Opc mi opc Nurbring mi ?

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan VolkanAk
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi
Değerli zamanınızdan vakit ayırdıgınız için teşekkür ederim. Otomobili almadan önce baya araştırdım. iki adet opc var. biri son çıkan, aracın üzerinde 10bin km pistte yol yaparak, biraz daha kuvvet denge vs piyasaya sürülen NG edition, diğeri de 197hp lik OPC.

Şimdi bir kaç arkadaşa istinaden söylemek isterim ki aradaki '18hp' uçurmaz. Ve maksat sadece hız ise, sadece Ecu, Headers, Downpipe ve bir tık turbo basıncını artırmak 18hp verecektir :) daha da fazlasını...!

Peki sen neden sordun? derseniz... Aracın Ruhsatta 155kw yazıyor. Araç siyah 2013. 5 ay trafik çıkışlı. Ruhsattaki KW değeri benim aklımı karıştırdı. 210hp tekabul ediyor.
 
farkı anlayıp anlamamak çok önemli değil diye düşünüyorum. otomobil tutkunu olmak bütün serilerini bütün ayrıntılarını bilmek değildir ki aracı alan arkadaşta opel tutkunuyum yazmamış zaten. Sanırım güçlü bir araç almak istemiş ve bu modeli almış. aldığı aracın hangi seride olduğunu bilmemesi, ayrıntıları bilmemesi o aracı boşuna almışsınız gibi mesajlar yazmayı gerektirmez. sizin düşüncenize göre piyasada araçlar arasındaki ayrıntıları en iyi bilen kişiler olan galerici esnafının hepsi otomobil tutkunu. tutku başka bir şeydir öyle tigra,linea,i10, accent era kullanmakla olmaz.senin için üzülerek söylüyorum, korkarım ki sende otomobil tutkunu değilsin. otomobil tutkunu olupta dizel era kullanan görmedim. sen olsan olsan otomobil sever olursun.

araç hakkında bilgim yok fakat aracınız hayırlı olsun demek istedim. Güle güle kullanın.

HUAWEI MT1-U06 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Aksine benim için çok önemli.
Böyle bir otomobile sahip olsam her türlü detayını öğrenmek isterdim.
En basitinden Top Gear programını izlerdim ve standart OPC'ye oranla çok daha sert bir otomobil olmasıyla alakalı eleştirilerinden anlayabilirdim.
Ayrıca benim kullandığım otomobiller ile ne kadar tutkulu olduğumu anlayamazsın.
Öncelikle ben öğrenciyim henüz tam manasıyla çalışma hayatına geçmedim , o yüzden elimde bütçe yok.
Dolayısıyla ailemin destek olması gerekiyor , bu sebeple ailemin de ihtiyaçlarını karşılayacak otomobiller tercih etmek zorundayım.
Accent Era diye küçümsediğin aracı almadan önce Peugeot 206 GTi bakıyordum çevrede ama bir tane temiz bulamayınca bu fikirden vazgeçtim.
Daha sonra 2001 Civic 1.6 iES buldum oda bana gereksiz pahalı gelince üzerine 2.300 lira koydum 2008 dizel Era aldım.
Linea Babam'ın şirket aracı ondan önce Jetta vardı , ondan sonra Fiesta 1.25 , C-Elysee aldı.
Şimdilerde Hyundai i10 kullanıyorum , onuda uygun fiyatlı , kaliteli ve eğlence faktörü iyi bir araç olduğu için tercih ettim.
Hyundai i10 almasaydım Seat İbiza 1.2 TSi alacaktım , oda fiyatına göre kelepir.

Benim de aklımdan Bmw E46 3.30 i , Volvo S60 R , Bmw E36 M3 , Subaru İmpreza WRX STi gibi arabalar çok geçti ama adam gibi dolgun bir maaşın olmadıkça bu otomobilleri almak bir kenara yürütmek mesele.
Takdiri size bırakıyorum.

