Atiker müşteri hizmetlerini arayıp fiyat bilgisi istedim Marmara Bölge bayisine yönlendirdiler. Orasıyla görüştüm Erdinç bey diye birinin cep telefonunu verdiler. Parça fiyat bilgisi istedim ama veremediklerini söyledi. İnternette satılan parçaların garanti kapsamında olmadığını belirtti. Kurumsal olarak iş yapmalarına rağmen standart bir fiyatları yok usta ne tutturursa onu alıyor anladığım kadarıyla. Ben sanayiye giderken asıl sorunum kaloriferi açmamla beraber içeriye yoğun bir gaz kokusu gelmesiydi. Borulardan kaçak olduğunu bana gösterip değişmesi gereken parçalar olduğunu söyleyerek görseldeki parçayı ambalajından çıkartarak taktı. Ayrıca boruları da yenilediler. Şu an şikayetim kalmadı ama fiyat anlamında Atiker'in bir standardı olmadığı için mağdur oldum. İlk defa LPG'li araç kullandığım için benim de acemiliğime geldi. İlginiz için çok teşekkür ederim.
Bu parça bazı yerlerde beyin olarak da geçiyor sanırım. Bilgi kirliliği buradan kaynaklanıyor.