Lastik Ebat değişimi hk.

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan girdap
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Biraz daha konfor istiyorsanız 32 PSI kullanın...
 
Etkisini görür müyüm? 215-60 abartı mı kaçar hocam?
215/60/16 ebadında %3 sapma oluyor demişsiniz sanırım hocam bu da km sayacınıza az da olsa etki eder, aracınız yerden biraz yükselir bunun da yol tutuşa eksi etkisi olur ama dediğim gibi ben olsam ve illa 60 yanak kullanacaksam iki lastik arasından 215 taban yerine 205 taban kullanırdım sapması daha düşük olduğu için.. Ama her şeyin orijinali bence daha güzel :)
 
Tek amaç bozuk yollarda daha fazla konfor ise ben olsam 205/60 tercih ederdim.
 
Araca bunu nasıl kaydedebiliriz ?
Latiğin çevresini hesaplayacaksınız. Dairenin Çevresi = 2 x π x r formülünden. Sonra kaliteli klon opcomlar var onunla bile olur bizim arçlarda hatırlaığım kadarıyla km okuma ve değiştirmnin olduuğu menüden çıkıyor o kısım lastik ebatlarını bulup elde ettiğiniz snucu ve kullandığınız lastik ebatını gerekli yerlere yazıp onaylıyorsunuz. Tam yerini bulabilirsem internetten yazarım.
 
Tek amaç bozuk yollarda daha fazla konfor ise ben olsam 205/60 tercih ederdim.
Hem Yanak çapı 205-60 ile yakın hem yol tutuşu daha iyi olacak diye 215-55 e geçesim var. Hala çok kararsızım. Hem çukurlarda pamuk gibi olsun diyorum hem virajlarda abidik gubidik hareketler yapmasın diyorum sanırım bu dediğim biraz zor.
 
Geri
Üst