- Katılım
- 15 Mar 2017
- Mesajlar
- 42
- Tepkime puanı
- 2
- Puanları
- 8
- Yaş
- 38
Merhabalar;
Konuyu arattım ama tam karşılık bir konu bulamadım.
Olayı anlamanız açısından kısaca özet geçiyorum.
katalitik konvertör ve DPF Giresun sanayi'de Egsozcunun parçacısın'dan takıldı. (KESİNLİKLE ÇIKMA ORJİNAL ÖNERİYORUM). - EGR arızası vardı. İş partiküle kırık a kadar gitti.
Enjektörlere baktırdım 1 tanesi diğerlerinden fazla geri dönüş yapıyordu. (usta bu kadardan birşey olmaz dedi)
Araç 100 KM civarında da bir rejenerasyon yapıyor artık. Sabahları çok kötü bir koku yayıyor. Isısnınca acı koku var. (rejenerasyon yapınca , ertesi gün koku az)
Yukarıdaki şeyler artık kronikleşti. DPF temizleyici yakıt katkısı koydum 190 KM sonra açtı bu kezde. (Soğukken koku ve ilk marş sonrası koku halen yoğun şekilde var)
Şehir içinde rejenerasyon açınca yağa mazot karışıyor. Geçen gün yokuşu 1. vites 32 litre Anlık ortalama ile çıktım. Ertesi gün yağ kontrol ettiğimde mazot kokuyordu. Ve yağ seviyesi yükselmişti. Yağı yeni değiştirmiştim. Daha sarı rengini muhafaza ediyordu. Son rejenerasyon sonrası yağ siyah olmuştu tamamen.
Böyle bir sıkıntı ile karşılaşan varmı ne yapmam lazım ?
Konuyu arattım ama tam karşılık bir konu bulamadım.
Olayı anlamanız açısından kısaca özet geçiyorum.
katalitik konvertör ve DPF Giresun sanayi'de Egsozcunun parçacısın'dan takıldı. (KESİNLİKLE ÇIKMA ORJİNAL ÖNERİYORUM). - EGR arızası vardı. İş partiküle kırık a kadar gitti.
Enjektörlere baktırdım 1 tanesi diğerlerinden fazla geri dönüş yapıyordu. (usta bu kadardan birşey olmaz dedi)
Araç 100 KM civarında da bir rejenerasyon yapıyor artık. Sabahları çok kötü bir koku yayıyor. Isısnınca acı koku var. (rejenerasyon yapınca , ertesi gün koku az)
Yukarıdaki şeyler artık kronikleşti. DPF temizleyici yakıt katkısı koydum 190 KM sonra açtı bu kezde. (Soğukken koku ve ilk marş sonrası koku halen yoğun şekilde var)
Şehir içinde rejenerasyon açınca yağa mazot karışıyor. Geçen gün yokuşu 1. vites 32 litre Anlık ortalama ile çıktım. Ertesi gün yağ kontrol ettiğimde mazot kokuyordu. Ve yağ seviyesi yükselmişti. Yağı yeni değiştirmiştim. Daha sarı rengini muhafaza ediyordu. Son rejenerasyon sonrası yağ siyah olmuştu tamamen.
Böyle bir sıkıntı ile karşılaşan varmı ne yapmam lazım ?