- Katılım
- 3 Nis 2008
- Mesajlar
- 1,543
- Tepkime puanı
- 1
- Puanları
- 38
takoz denilen şey motorun altını şaşe ile bağlar...
kulak dedikleri şey motorun sağında ve solunda üst kısımlarda olur...gene amacı motoru şaseye bağlar..
yani ikiside aynı şey diyebiliriz..
ikisi içinde konuşmak gerekirse; sert plastiklerden oluşurlar.. ve haliyle zamanla yıpranırlar.. plastik oldukları için her kalkışta motor biraz hareket eder.. ve motorun titreşimini alırlar. şöför hissetmesin diye motor sesini ve titreşimini....
şakaya gelmez, hemen değiştirmekte fayda var.. yoksa ilk açacağı hasar egzos çıkışını kırmak olacaktır.
kulak dedikleri şey motorun sağında ve solunda üst kısımlarda olur...gene amacı motoru şaseye bağlar..
yani ikiside aynı şey diyebiliriz..
ikisi içinde konuşmak gerekirse; sert plastiklerden oluşurlar.. ve haliyle zamanla yıpranırlar.. plastik oldukları için her kalkışta motor biraz hareket eder.. ve motorun titreşimini alırlar. şöför hissetmesin diye motor sesini ve titreşimini....
şakaya gelmez, hemen değiştirmekte fayda var.. yoksa ilk açacağı hasar egzos çıkışını kırmak olacaktır.