- Konuyu Başlatan
- #11
değerli arkadaşlarım,
Bugün Beyaz Opel'e servise gittim. Orda bulunan Serkan Usta ,sağ olsun, bütün tesisatı inceden inceye 1,5 saat kadar inceledi. Sıfır beyin taktı. Arıza devam etti. Tesisatta bir sorun yokmuş. Ancak akü voltajı sıkıntılıymış. Rolantide 25 dakika kadar çalıştırdı. Arıza geçti . Usta ya akü ya da lpg beyni diğer kısımları kontrol ettim, sorun yok ,dedi.
Aküyü kontrol ettirdim, voltajı düşük çıktı. Astra fabrika çıkışında 55 ah akü koymuşlar , 60 ah olmalıymış. Orjinali akü+40 işçilik 260 tl dediler. Şimdilik kalsın dedim. Eve dönüşte 55-60 km lpgde yaptım sıkıntı yok.
Sizlere sorum şu,
Akü voltajı bu arızayı yapabilir mi?
Fabrikada 60 ah yerine 55 ah takılır mı?
Akü konusunda tavsiyede bulunursanız memnun olurum.
Bugün Beyaz Opel'e servise gittim. Orda bulunan Serkan Usta ,sağ olsun, bütün tesisatı inceden inceye 1,5 saat kadar inceledi. Sıfır beyin taktı. Arıza devam etti. Tesisatta bir sorun yokmuş. Ancak akü voltajı sıkıntılıymış. Rolantide 25 dakika kadar çalıştırdı. Arıza geçti . Usta ya akü ya da lpg beyni diğer kısımları kontrol ettim, sorun yok ,dedi.
Aküyü kontrol ettirdim, voltajı düşük çıktı. Astra fabrika çıkışında 55 ah akü koymuşlar , 60 ah olmalıymış. Orjinali akü+40 işçilik 260 tl dediler. Şimdilik kalsın dedim. Eve dönüşte 55-60 km lpgde yaptım sıkıntı yok.
Sizlere sorum şu,
Akü voltajı bu arızayı yapabilir mi?
Fabrikada 60 ah yerine 55 ah takılır mı?
Akü konusunda tavsiyede bulunursanız memnun olurum.