fan termigine bakınız
üstat fan müşiri var 2 adet termostat elektrikli birde termostatda ısıyı ölçüyor orj. cihaza bağlayınca bir adet radyatör üzerinde bir adet ise termostat gövdesi var onun üzerinde bu iki sensörün ısısını orj cihazla görebiliyorsunuz aracınız evet bizim araçlarda hararet ve fan motor ecusu kontrol ediyor termostatıda 100 110 derecede çalışır sürekli 1.4 aracınız sanırım evet bu araç larda motoru korumak için fan sürekli çalışıyor bu fabrikanın beyne yüklediği yazılım 2009 ile sanırım 2013 yılları arasında dan açma yok onlarda çoğunda yazılım güncellemesi yapılıyor motor kırmasın diye fan sürekli çalışıyor hararet 90a yaklaşınca termostat açmıyor araçAraç termostat açmadan direk fanı devreye sokuyor. Fan 2. Kademe çalışıyor fakat termostat kapalı. Fan 2. Kademe çalışıyor fakat radyatör soğuk . Hararet göstergesi 90 ı hiç gecmiyor yani hareret problemim yok. Usta bu araçlarda fan musurunun olmadığını direk beyinden canın açıldığı bu nedenle sorunun beyinden kaynaklandığı söyledi . Sizce bu tespit mantıklı mı aracın beynine müdahale ettirmek beni biraz korkutuyor