OPEL CALİBRA YANLIŞ BAĞLANTI

kardeş bilgiler için teşekkür ederim. en kısa zamanda düzelttircem.. sadece krank sensörü değişti orjinalini bulamadığımdan yan sanayi takmak zorunda kaldım, diğer sensörleri kendi orjinal sensörleri... diğer söylediğiniz şeyleri yaptıracak ustamız yok maalesef taşrada yaşıyoruz.. bi yerini yaparken başka yerini bozuyolar ;)
Krank devir sensörü sanırım orjinalini buldum linkte yanlız adamların kendi sitelerinde daha ucuz imkan varsa alıp kenara koymakta fayda var ustaların kronik olarak dert yadığı arızalar hep bu sensörden çıkıyor opelde. Bursaya gelme imkanınız olursa o motorun ustası var tavsiye edebileceğim biri. Ereay beyin yazdığı işlemleride biliyordur muhtemelen.

 
Krank devir sensörü sanırım orjinalini buldum linkte yanlız adamların kendi sitelerinde daha ucuz imkan varsa alıp kenara koymakta fayda var ustaların kronik olarak dert yadığı arızalar hep bu sensörden çıkıyor opelde. Bursaya gelme imkanınız olursa o motorun ustası var tavsiye edebileceğim biri. Ereay beyin yazdığı işlemleride biliyordur muhtemelen.

bursaya sıkça geliyordum aslında ama pandemiden dolayı bir yıldır gelemiyorum... geldiğimde müsait olursanız sizinle irtabata geçip bahsettiğiniz ustaya bi uğramak isterim..döşeme işlerim de var zaten bursada .. bu aracı her şeyi ile güzelce toplayıp garaja çekip keyfi kullanmak istiyorum..araç 20 yıldır bende kazası değişeni falan yok sadece kozmatik fakiri..
 
bursaya sıkça geliyordum aslında ama pandemiden dolayı bir yıldır gelemiyorum... geldiğimde müsait olursanız sizinle irtabata geçip bahsettiğiniz ustaya bi uğramak isterim..döşeme işlerim de var zaten bursada .. bu aracı her şeyi ile güzelce toplayıp garaja çekip keyfi kullanmak istiyorum..araç 20 yıldır bende kazası değişeni falan yok sadece kozmatik fakiri..
Tabikide gelmeden haber verirsiniz ben numarasını vereyim ben özelden gelmeden önce arar konuşursunuz
 
araç normal çalışır ama enjektörlerin düzensiz basınçtan zarar görür ömrü kısalır .
üstteki o ufak çıkış vakum çıkışıdır manifold içinde benzin basıncına göre vakumlayarak bar olarak şiddeti ayarlar.Enjektörleri korur dalgalanmaları önler gibi düşün faydalıdır .
regülatörün altında yakıt dönüş borusu diğer uçta yakıt girişi vardır.

normalde vakum kısmındaki külbürtör kapağındaki boru boğaz kelebeğinin altına girmeli sfi kutusunu kaldırınca olması gereken doğru noktaları ustanız bulur.

Tomei ayarlı regülatör alırsanız bir kaç ekleme ve doğru chip ile daha fazla güç alırsınız. Gidişine şaşırırsınız :)
C20XE modifiyesi basit ömürlük motordur. Az yakar çok kaçar kıymetini bilin.
Ha bir de sensörler daima orjinal olsun yan sanayi motora koymayın.


RESIM18bd843a014b201f.jpg

BU PARÇA NEDİR ACABA, GÖREVİ NEDİR...BİR GİRİŞİNİDE KIRMIŞLAR SANKİ
 
RESIM18bd843a014b201f.jpg

BU PARÇA NEDİR ACABA, GÖREVİ NEDİR...BİR GİRİŞİNİDE KIRMIŞLAR SANKİ
fotoğraftan çıkaramadım açıkçası
daha net fotoğrafı yok mu kırık olan kısımı da görsek en azından anlaşılabilir.

muhtemelen manifold altındaki sensörlerden birisi hava ayar sensörü falan var ama onun bağlantı delikleri sizinki gibi değil
parça numarası veya nereden çıktığına bakın hocam
 
fotoğraftan çıkaramadım açıkçası
daha net fotoğrafı yok mu kırık olan kısımı da görsek en azından anlaşılabilir.

muhtemelen manifold altındaki sensörlerden birisi hava ayar sensörü falan var ama onun bağlantı delikleri sizinki gibi değil
parça numarası veya nereden çıktığına bakın hocam

3a0c3576-3f99-4b2c-bac1-887c722410af0a346cffd5b2c769.jpg
ÜA
e99c520c-1dc6-40a3-a1fd-67e6b2c1c7ec2fb32c05bce42f45.jpg
 
fotoğraftan çıkaramadım açıkçası
daha net fotoğrafı yok mu kırık olan kısımı da görsek en azından anlaşılabilir.

muhtemelen manifold altındaki sensörlerden birisi hava ayar sensörü falan var ama onun bağlantı delikleri sizinki gibi değil
parça numarası veya nereden çıktığına bakın hocam
PARÇA NUMARASI 7 21365.01
 
PARÇA NUMARASI 7 21365.01
Selenoid valfi bu hocam. Yakıt ile alakalı bir parça. Ucunda 2 çıkışı olmalı
Gm kodu 90322534 veya 807442
 
  • Beğen
Tepkiler: cagatay16
Geri
Üst