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Ben arap kaldım :)
 
Aksine benim için çok önemli.
Böyle bir otomobile sahip olsam her türlü detayını öğrenmek isterdim.
En basitinden Top Gear programını izlerdim ve standart OPC'ye oranla çok daha sert bir otomobil olmasıyla alakalı eleştirilerinden anlayabilirdim.
Ayrıca benim kullandığım otomobiller ile ne kadar tutkulu olduğumu anlayamazsın.
Öncelikle ben öğrenciyim henüz tam manasıyla çalışma hayatına geçmedim , o yüzden elimde bütçe yok.
Dolayısıyla ailemin destek olması gerekiyor , bu sebeple ailemin de ihtiyaçlarını karşılayacak otomobiller tercih etmek zorundayım.
Accent Era diye küçümsediğin aracı almadan önce Peugeot 206 GTi bakıyordum çevrede ama bir tane temiz bulamayınca bu fikirden vazgeçtim.
Daha sonra 2001 Civic 1.6 iES buldum oda bana gereksiz pahalı gelince üzerine 2.300 lira koydum 2008 dizel Era aldım.
Linea Babam'ın şirket aracı ondan önce Jetta vardı , ondan sonra Fiesta 1.25 , C-Elysee aldı.
Şimdilerde Hyundai i10 kullanıyorum , onuda uygun fiyatlı , kaliteli ve eğlence faktörü iyi bir araç olduğu için tercih ettim.
Hyundai i10 almasaydım Seat İbiza 1.2 TSi alacaktım , oda fiyatına göre kelepir.

Benim de aklımdan Bmw E46 3.30 i , Volvo S60 R , Bmw E36 M3 , Subaru İmpreza WRX STi gibi arabalar çok geçti ama adam gibi dolgun bir maaşın olmadıkça bu otomobilleri almak bir kenara yürütmek mesele.
Takdiri size bırakıyorum.

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
küçümseme lafı yanlış. Bende c sınıfı araç kullanıyorum. b ve c sınıfı araçlar genelde şehir içi kullanma amacıyla üretilen konfor özelliklerinin çok üst seviye olmadığı orta gelir sınıfına sahip insanların alabileceği araclardir. kaldı ki senin kullandığın era fiyat olarak benim aracım dan daha pahalı bir araç. küçümseme gibi bir durum söz konusu değil.kendimi, aracımla ilgili olmayı seven birisi olarak otomobil tutkunu değil sadece otomobil Server olarak adlandirabilirim. tutku başka birşey. motoru güçlü araç almayı düşünmekde tutku değildir.
neyse söylemek istediğim araçla ilgili birçok bilgiye sahip olabilirsin ama bilgiye sahip olmayanları o aracı boşuna almışsınız gibi cümlelerle itham etmek yanlış.

HUAWEI MT1-U06 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
küçümseme lafı yanlış. Bende c sınıfı araç kullanıyorum. b ve c sınıfı araçlar genelde şehir içi kullanma amacıyla üretilen konfor özelliklerinin çok üst seviye olmadığı orta gelir sınıfına sahip insanların alabileceği araclardir. kaldı ki senin kullandığın era fiyat olarak benim aracım dan daha pahalı bir araç. küçümseme gibi bir durum söz konusu değil.kendimi, aracımla ilgili olmayı seven birisi olarak otomobil tutkunu değil sadece otomobil Server olarak adlandirabilirim. tutku başka birşey. motoru güçlü araç almayı düşünmekde tutku değildir.
neyse söylemek istediğim araçla ilgili birçok bilgiye sahip olabilirsin ama bilgiye sahip olmayanları o aracı boşuna almışsınız gibi cümlelerle itham etmek yanlış.

HUAWEI MT1-U06 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
Haklısın ben kendimi yanlış ifade ettim o halde.

GT-I9300 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 

Corsa D OPC'nin; ''Nurburgring Edition'' adı altında farklı bir modeli çıktı bir ara. Sınırlı sayıda üretildi.

Platform olarak normal OPC ile aynı olsa da dış görünüş, motor gücü ve fren sistemi gibi bazı teknik aksamlarda Nurburgring edition daha üstün bir model.

Türkiye'de de normal OPC ile aynı anda satıştaydı ve aralarında pek fazla fiyat farkı yoktu. Nurburgring daha pahalıydı ama aradaki fiyat farkına kesinikle değiyordu.

Mavi olan normal OPC, diğeri Nurburgring

opel-corsa-d-bez-fajerwerkow-i-usterek-624-4386_v1.jpg


opel-corsa_opc_nurburgring_edition_31-1024x5121_zps043256b8.jpg
 
Geri
Üst