Motorin Seçimi ve kullanımı.

Ynt: Motorin Seçimi ve kullanımı.

kemalyigit link' Alıntı:
Selam arkadaşlar, kullandığım yakıtımı değiştireli iki depo OPET-Motorin (Eco Force Eurodiesel) kullandım, sonuç olarak sözün kısası, 5,6-6 lt olan ortalama yakıt tüketimi şu an 4,8 i gördü hemde şehir içi yoğun istanbu ltrafiğinde günü birlik kullanım değeridir.
ben o yakıtla dpf kirlenip tıkanıyor diye biliyorum.?açıkçası ben kullanmaktan korkmuştum
 
Ynt: Motorin Seçimi ve kullanımı.

Shell nitro kullanın arkadaşlar çıktığından beri koyuyorum bariz sessizlik ve performans artışı sağlıyor diğerlerine göre 9bin kmde 2 3 kez farklı şirketten aldım Tp opet ve po dan aldım onun dışı full shell dpf hiç yapmadı
 
Ynt: Motorin Seçimi ve kullanımı.

Şu nu belirtmeliyim ki; önceki benzinli astra mada opet den ve aynı istasyondan aldım sürekli, şmdiki CDT astra mada opet den ve aynı istasyondan yakıt alıyorum, farklı yerler denedim tabikiii, her şeyinden memnunum opet den. sadece şu an dizel yakıtımı değiştirdim. normal euro dizel kullanıyorum bir aydır, yukarıda da belirtim, ikinci depoda ortalama yakıt değeri 100/4,8 lt. ayrıca aracımda normal performans gösteriyor. Pahalı olan euro dısel ler(nitro-v.power v.b.) in 1,3 motorlar için olduğunu düşünmüyorum, daha çok 1,6-2,00 lt. lik hp si yüksek performansa dayalı araçlar için olduğunu düşünüyorum. Bunuda kendimce tecrübe ederek böyle bir kanıya vardım. Bu nedenle aracımda halk arasında normal olarak bilinen yüksek performans için katkı içermeyen euro dısel kullanıyorum.
Saygılar, selamlar.
 
Ynt: Motorin Seçimi ve kullanımı.

Nitro nun ciddi bir performans artısı yok, zaten hiçbir yakıtın ciddi bir getirisi yok.

Nitro yüksek oranda içerdiği kaydırıcılarla motoru rahatlatıyor bu da ses,titreşimde azalma ve devrlenmede rahatlama sağlıyor ancak tabiki bir yere kadar, kullanıcılar özellikle sessizlik peşine bir nebze artan rahat devirlenme yüzünden Nitro yu sevdiler, bende uzun yolda iyiyken kısa mesafede tüketimi arttırdı mesela ama aracın sessizliği çok iyi bir hal aldı.
 
Geri
Üst