yaptığında kaloriferin suyunu kesmesi normal.

Şöyle bir fikir yürüttüm:

Şimdi içeriye basılan polen filtresinden süzülerek gelen hava tek bir kanaldan geliyor ve hem klima peteğinden hem de kalorifer peteğinden geçiyor diye biliyorum ben.

Dolayısıyla aracın normal kullanım aşamalarında kalorifer kullanımı her zaman ihtiyaç duyulabilecek bir ihtiyaç iken, ne var ki klima kullanımı istisnai bir durum teşkil edeceği için kalorifer musluğunun sadece vakum esnasında (yani dışarıdan bilerek isteyerek müdahalesi durumu) makul bir durum.
Aksi takdirde tam tersi olsaydı yani vakum yaptığı esnada kalorifer devreye girseydi vakum borusunda bir çatlak sonucu vakum yapılamaması durumunda kalorifer hiçbir zaman devreye sokulamayacaktı. Ki klima her zaman için bir araçta ekstra bir aksesuarken kalorifer yani ısıtma sistemi ise en ilkel araçta bile bulunması gereken bir sistem.
Yani işte bilgisayar jargonundaki "Default" yani varsayılan/öngörülen veya "farbrika ayarları" meselesi. Araçlarda "Default" kalorifer olmak zorunda.

-------------------------------

Geçen sene bu arada benim aracın da kalorifer musluğu arızalanmıştı ve iyi vakum yapamadığı için klimayı açtığımda kalorifere giden sıcak suyu kesmediği için araç klima açıkmış gibi çekişten düştüğü halde hiç içerideki havayı soğutmuyordu. Bu gerçi her zaman olmuyordu bazen klimayı açtığımda olan bazen olmayan can sıkıcı bir arızaydı. Kalorifer musluğu demek ki ömrünü tamamlamak üzereydi, üstelik yan taraflarından su kaçakları da yapmaya başlamıştı. Arabayı bir fırsat bulduğumda tamirciye götürdüğümde kalorifer musluğu yenisiyle değişmişti ve sorun tamamen ortadan kalkmıştı.

(Bu arada ben kesinlikle usta değilim sadece görüşlerimi paylaştım. Kalorifer musluğu, Klima-ısıtma-soğutma sistemi benim zannettiğim gibi çalışmıyor da olabilir elbette)

Not: Bu arada 24-25 dereceden sonra vakum devreden çıkıyor demişsiniz bu da normal bence.

Bu arada benim her ne kadar klimam da dijital olsa da arabaya sahip olduğum 2003 senesinden beri klimayı her zaman LOW konumunda yani en soğuk konumda kullandım. Aynı şekilde de hava soğuk olduğunda kaloriferi ise her zaman HI konumunda kullandım. Hiçbir zaman AUTO konumunda ve sıcaklık ayarı ile kullanmadım.
Bunun sebebi ise muhtemelen benim aracın hava kanallarında sıcak ve soğuğu ayarlayan hava kapaklarından biri veya birkaçı bozuk zannedersem.
Yani ben o yüzden klimadan hiçbir zaman AUTO konumunda gereken randımanı alamadım. Her zaman için duruma göre LOW veya HI 2003 senesinden beri benim işimi görüyor.

Çünkü bir de şöyle bir de durum var: O hava kapakçıklarını değiştirmek veya tamir etmek üzere o aksamlara ulaşmak için benim bildiğim kadarıyla komple ön konsolü sökmek gerekiyor. Şimdi ustalar bir yeri yaparken başka yeri bozmasında, konsolü sökerken pimleri mimleri kırılır, Geri toparlarken birkaç vidayı takmayı unuturlar arabada bu sefer sürekli ön konsoldan yolda giderken tıngır mıngır sesler gelir hem de pahalı bir uygulama diye hiç girişmedim o olaya.

Ama dediğim gibi ben benim araçta 2003 senesinden beri sadece LOW veya HI konumunda ve fan ayarını da kendim manuel düğmelere basarak ayarlıyorum hiçbir sıkıntısını da görmedim.
Klima da canavar gibi soğutuyor. Kaloriferin de elbette maaşallahı var istese 3+1 evi ısıtacak kerata.

Siz bi kalorifer musluğuna baktırın. İnce vakum borusunda yıpranma çatlak vesaire varsa da ihtiyatlılık olması bakımından belki o hortumu da değiştirmekte fayda olabilir.

Çok laf kalabalığı oldu kusuruma bakmayın. Deneyimlerimi görüşlerimi paylaşmak istedim. Keşke arıza kodları hakkında da bir fikrim olsaydı.
Geçen sene bu arada benim aracın da kalorifer musluğu arızalanmıştı ve iyi vakum yapamadığı için klimayı açtığımda kalorifere giden sıcak suyu kesmediği için araç klima açıkmış gibi çekişten düştüğü halde hiç içerideki havayı soğutmuyordu


