Opel Astra J LPG uyumsuz

  • Konuyu Başlatan Konuyu Başlatan ulfsark
  • Başlangıç tarihi Başlangıç tarihi

ulfsark

Kayıtlı Kullanıcı
Bilgi Girilmemiş
Katılım
24 Kas 2013
Mesajlar
7
Tepkime puanı
0
Puanları
0
Siteyi ziyaret et
Opel Astra J 2013 aracıma Olgun Adana Landirenzo LPG taktırdım. Bu süreçte 8 defa Güven Otogaz Mersin servisine git gel yaptım. En sonuncusunu bugün yaşadım ve artık BIKTIM. Aracımı satıyorum. İlk önce araç otomatik olarak benzine geçiyordu. 3-4 defa gidip geldikten sonra onu düzelttiler. Daha sonra LPG parçaları su kaçırmaya başladı. Arabada zırt pırt su eksiliyordu. Garanti bitmesine 2 ay kala dirsekten kaynaklandığını söyleyip değiştirdiler. Fakat sorun devam etti. Tabi bu arada garantisi de bitti. En sonuncusunda bugün gittim ve regülatörün oksitlenme yaptığını tamamen değişmesi gerektiğini söyleyip 300 TL aldılar. Siz bunu 4 ay önce neden söylemediniz garanti kapsamında değişirdi, dediğimde ise o zaman bu sorun yoktu vs. dediler.

Sonuç olarak Olgun LPG Adana bayiisini aradım çünkü Mersin onlara bağlı. Telefondaki görevli hiçbir şey yapamayacaklarını garantinin bittiğini söyledi. Yani Landirenzo LPG kitinin ömrü 2 yıl arkadaşlar. Aldığıma taktırdığıma bin pişman oldum. İlk fırsatta aracımı satıp sıfır dizel veya az yakan benzinli bir araç alacağım.:mad:
 
Başlığa bakılırsa herkesinki uyumsuz ancak aynı motorlu aracımında Landirenzo Evo Lpg kullanıyorum.. Tüpün garantisi son 1 ay kaldı/kalmadı.. 2 yıldır sorunsuz biniyorum.. Aynı şekilde diğer Astra aracımda da Lovato kullanıyorum aynı şekilde o da sorunsuz.. Kısacası sizde bir talihsizlik olmuş..
 
İnşallah garanti bittikten sonra da sıkıntı yaşamazsınız. Burada mühim olan yetkili servisin tutumu. Sen 2 yıl ömrü olan bir kit takıyorsan bunu alıcıya da bildirmek zorunda olmalısın.
 
İnşallah garanti bittikten sonra da sıkıntı yaşamazsınız. Burada mühim olan yetkili servisin tutumu. Sen 2 yıl ömrü olan bir kit takıyorsan bunu alıcıya da bildirmek zorunda olmalısın.

Bende LPG den çok çektim anamı belledi resmen az daha sorun yaşasa idim arabayı benzin döküp yakacak idim o kadar canımdan bezdirdi ama sonradan kendi uğraşlarım ile sorunları çözdüm şimdi misal araç da patlama yapmaya başlayınca anında buji kablosu değişimi yapıyorum her yirmi bin km de bir buji ve beyin içinde olan pislikleri boşaltırım sonra her on bin km de benzin ile elli yüz km yaparım ama benzine enjektör temizleyici katarak maşallah şimdilik bir sorunu yok. Lpg işi adamı rezil de eder vezirde.
 
LPG'nin tek riski var, kötü iş çıkaran bayiye denk gelmek.
Aynı bu örnekte olduğu gibi, ilk düğme baştan yanlış ilmeklenince bi daha düzen tutmuyor.
Baştan, "bişey olursa hallederiz biz burdayız" deyip, belli bir süre sonra hele de garanti bitmişse sallamıyorlar. Esnaflık, dürüstlük zaten ara ki bulasın.

Yoksa motorun lpg'ye uyumla ilgili bir sorunu yok.
 
Usta ve işçilik hataları bahsettiğinşz durumlar kitin ve aabanın suçu yok

E6653 cihazımdan Tapatalk kullanılarak gönderildi
 
Adamlar 2016 model Direkt enjeksiyonlu turbolu 180hp TUCSON üzerine lpg kiti bağlayıp 50bin km deviriyorlar, sene 2016 7 yıldır piyasada dümdüz kara düzen turbolu bir astranın lpg uyumsuzluğu tartışılıyor :D Agacığım iç anadoluda çorum mesela özençler BRC var, ankarada MOCAN otogaz var o da BRC, ankarada PRINS bayiilerinin hiç biri kötü değil hepsi harika bayiiler, istanbulda lovato bayii rıza usta var, say say bitmeyecek kadar kaliteli ustalar var. Yapması gereken tek şey hortumların konumu, arabadan çekilen elektriğin kaynağı ve ince ayarlar... Teleflex, prins, brc, lovato'dan sonra şuan WENTGAS marka kit kullanıyorum, aldığımda gazdan benzine atma problemi vardı, MAP(bas basınç sensörü) değiştirdim köpek gibi gidiyor araba. Siz hiç uzun yolda 100-110 aralığında 12 kuruş yaktınız mı? Şehir içinde 18 kuruşlar falan? :D
İnanın düzgün montajlanmış bir LPG kiti ile düzgün bir ayar yaptırırsanız inanın motoru korursunuz. Herşeyden önce aracın motoru sağlam olacak, ikinci etap montaj ve kit kaliteli olacak, sonra gönül rahatlığı ile çamur atabilirsiniz.
 
