Ölümcül Çarpışmalar

Ynt: Ölümcül Çarpışmalar

Bunlar zaten araçlar için değil. Tır dorselerini test etmişler. Son 2 yanılmıyorsam kalmış. Gerisi geçmiş. Kalanlar cidden kötü duruma sokuyor aracı.
 
Ynt: Ölümcül Çarpışmalar

Jlozde link' Alıntı:
Bu "Insurance Institute for Highway Safety" testleri Euro Ncap'den daha başarılı bence.
Euroncap amerikan çarpışma testlerinin yanında test bile değil.adamlar gerçekten olabilecek kazaları doğru analizlerle yansıtıyor
 
Ynt: Ölümcül Çarpışmalar

Esasen her daim güvenliği ön planda tutarak gerekirse kullanılmış ama daha güvenli otomobiller almaya çalışmak gerek.



O değil de heryerde de kendi sıfatımı görmek kendimi "çok yüzlü" hissettiriyor  011zaa
 
Ynt: Ölümcül Çarpışmalar

Kamyonların ve TIRların arka kısmı için belli bir düzenleme var aslında. Bu konuda dünyada oluşturulmuş bir standart var ve birçok üretici bunu dikkate alıyor. Ama geri kalan merdiven altı üreticiler için ne vicdani ne de  yasal bir denetim yok maalesef.

Bu arada ilk görüntüdeki aracın bu kadar çok hasar almasının temel sebebi de: dorsenin arkasındaki demirin, tamponun altındaki darbe emici demir ile örtüşmemesi aslında. Aynı araç, aynı hızda düz duvara çarpsa kesinlikle bu kadar hasar almaz.
 
Ynt: Ölümcül Çarpışmalar

Kendi kendime konuşuyorum!

REC link' Alıntı:
Kamyonların ve TIRların arka kısmı için belli bir düzenleme var aslında. Bu konuda dünyada oluşturulmuş bir standart var ve birçok üretici bunu dikkate alıyor. Ama geri kalan merdiven altı üreticiler için ne vicdani ne de  yasal bir denetim yok maalesef.

Bu arada ilk görüntüdeki aracın bu kadar çok hasar almasının temel sebebi de: dorsenin arkasındaki demirin, tamponun altındaki darbe emici demir ile örtüşmemesi aslında. Aynı araç, aynı hızda düz duvara çarpsa kesinlikle bu kadar hasar almaz.
 
Ynt: Ölümcül Çarpışmalar

Özellikle tam cepheden çarpamnın dışında yanal çarpışmalar dikkat edilirse çok daha fazla hasar veriyor özellikle sürücü ve yolcuların yaşamları sona erecek kadar çok.
 
Geri
Üst