Burasi beni biraz düşündürdü
Size sorunu daha iyi anlatmak adına biraz açayım
3 tane musluk denedim vakum hortumlarını kontrol ettim
Musluk tek giriş çift çıkış
Birinci giriş direk motordan geliyor
1 çıkış biri tekrar motora (bypass)
2 çıkış kalorifere gidiyor
Arabayı low aldığımda vakum yapıyor vakum yapiinca çift çıkış da aktiv olduğundan kalorifer de ısınıyor klima acsamda soğutmuyor
Musluğu denediğimde vakum olmadığında tek giriş tek çıkış faal
Diğer çıkış kapalı orayı kalorifere verdim vakum yokken klima buz gibi elimle soktum musluklar vakum yaptığında tek çıkışa verse sorun yok çift veriyor acaba tam vakum olmadığı için mi böyle

Bende tek giriş tek çıkış bir vana aldım onu bağlamayı düşünüyorum ama vakum az demeniz beni düşündürdü
 

Nussem

Kayıtlı Kullanıcı
06-Ankara
Katılım
23 May 2024
Mesajlar
13
Tepki puanı
1
Puanları
3
Siteyi ziyaret et
Bu

Geçen sene bu arada benim aracın da kalorifer musluğu arızalanmıştı ve iyi vakum yapamadığı için klimayı açtığımda kalorifere giden sıcak suyu kesmediği için araç klima açıkmış gibi çekişten düştüğü halde hiç içerideki havayı soğutmuyordu


Burasi beni biraz düşündürdü
Size sorunu daha iyi anlatmak adına biraz açayım
3 tane musluk denedim vakum hortumlarını kontrol ettim
Musluk tek giriş çift çıkış
Birinci giriş direk motordan geliyor
1 çıkış biri tekrar motora (bypass)
2 çıkış kalorifere gidiyor
Arabayı low aldığımda vakum yapıyor vakum yapiinca çift çıkış da aktiv olduğundan kalorifer de ısınıyor klima acsamda soğutmuyor
Musluğu denediğimde vakum olmadığında tek giriş tek çıkış faal
Diğer çıkış kapalı orayı kalorifere verdim vakum yokken klima buz gibi elimle soktum musluklar vakum yaptığında tek çıkışa verse sorun yok çift veriyor acaba tam vakum olmadığı için mi böyle

Bende tek giriş tek çıkış bir vana aldım onu bağlamayı düşünüyorum ama vakum az demeniz beni düşündürdü
"Vakum az" demem yanlış bir tabir olmuş.
Doğrusu "vakum normal olduğu halde kalorifer musluğu görevini yerine getiremiyordu" demem gerekirdi. Uzun uzun yazınca böyle ifade hataları oluyor demek ki. Çünkü benim durumumda kalorifer musluğunu yenisiyle değiştirdiğimde sorun tamamen hallolmuştu. Demek ki yani benim durumumda vakum sorunu yoktu ama kalorifer musluğunun valfi demek ki görevini layıkıyla yerine getirememeye başlamış bozulmak üzereydi diyeyim.
 

Reis6777

Kayıtlı Kullanıcı
77-Yalova
Katılım
12 May 2020
Mesajlar
35
Tepki puanı
3
Puanları
8
Yaş
34
Siteyi ziyaret et
"Vakum az" demem yanlış bir tabir olmuş.
Doğrusu "vakum normal olduğu halde kalorifer musluğu görevini yerine getiremiyordu" demem gerekirdi. Uzun uzun yazınca böyle ifade hataları oluyor demek ki. Çünkü benim durumumda kalorifer musluğunu yenisiyle değiştirdiğimde sorun tamamen hallolmuştu. Demek ki yani benim durumumda vakum sorunu yoktu ama kalorifer musluğunun valfi demek ki görevini layıkıyla yerine getirememeye başlamış bozulmak üzereydi diyeyim.
Hala aynı aracı kullanıyorsunuz sanırım
Tüp için bağlantı boruları olduğu için boruları ters taktigimi düşünüyorum ancak dediğim gibi musluk ters çalışıyor yani bir terslik var
Vakum gelmeyince çıkısin biri kör oluyor orayı kalorifere verdim
Diğer tarafı versem vakum gelince iki çıkış da aktiv oluyor yani musluk koymanın anlamı yok biryerde bir terslik var anlamadım sizin muslugun olduğu yeri çekme gibi bir imkanınız olur mu kaç tane arabaya bakitim çoğu iptal
 

Reis6777

Kayıtlı Kullanıcı
77-Yalova
Katılım
12 May 2020
Mesajlar
35
Tepki puanı
3
Puanları
8
Yaş
34
Siteyi ziyaret et
"Vakum az" demem yanlış bir tabir olmuş.
Doğrusu "vakum normal olduğu halde kalorifer musluğu görevini yerine getiremiyordu" demem gerekirdi. Uzun uzun yazınca böyle ifade hataları oluyor demek ki. Çünkü benim durumumda kalorifer musluğunu yenisiyle değiştirdiğimde sorun tamamen hallolmuştu. Demek ki yani benim durumumda vakum sorunu yoktu ama kalorifer musluğunun valfi demek ki görevini layıkıyla yerine getirememeye başlamış bozulmak üzereydi diyeyim.
Bu arada şu an low ayarlayinca petek isiniyor
24 25 dereceden sonra ve hi konumunda peterk soğuyor yani terslik var ama üç arabaya baktım low da emiş yapiyor
Geriye tek musluk sorunu kaliyor emiş yaptığında çift çıkış vermesi saçma emiş olamyinca diğeri emiş olunca öteki olması lazım ama çift çıkış olammali
 
Üst