LPG de BUJİ-KABLO-YAĞ ÖMÜRLERİ TESTİ. BİRDE YAĞ EKSİLTME.

Arkadaş LPG kolay tutuşur demiş, af buyrun ama LPG zor yandığı için sürekli bobin yemiyor mu?

lpg kolay tutuşurdan kastım, tutuşma ısısının düşük olmasıdır. anlaşılması için o şekilde yazdım.
yüksek ısıda tutuştuğunu düşünüyorsanız yanlışınız var, size bunu bir usta demişse ustanızı değiştirin.

testin en büyük amaçlarından biride yanlış bilinenleri göstermek idi. bobinde bunlardan biri. lpg bobin yiyor olsa herkezde yer. ama 9 arabada yemiyor 1 arabada yiyince suçlu lpg oluyor. mesela bakın foruma lpg olmadığı halde 2 ayda bir bobin değiştirenlerde var, lpg olduğu halde hiç bobin değiştirmeyende var.
 
Teşekkürler LPG hakkında soru işaretlerim kayboldu neredeeyse

ama kazadan sonra yakıtınız artmasının sebebi ne olabilr ki?
 
yakıt artmadı, yol bilgisayarı anlık tüketim değeri arttı. benzine alınca değerler normale dönüyor, lpg ye alınca yükseliyor. yani lpg yi sanki tanıyor gibi. lpg de ne yakıyorsa onu söylüyor.
yakıtımda herhangi bir terslik yok.
 
yakıt artmadı, yol bilgisayarı anlık tüketim değeri arttı. benzine alınca değerler normale dönüyor, lpg ye alınca yükseliyor. yani lpg yi sanki tanıyor gibi. lpg de ne yakıyorsa onu söylüyor.
yakıtımda herhangi bir terslik yok.

aracı lpgye aldığınızda yol bilgisayarındaki tüketim artıyorsa bu demektir ki aracınız zenginde yürüyor.. ecu dengelemek için yakıtı artırıyor... az yaksın diye zengine ayarlıyor genelde lpgciler... bence bunu düzelttirin... normalde araç benzinde iken enjektörler kaç ms açık kalıyorsa lpgye alıncada benzin enjektörlerini o kadar açık bırakıyor olması lazım.. böle olursa zaten yol bilgisayarındaki tüketim lpgye alıncada benzine alıncada değişmez... ama yol bilgisyarında yazdığında %10-15 fazla lpg yakar... çünkü lpg enjektörlerinin biraz daha fazla açık kalması gerekir ki aracı orjinal ecusu benzine ve lpgye geçtiğinde aynı karışımı yaptığını düşünsün ve enjektör zamanlamalarını değiştirmesin...
 
bilgiler için teşekkürler can. kazada artması hiçbirşeyi değiştirmememiz sonucunda olması nedeniyle üzerine düşmedim. yakıtımda iyi olunca umursamadım ama merak ettiğim bir konuydu.
müsait bir zamanımda ilgilenicem.
 
bilgiler için teşekkürler can. kazada artması hiçbirşeyi değiştirmememiz sonucunda olması nedeniyle üzerine düşmedim. yakıtımda iyi olunca umursamadım ama merak ettiğim bir konuydu.
müsait bir zamanımda ilgilenicem.
rica ederim... bu arada birşeyi merak ettim hangi laboratuarda ölçtürdüğünüz çıkarttığınız yağı? birde neye göre %60 kirlenme var deniliyor? viskositesi mi değişmiş yoksa içine karışan krumlardan dolayı mı %60 denmiş?
 
rica ederim... bu arada birşeyi merak ettim hangi laboratuarda ölçtürdüğünüz çıkarttığınız yağı? birde neye göre %60 kirlenme var deniliyor? viskositesi mi değişmiş yoksa içine karışan krumlardan dolayı mı %60 denmiş?

kimya mastırı yapan bir yakınımdan rica ediyorum, çalıştığı yerde bakıyor. yağı çıkartmadım daha duruyor. dursun biraz daha. yeni dükkan işlerinden ilgilenemem çünki yağ filtresinide patlatıp bakacam ne durumda.
%60 kirlenme kurumdan dolayıdır.
 
kimya mastırı yapan bir yakınımdan rica ediyorum, çalıştığı yerde bakıyor. yağı çıkartmadım daha duruyor. dursun biraz daha. yeni dükkan işlerinden ilgilenemem çünki yağ filtresinide patlatıp bakacam ne durumda.
%60 kirlenme kurumdan dolayıdır.
acaba bu işi tam olarak nasıl yaptığını sorup bana söleyebilir misiniz? benimde arkadaşlar var master yapan ben de ölçtüreyim merak ettim :D sordum ama anlamadılar biz bilmiyoruz sen öğren nasıl yapılıyor bizde yapmaya çalışırız dediler... teşekkür ettim şimdiden (:
 
süper analiz olmuş, bilgiler için teşekkürler
 
acaba bu işi tam olarak nasıl yaptığını sorup bana söleyebilir misiniz? benimde arkadaşlar var master yapan ben de ölçtüreyim merak ettim :D sordum ama anlamadılar biz bilmiyoruz sen öğren nasıl yapılıyor bizde yapmaya çalışırız dediler... teşekkür ettim şimdiden (:

o arkadaşlarına söyle analiz yapan arkadaş Petrol Ofisi (PO) laboratuvarında. sanırım anlarlar.
 
Geri
Üst