LPG Taktıracaklar Okusun Lütfen.

daha öncekiaracıma kimse tavsiye etmemesine rağmen ustaya güvenerek atiker taktırdım. iki sene de sadece iki kere arıza lambası yaktı. ne bir kuruş masraf çıkarttı ne de parça değiştirdik. arabanın düzenını de bozmadı... adam beğenmezsen paran iade dedi. bu iş ustaya bakar dedi kendine güveniyo. 4 arkadaşa daha atiker taktık benden sonra kimsenin şikayeti yok.yeni arabama da gittim çorumdan brc taktırdık.iyi arabaya iyi lpg dediler yanılttılar bizi. araç çalışırken tekliyo........BENCE MARKA DEĞİL USTA......ELEMANINA TAKTIRAN DEĞİL KENDİNE TAKAN USTADIR UNUTMAYINNNNNNNN...
 
sanırım atiker in kar oranı diğer markalara göre düşük. takmak istememeleri de az kazanacaklarındandır. çünkü fiyatlar standart bildiğim kadarıyla.

ben landi lorenzo dan usanmıştım eski aracımda. devanlı arıza yapıyordu. atiker taktırdım sorun kalmamıştı. çokta memnun kalmıştım. tabi genellemeye bakmak lazım...
 
Aslolan montajdaki ustalıktır. Gerisi yalan............ Ben BRC taktım başım sorundan kurtulmadı........ Sonunda işini doğru yapan bir yer buldum deneyeceğim bakalım...
 
yahu montaj dediginiz basit is niye onu bu kadar basma kalip cumlelere dokuyorsunuz. montajda tek onemli konu enjektorden manifolda giriste kullanilan hortumlarin uzunluklarinin minimum seviyede tutulmasi ve bu uzunluklarin esit olmasina gayret edilmesidir. ondan gayri fasa fiso. ne olacak sanki gaz arkadan gelir regulatore ordan cikar gider enjektore ordan da manifold a .. yani nesi ustalik bu isin anlamadim. biz garajda kendimiz taktik hemde sizin sandiginizdan cok daha zor bir araca 5.8 8silindir klasik amerikan. hic sorunsuz kullaniyoruz. kalibrasyonu da kendimiz yaptik. montaji kendimizin yapmasi da bir hevesten dogdu. gayette kolay oldu 1 gece de hallettik. bir tek gazciya arka tanktan bakir boruyu cektirdik. onu biz yapamiyorduk bukmek icin ozel alet gerekiyordu kirilmasin diye. millet hala is usta da desin.. en aptali bile yapar.


benden herkese tavsiye. once iyi bir ustaya gidip araciniza subap ayari yaptirin.. sonra atesleme elemanlarini kontrol ettirin. buji atesleme bobini distributor buji kablolari vs arabanizda ateslemeye dair ne var ise.. sonra motorunuzun kompresyon degerlerini olcturun. motorunuz hava aliyormu rolanti duzenleyicisinde bir sikinti var mi bunlara baktirin. bunlarda sikinti yoksa lpg montaji yaptirin. benzinde peydah olmayan sikintilar lpg de daha cabuk nuksediyor. benim araba benzinde titriyordu uzun suredir hafif hafif. lpg taktirdim 10 bin olmadan rahmetli azer bulbul e dondu. ustaya goturdum subaplar sikmis dedi. 4 saat soguma yarim saat kalibrasyon ile 4.5 saat sonunda isim bitmisti. yani is birazcik kimlerle muhattap oldugunuzda. servise gidersin lpg den der, gazciya gidersin arabadan der... sizin arabada sorun yoksa hicbirsey olmaz.. bu yuzden sikinti ihtimalini en aza indirmek icin kaliteli kit takin diyoruz yillardir.
 
Son düzenleme:
yahu montaj dediginiz basit is niye onu bu kadar basma kalip cumlelere dokuyorsunuz. montajda tek onemli konu enjektorden manifolda giriste kullanilan hortumlarin uzunluklarinin minimum seviyede tutulmasi ve bu uzunluklarin esit olmasina gayret edilmesidir. ondan gayri fasa fiso. ne olacak sanki gaz arkadan gelir regulatore ordan cikar gider enjektore ordan da manifold a .. yani nesi ustalik bu isin anlamadim. biz garajda kendimiz taktik hemde sizin sandiginizdan cok daha zor bir araca 5.8 8silindir klasik amerikan. hic sorunsuz kullaniyoruz. kalibrasyonu da kendimiz yaptik. montaji kendimizin yapmasi da bir hevesten dogdu. gayette kolay oldu 1 gece de hallettik. bir tek gazciya arka tanktan bakir boruyu cektirdik. onu biz yapamiyorduk bukmek icin ozel alet gerekiyordu kirilmasin diye. millet hala is usta da desin.. en aptali bile yapar.

en aptalı yapar diyorsunuz ya, işte bazıları yapamıyor sorun orda........

http://www.opelim.net/forums/showthread.php?t=82722
 
o yaziyi okumadan yazmistim usttekileri. aynilarindan bahsetmisim valla :) lpg hava almazsa hortumlari gelisi guzel cekilmezse sorun yasanmaz. siz ustaya gidip montaja baslamadan bir 20 30 corba parasi diye verin. bakin ne guzel isler cikariyor. bizim millet isi bilmiyor.
 
temel sikinti ne biliyormusunuz.. bizim ustalarimizin neredeyse tamami cahil okumamis hatta okuyamamis kapasitesiz adamlar. halbuki usta dedigin okumus olacak, eli anahtardan ziyade kitapta tutmus olacak ki akli selim fikirler uretsin. ben her aracimi tamire goturdugumde ustanin basinda durup ustaya direktifler verip ve bu direktifleri vermek uzere opelim net lerde sayfalarca yazilar okuyup arastirip bunlari tartip bicip gidiyorum. ustune ustluk ustaligina bir ton para dokuyorum. halbuki bu ustalik mi? cirak alsam yanima versem anahtari yaptirsam ayni sey degilmidir.. usta akilli olacak akilli. cahil olmayacak.
 
ben atiker kullanıyorum 2 yıldır çokda memnunum yeni modelinden
 
200 beygirlik astra gtcme lovato marka sıralı tüp sistemi yaptırdım yaglama ve turbo kiti dahil 1900 tlye mall oldu her hangi bir performans düsmesi yasamadıgım gbi 45 ykr yakan arabam 24 ykr yakıyor hemde bu lpg fiyatlarıyla herkeze tavsiye ederim arkadaslar Lovato servis işcilik kalite anlamında cok iyi bir firmaymıs insignia motoru ve beyni olan bu aracta bile her hangi bir yazılımsal sorun yasamadım cünkü lovatonun gelistirdigi obl ve süper kitler aractan bagımsız calısıyor ben cok begendim güvenle tavisye ederim
 
Geri
Üst