opel 1.7 kritik sistem hatası

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan zeka
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

zeka

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
2 Tem 2012
Mesajlar
211
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
selamlar herkese öncelikle.
burada uzun zamandır corsa 1.7 dtı nın P1125 kritik sistem hatası ile ilgili bilgi alışverişi ve çözümü hakkında konuştuk. AMA çözülmedi. 3 gün önce 120 km hızı geçince servis çağrı ışığı yanan ve P1125 kritik sistem hatası veren aracımın ön düzeni rot ayarı, direksyon kutusu, ön iki amortisor ve lastikleri değişti bir gün sonra araçla çevre yoluna çıktım 120 km hızda servis ışığı yanmadı ve yanacakmış gibi bir belirtide olmadı araçta araçta 90 kilo 3 kişi vardı .
şimdi benim kanaatim aracın lastikleri öndüzeni amortisörü değişince 120 km hızda motor zorlanmadı yada öncekine nazaran zorlanmadı ve servis çağrı ışığını yakmadığı kanaatindeyim çünkü bazen rampada 60 70 km de bile bu ışık yanıyordu 120 km hızda helede rampada yakmaması bu arıza ışığının artık 120 km hızda yanmayacağını gösteriyor (belki artık 140 ta yakar)değişiklik olursa yazarım.
sonuç olarak (P1125) ile uğraşmayın onu hız uyarı ışığı olarak görün ve devam edin saygılar.
 
zeki wastegate in kurumlanması veya diyafram ın yırtılmasından sebepli birşey...

noktayı koydum amma turbini antalyada kimseye elletmem :)

benimkide 120 sonrası yakıyordu şimdi 180 yapayım yanmıyor,fakat 80-100 km arası sabit gaz yakıyor :D
 
zeki wastegate in kurumlanması veya diyafram ın yırtılmasından sebepli birşey...

noktayı koydum amma turbini antalyada kimseye elletmem :)

benimkide 120 sonrası yakıyordu şimdi 180 yapayım yanmıyor,fakat 80-100 km arası sabit gaz yakıyor :D


sabit gazda genelde egr yakıyor bu meretler .egr iptaldi kör contayla 70 le sabit giderken p400 hatası verdi (egr).. Kör contaya ufak bir delik açtırdım şimdi sıkıntı yok. kritik sistem hatası nedir ? ilk defa duyuyorum .
 
selamlar herkese öncelikle.
burada uzun zamandır corsa 1.7 dtı nın P1125 kritik sistem hatası ile ilgili bilgi alışverişi ve çözümü hakkında konuştuk. AMA çözülmedi. 3 gün önce 120 km hızı geçince servis çağrı ışığı yanan ve P1125 kritik sistem hatası veren aracımın ön düzeni rot ayarı, direksyon kutusu, ön iki amortisor ve lastikleri değişti bir gün sonra araçla çevre yoluna çıktım 120 km hızda servis ışığı yanmadı ve yanacakmış gibi bir belirtide olmadı araçta araçta 90 kilo 3 kişi vardı .
şimdi benim kanaatim aracın lastikleri öndüzeni amortisörü değişince 120 km hızda motor zorlanmadı yada öncekine nazaran zorlanmadı ve servis çağrı ışığını yakmadığı kanaatindeyim çünkü bazen rampada 60 70 km de bile bu ışık yanıyordu 120 km hızda helede rampada yakmaması bu arıza ışığının artık 120 km hızda yanmayacağını gösteriyor (belki artık 140 ta yakar)değişiklik olursa yazarım.
sonuç olarak (P1125) ile uğraşmayın onu hız uyarı ışığı olarak görün ve devam edin saygılar.

zeka dostum benim makinedeki p1125 sorunu haloldu bilgin olsun sebebi manifoldun üstündeki map sensorundan çıktı yanlız söyle bi durum söz konusu iki tane tren lokomotifine benzeyen sensör ler de yanlıs takılmıstı onlarinda yerlerini degistirdik su an makine mermi gibim oldu lamba da yakmiyo artık bilgin olsun
 
map sensörü ya da egr den kaynaklanıyor değiştirip denemek lazım benim 1.7dti 140 ı geçince yakıyordu lambayı stop et çalıştır hemen sönüyordu. öyle sattım gitti :D
 
selamlar herkese öncelikle.
burada uzun zamandır corsa 1.7 dtı nın P1125 kritik sistem hatası ile ilgili bilgi alışverişi ve çözümü hakkında konuştuk. AMA çözülmedi. 3 gün önce 120 km hızı geçince servis çağrı ışığı yanan ve P1125 kritik sistem hatası veren aracımın ön düzeni rot ayarı, direksyon kutusu, ön iki amortisor ve lastikleri değişti bir gün sonra araçla çevre yoluna çıktım 120 km hızda servis ışığı yanmadı ve yanacakmış gibi bir belirtide olmadı araçta araçta 90 kilo 3 kişi vardı .
şimdi benim kanaatim aracın lastikleri öndüzeni amortisörü değişince 120 km hızda motor zorlanmadı yada öncekine nazaran zorlanmadı ve servis çağrı ışığını yakmadığı kanaatindeyim çünkü bazen rampada 60 70 km de bile bu ışık yanıyordu 120 km hızda helede rampada yakmaması bu arıza ışığının artık 120 km hızda yanmayacağını gösteriyor (belki artık 140 ta yakar)değişiklik olursa yazarım.
sonuç olarak (P1125) ile uğraşmayın onu hız uyarı ışığı olarak görün ve devam edin saygılar.
Kesin çözümü açıklıyorum.
Aracınızı lifte çekip kaldırın.
Varsa muhafazayı çıkartın.
Direksiyon kutusunun üst tarafında serum hortumu kalınlığında ince siyah bir hortum var. O hortum üzerindeki hasarlı yeri bulun ve araya bir aparat koyarak tamir edin. EGR ile falan uğraşmayın. Bir daha ne EGR lambası yanar ne de kritik hata kodu yazar.
 
Geri
Üst