- Katılım
- 24 Şub 2008
- Mesajlar
- 1,095
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 38
resimdekinimi bahsettin söledigim konuyumu?
tabiki konudan. resme bakarsak 500, 600 bin/km den aşağı yakmaz)
Sitemizi ana ekranınıza bir web uygulaması olarak nasıl yükleyeceğinizi görmek için aşağıdaki videoyu izleyin.
Not: Bu özellik bazı tarayıcılarda kullanılamayabilir.
resimdekinimi bahsettin söledigim konuyumu?
1.3 Dizelle (chipli) deneyip geçtiğim araçlar:
1.6 ları yazmıyorum.
Yeni kasa 1.8 honda civic hb
2.0 Vectra A
:good::good::good::good::good: bu kadar güzel bir aciklama ancak alkislanir ayni fikirdeyim..30 yıldan fazladır benzinli araba kullanan birisi olarak ilk defa dizel araba kullanıyorum, eskiden az km. yapacaksam dizele gerek yok, dizel riskli diye düşünenlerden birisi idim. 20 ye yakın araba değiştirdim içerisinden sadece 1 tanesinde lpg vardı. şu andaki fikirlerim her halukarda dizel; sebebi de
1-bandrol vergileri neredeyse yarı yarıya
2-her ne kadar benzin ile mazot fiatları aynı dense de çoğu kişi dizel arabanın lt olarak az yaktığını unutuyor. dizel benzinlinin yarısı kadar yakıyor. özellikle şehir içinde dizel çok avantajlı. benim aynı kullanım şartlarında şehir içinde 1.4 101 hp fabiam ortalama 100 km.de 11 lt, 1.6 leon ise 14 lt yakıyordu.dizel corsa ise 6-7 lt civarında yakıyor. şehir dışı tüketimi 90-100 km sabit hızla 100-115 krş arasında
3-box, chip gibi her türlü müdahaleye uygun ve performansı çok yüksek.
4-torku yüksek olduğu düşük devirde ekonomik kullanıma uygun.
5- alıken 2-3 milyar fazla veriyorsunuz, satarken de fazla satıyorsunuz. müşterisi daha çok ve daha çabuk elden çıkıyor. benzinli arabaya adam gibi lpğ taksanız maliyeti zaten 2 milyara yakın.
6- bakım maliyetleri pahalı deniyor. yetkili serviste 100 lira civarında özellikle dışarıda yaptırırsan o kadar da fark yok. bir yıllık bandrol farkı 4 defa bakım farkını karşılar.
yalnız dizel alacak kişi imkanları müsaitse sıfır değilse turbo ve enjektör vs. arızası şansızlığına uğramamak için km.si düşük temiz ve bakımlı bir araba almaya çalışmalı. şimdiki dizeller çok sağlam eskisi gibi değil. artık turbo bakım ve tamiaratı da garantili şekilde yapılıyor.