2006 veya 2007 yılıydı, 1997 model bir şahin almıştım, daha doğrusu babam bana almıştı kendi aracını kurtarmak için. Aracı aldığımızda lpg hiç uygulanmamıştı. Neyse, lpg taktırdık brc marka, araba zaten şahin, bildiğimiz karbüratör. Sabahları evden çıkıyorum, ilk trafik lambasında stop ediyor araba, bir daha çalışmıyor. Çekiyorlar sanayiye, yapıyorlar, ertesi gün yine aynı. Bir gün toplandılar aracın başına, elektrikçisi, motor ustası, ıvırı zıvırı. Herkes kendi branşını kontrol ediyor, sıkıntı bulamıyor. O sene 750 lira harcadım şahine, araba düzelmedi. Bir gün Kocaeliden Ankaraya dönüyorum, Bolu'da kaldım, neredeyse yakacaktım arabayı. Neyse bir arkadaşın talimatları doğrultusunda çalıştırabildim aracı, döndüm eve. Araba 2 ay yattı, dedim ben binmem buna, habire yolda kalıyorum. Bir gün Ankara İvedikte bir lpg ustası tavsiye ettiler, gittik, adamın çırağı geldi, derdimi söyledim, gitti 50 cm kablo getirdi bağladı. Araba bir daha hiç yolda kalmadı. Silindirine kadar sökülen aracın derdi tüpün şasesi kopmuş, araç benzini gazı karıştırıp kendini boğuyormuş.

Dün aracın karter contasını değiştirip altını yıkattım. Bir süre sonra aracın gaz düğmesi ötmeye ve ışıklar yanıp sönmeye başladı, gittim gaz aldım, düzelmedi, Çubukta zaten bir tane lpgci var, gittim, az bekle bakalım dedi. Bekledik, içeri al aracı dedi, gittim çalıştırdım, normale dönmüş, geçti gaza. Usta dedim sorun gitmiş, açtı kaputu, baktı, gaz filtresi eski, değişmesi gerek dedi, sonra uğrayım dedim çıktım. Yahu 15-20 gün önce bütün filtreleri (hava, polen, gaz, yağ) değiştirdik zaten. Filtreden diyecek değiştirecek, alakası bile olmayan filtreye para verecez.

İşi yapan usta çok önemli, bazıları sırf dolandırıcı.
 
2006 veya 2007 yılıydı, 1997 model bir şahin almıştım, daha doğrusu babam bana almıştı kendi aracını kurtarmak için. Aracı aldığımızda lpg hiç uygulanmamıştı. Neyse, lpg taktırdık brc marka, araba zaten şahin, bildiğimiz karbüratör. Sabahları evden çıkıyorum, ilk trafik lambasında stop ediyor araba, bir daha çalışmıyor. Çekiyorlar sanayiye, yapıyorlar, ertesi gün yine aynı. Bir gün toplandılar aracın başına, elektrikçisi, motor ustası, ıvırı zıvırı. Herkes kendi branşını kontrol ediyor, sıkıntı bulamıyor. O sene 750 lira harcadım şahine, araba düzelmedi. Bir gün Kocaeliden Ankaraya dönüyorum, Bolu'da kaldım, neredeyse yakacaktım arabayı. Neyse bir arkadaşın talimatları doğrultusunda çalıştırabildim aracı, döndüm eve. Araba 2 ay yattı, dedim ben binmem buna, habire yolda kalıyorum. Bir gün Ankara İvedikte bir lpg ustası tavsiye ettiler, gittik, adamın çırağı geldi, derdimi söyledim, gitti 50 cm kablo getirdi bağladı. Araba bir daha hiç yolda kalmadı. Silindirine kadar sökülen aracın derdi tüpün şasesi kopmuş, araç benzini gazı karıştırıp kendini boğuyormuş.

Dün aracın karter contasını değiştirip altını yıkattım. Bir süre sonra aracın gaz düğmesi ötmeye ve ışıklar yanıp sönmeye başladı, gittim gaz aldım, düzelmedi, Çubukta zaten bir tane lpgci var, gittim, az bekle bakalım dedi. Bekledik, içeri al aracı dedi, gittim çalıştırdım, normale dönmüş, geçti gaza. Usta dedim sorun gitmiş, açtı kaputu, baktı, gaz filtresi eski, değişmesi gerek dedi, sonra uğrayım dedim çıktım. Yahu 15-20 gün önce bütün filtreleri (hava, polen, gaz, yağ) değiştirdik zaten. Filtreden diyecek değiştirecek, alakası bile olmayan filtreye para verecez.

İşi yapan usta çok önemli, bazıları sırf dolandırıcı.

O ötme sesi sadece topraklama kablosunun kısa devre yapmasından kaynaklı ;) aracın orasını burasını elletme ;)
 
Geri
Üst