Lpg ile İlgili Sorular ve Sorunlar

Barlas a taktırdım. Sizce bir sıkıntı yaratırmı mikserin olmaması? Karbüratöre ortadan direk bağladılar..

Mikserin olması çok daha iyi olacaktır,
İlerki zamanlarda karbüratöre zarar verme olasığı olduğu için,
Karbüratöre direk bağlayarak değil de, mikserle gaz gönderiyoruz.
 
Hocam İyi qünler opel vectra gls modeli war bende brc sıralı sistem otoqaz kullanıyorum hanqi benzinliqin lpg sini önerirsiniz ??

Katkılı otogaz harici,
Katkısız otogaz markalarını kullanabilirsiniz.
 
Merhaba arkadaşlar, 2001 astar comfortum var 20 fün önce aldım sabahları gazda tekleme yapıyor araba yığılıp kalıyor yaklaşık 2km böyle devam ediyor arıza lambası yanıyor ateşleme bobini 1 arızalı diyor değiştirdim yine aynı sorun devam ediyor arabanın beynini değiştirdim, carbon clear yaptırdım, tüpümün markaso lovato bakımını yaptırdım, filtreyi değiştirdim yine aynı lütfen yardımcı olun

Problemin kalibrasyonda olduğunu düşünüyorum,
Lpg servisinize gitmeden önce 100 km civarı benzinde kullanın,
Sonrasında Ustanız tekrardan kalibrasyon yapmalı ve ayarları benzin milisaniyesine göre dekleştirmeli.
 
selam mehmet bey, benim aracım 97 astra f 1.6 16v. Atiker sıralı lpg var. araç otomatik. bir süredir aracımda, rölantide aşırı sarsıntı var. hatta vitesi d konumuna alınca rahatsız edici derecede sarsıntıya ulaşıyor. bu sarsıntı benzinde az olmasına rağmen gene de var ama lpg de daha fazla hissediliyor. aracın bujileri ve kablolarını orjinal değiştirdim. ankarada ivedikte servisinde lpg ayarı yaptırdım. tüm filtreler değişti. triger seti değişti, subap iticiler değişti. Aracın yakıtında ya da gidişinde herhangi bir sıkıntım yok ama rölantide çok sarsıntı kafama takıldı . motorun soğuk ya da sıcak olması farketmiyor.
 
selam mehmet bey, benim aracım 97 astra f 1.6 16v. Atiker sıralı lpg var. araç otomatik. bir süredir aracımda, rölantide aşırı sarsıntı var. hatta vitesi d konumuna alınca rahatsız edici derecede sarsıntıya ulaşıyor. bu sarsıntı benzinde az olmasına rağmen gene de var ama lpg de daha fazla hissediliyor. aracın bujileri ve kablolarını orjinal değiştirdim. ankarada ivedikte servisinde lpg ayarı yaptırdım. tüm filtreler değişti. triger seti değişti, subap iticiler değişti. Aracın yakıtında ya da gidişinde herhangi bir sıkıntım yok ama rölantide çok sarsıntı kafama takıldı . motorun soğuk ya da sıcak olması farketmiyor.

lpg ile alakalı değilse v kayış gergi kütüğünüde kontrol ettirin
 
Bu V kayışı dediğiniz, şarj dinamosu ile devir daim motorunu çeviren kayışsa, trigeri değiştirirken onun gergi bilyası da kontrol edildi. usta herhangi bir problem yok demişti.
 
selam mehmet bey, benim aracım 97 astra f 1.6 16v. Atiker sıralı lpg var. araç otomatik. bir süredir aracımda, rölantide aşırı sarsıntı var. hatta vitesi d konumuna alınca rahatsız edici derecede sarsıntıya ulaşıyor. bu sarsıntı benzinde az olmasına rağmen gene de var ama lpg de daha fazla hissediliyor. aracın bujileri ve kablolarını orjinal değiştirdim. ankarada ivedikte servisinde lpg ayarı yaptırdım. tüm filtreler değişti. triger seti değişti, subap iticiler değişti. Aracın yakıtında ya da gidişinde herhangi bir sıkıntım yok ama rölantide çok sarsıntı kafama takıldı . motorun soğuk ya da sıcak olması farketmiyor.

Geçmiş olsun Çağatay Bey,
Rölanti'de sarsıntının ilk nedeni ateşlemedir.
Söylediğinize göre ateşleme ile ilgile değiştirmediğiniz parça kalmamış,
Ama triger kayışının atlak olmasıda düzensiz çalışmaya neden olabilir.
Usta söktüğü gibi takmış ise, değiştirmenin bir faydası olmaz.
Bir de üst eksantirik mili sensörüne ve kablolarına baktırın,
İlk bakışta araçtan kaynaklanan bir sorun gibi görünüyor,
Ama lpg enjektörlerinin de düzensizliği bunu yaptırabilir.
Tamir takımı değiştirilerek ve enjektör debi ayarı yapılarak sorun çözülebilir.
 
Geçmiş olsun Çağatay Bey,
Rölanti'de sarsıntının ilk nedeni ateşlemedir.
Söylediğinize göre ateşleme ile ilgile değiştirmediğiniz parça kalmamış,
Ama triger kayışının atlak olmasıda düzensiz çalışmaya neden olabilir.
Usta söktüğü gibi takmış ise, değiştirmenin bir faydası olmaz.
Bir de üst eksantirik mili sensörüne ve kablolarına baktırın,
İlk bakışta araçtan kaynaklanan bir sorun gibi görünüyor,
Ama lpg enjektörlerinin de düzensizliği bunu yaptırabilir.
Tamir takımı değiştirilerek ve enjektör debi ayarı yapılarak sorun çözülebilir.
triger kayışı değiştirilirken ben de oradaydım. Sabitleyici aparat kullanrak değiştirildi. atlama olacağını sanmıyorum. Zaten daha sonra subap iticiler değiştirilirken eksantrik milleri komple söküldü ve yeniden takıldı. ama sarsıntı da herhangi bir değişme olmadı. bir de ateşleme sisteminde henüz ateşleme bobinini değiştirmedim. ona da baktırıcam. Triger kayışı değişirken ustam üst eksantrik sensörüne şöyle bi göz ucuyla baktı, "zaten arıza olsa araç arıza lambasını yakardı" dedi. önceliği lpg ile ilgili sorunlara vermeyi düşünüyorum. Aracımda Atiker Fast sistem takılı ve Ankaradayım. bana önerebileceğiniz ve bu lpg ile ilgili dediklerinizi sağlam bir şekilde yapabilecek servis var mı?
 
Son düzenleme:
dağ bey merhaba. aracım vectra 1.6 gl b kasa. landi renzo blu kit mi yoksa omegas mı önerirsiniz. teşekkürler
 
Geri
Üst