- Konuyu Başlatan
- #21
- Katılım
- 16 Şub 2014
- Mesajlar
- 1,088
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 31
İthal taş 750 lira iyi diyorsanız bilemem çıkma dolu kapak 1100 lira. Suanlik sorun yok kapak da conta sağlam. Mitik candır. Yalnız aracın boyası kötü ankarada nerde kaça boyarlar komple güzel bi işçilikleHararet bu sıcak yaz günlerinde normal, 95 ise harika özellikle. Ben 100-102 dereceleri görüyorum, ama antifiriz kullandığım için pek kuruntu yapmıyorum. Oilcatch tank dediğim şey de makyajlı 2.0 vectralarda standart bulunan bir parça, yağ buharını hapsediyor.
Silindir kapağında taşlanacak pay kalmadıysa sıfır yan sanayi kapak alın. Ciddi anlamda sorunsuz ve GM kapak ile birebir iş görüyor. 5w40 yağı kullanmaya da devam edin. Soğutma sıvısı olarak da antifiriz ağırlıklı sıvı kullanın, benim 1 litresi su geri kalanı antifiriz memnunum durumdan. Yağ pompasını Z20 turbo tipi yağ pompası ile değiştirin kafa rahat şekilde ömürlük binersiniz. Motora toz emdirmedikten sonra öyle sıfır motor yaptırmanın gereği cidden yok, keseye zarar. Hele benim gibi hasta ruhlu adama çok koyuyor arabaya gereksiz para vermek, ustaların çoğu hırsız. Motul'den sonra anlamışsındır zaten ustaların ne türlü sahtekar olduklarını, moturun ilk maştaki tavrının değişmesi bile harika bir his.
ASUS_Z00AD cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi