Motora ilave oksijen

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan tb8cth
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

tb8cth

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
17 Nis 2009
Mesajlar
51
Tepkime puanı
0
Puanları
6
Yaş
40
Siteyi ziyaret et
Arkadaşlar merhaba şu anki aracım benzinli özellikle araçta 3-4 kişi varken rampalarda çekişinden hiç memnun değilim daha önceki arabalarım dizeldi palio, corsa, fiesta, onlarla 4 viteste çıktığım aynı rampayı astra h ile 2. vitese kadar düştüğüm oluyor, o kadar canımı sıkmaya başladı ki şimdi ya tekrardan dizele geçmeyi yada hidroliz yaparak sudaki oksijen ve hidrojeni ayrıştırıp hava filtresinden motora vermeyi düşünüyorum nos olayına benzer. Sizce sonuç ne olur ben daha iyi bir yanma elde etmeyi umuyorum deneyen arkaşım oldumu acaba
 
bahsettiğiniz sistem performansa yönelik olarak değil, daha çok motoru temiz tutmaya ve az da olsa ekonomiye katkı amaçlı kullanılıyor diye biliyorum ben.

turbo besleme ve atmosefrik motor kullanım tarzına alışma dönemindesiniz. eğer motorda arıza yoksa anormal bir durum yok gibi.
 
Son düzenleme:
Arkadaşlar merhaba şu anki aracım benzinli özellikle araçta 3-4 kişi varken rampalarda çekişinden hiç memnun değilim daha önceki arabalarım dizeldi palio, corsa, fiesta, onlarla 4 viteste çıktığım aynı rampayı astra h ile 2. vitese kadar düştüğüm oluyor, o kadar canımı sıkmaya başladı ki şimdi ya tekrardan dizele geçmeyi yada hidroliz yaparak sudaki oksijen ve hidrojeni ayrıştırıp hava filtresinden motora vermeyi düşünüyorum nos olayına benzer. Sizce sonuç ne olur ben daha iyi bir yanma elde etmeyi umuyorum deneyen arkaşım oldumu acaba
Araç vitesten düşebilir, peki hız durumu nasıl? Yani vitesi 3 veya 2 ye alınca araç gene de çekmiyor mu? Malüm dizel araçların tork durumları benzinliler gibi olmaz. Aracı 2 ve 3 ncü viteste tam gaz yaptığınızda hızlanıyorsa bence sorun yok demektir. Diğer bir örnekleme ile benzinli araç 2. viteste max 100 km hıza çıkarken dizel araç aynı hıza çıkmaz (dikkat edersen benzinli araçlarda max. motor devri atıyorum 6000 d/d ise aynı model dizel araçta 4000 d/d.dır)
 
Aracın yaşı ve kilometresi belirtilmemiş ama, dizel corsa ile 4ncü viteste çıkılan bir yeri benzinli 1.6 twinport bir astranın 2nci vitese kadar düşmesi bende "o araçta bir sıkıntı var" fikri uyandırdı. 1.6 twinport 100-110 beygirlik bir araç, mümkün değil o kadar düşmesi.
 
Turbo faktörünü ve dizel motor çalışma prensibini tamamen gözden çıkarmış arkadaş.
 
Selamlar, bende de öncesinde benzinli Palio vardı, 2, 3 vitesle zor cıktıgım yerleri 1.3 CDTI astra H 4. vitesle çıkıyor. Bence durumunuz normal, Palio gibi hafif bir araçla Astra H kasasını kıyaslamayınız. Turbo açılmadan dizel motorlarda insana kafayı yedirtebiliyor.
 
Geri
Üst