LPG regülatör bağlant

aksaray68

Kayıtlı Kullanıcı
68-Aksaray
Katılım
8 Mar 2023
Mesajlar
15
Tepkime puanı
1
Puanları
3
Siteyi ziyaret et
Arkadaşlar LPG regülatör bağlantiniz nasıl?Radyator suyu regülatöre girip kalorifer betegine mı geçiyor? Yoksa araya T atılarak mı baglanti yapilmiş?Kaloriferin isitmamasina bağlantı şeklinin etkisi olabilir mi ?Hangi bağlanti daha verimlidir?
 
benim araçta t bağlantı var, en sağlıklısıda bu.
kaloriferin ısıtmıyorsa petekte tıkanıklık vardır. yaz kış sürekli antifriz kullanın yoksa petek çabuk tıkanır.
 
Peteği değiştirdim, termostatı değiştirdim hatta yedek su deposu kapağını bile değiştim yine aynı
 
Aracında musluk yoksa t yi iptal et seri bağlat düzelir musluk varsa mecbur t den devam
 
Ben herhangi bir musluk göremedim.Motordan çikan bir hortum regülatöre girip kalorifere gidiyor.Bu şekilde bağlantı mı verimlidir?
 
o şekilde bağlantı sıkıntı olur. petek tıkalıysa regülatörde ısınma problemi olur, t bağlantı en sağlıklısıdır..
yolcu tarafından peteğin giriş borularının sıcaklığını kontrol et, el yakacak kadar sıcak olması lazım.
sorun hala devam ediyorsa sıcak soğuk klapesi ayarı bozulmuş olabilir yani soğuk havayı tamamen kapatmıyor olabilir, a kasalarda genelde bu problem olabiliyor.
ben kendi aracımda kalorifer sistemini 5 sene önce elden geçirmiştim, hala ateş gibi üflüyor.
 
birde peteği değiştiriken kutu ile petek arasına sünger konulması gerekiyor, yoksa kenarlardan soğuk hava geçer ve ısıtma performansı düşer..
 
2 seneden fazladır bu şekilde kullanıyorum Astra h işini bilen LPG çiler seri bağlar çünkü h kasada paralel atınca direk petek performansı düşüyor ısıtma yapmıyor zaten petek tıkansada zaten lpgsiz olduğunda tıkanacak fark edeceksin LPG olsa da seri baglat tıkanırsa fark edersin paralel atınca su 2 ye bölünür basınç düşer ısıtma azalır
 
Yan taraftaki borulara sıcaktan dokunulmuyor.Bir de gösterge 50 yi geçmiyor. 90 ulaşması için 15-20 km yol yapmak gerekiyor.T bağlantı yaparak denemeyi düşünüyorum.
 
Geri
Üst