4 sene, 70 bin kilometre ve yalnızca 1 kez, o da periyodik bakım icabı servise uğramış bir Opel Corsa D.
Gerek kendimin, gerekse çevremdekilerin Alman firmayla ilgili acı tecrübelerinden sonra, mutluluk verici bir tablo.
"Safir siyahı" Opel Corsa 1.2 Enjoy spor paketin, 80 hp ve daha önemlisi 110 Nm'lik benzinli motoruyla herhangi bir sportiflik iddiası yok. Özellikle yokuş çıkarken kendini belli eden tork eksikliği, 1160 kg'luk gövde ağırlığıyla birleşince iyi zamanlanmamış sollama hamlelerini tehlikeli kılabiliyor.
Yol tutuş konusunda, 70 bin km'dir değişmeyen Continental ContiEcoContact 3 lastiklerinden ötürü bu örneğe dayanarak sağlıklı yorum yapmak elbette mümkün değil. Ancak denediğim diğer Corsa D'lerden, aracın fiziksel tutuş limitlerinin yüksek olduğunu biliyorum. Lakin fazlasıyla yumuşak ve belirsiz direksiyonu, Corsa D'lerin ortak noktası.
Yaşına göre öngörümün altında kalan yıpranma seviyesi, kullanım rahatlığı ve keyifli iç mekanıyla beni genel olarak memnun eden otomobili, şimdi keyifle izleme vakti:
Oto-Park.Com | Opel Corsa 1.2 Enjoy (2007)
Gerek kendimin, gerekse çevremdekilerin Alman firmayla ilgili acı tecrübelerinden sonra, mutluluk verici bir tablo.
"Safir siyahı" Opel Corsa 1.2 Enjoy spor paketin, 80 hp ve daha önemlisi 110 Nm'lik benzinli motoruyla herhangi bir sportiflik iddiası yok. Özellikle yokuş çıkarken kendini belli eden tork eksikliği, 1160 kg'luk gövde ağırlığıyla birleşince iyi zamanlanmamış sollama hamlelerini tehlikeli kılabiliyor.
Yol tutuş konusunda, 70 bin km'dir değişmeyen Continental ContiEcoContact 3 lastiklerinden ötürü bu örneğe dayanarak sağlıklı yorum yapmak elbette mümkün değil. Ancak denediğim diğer Corsa D'lerden, aracın fiziksel tutuş limitlerinin yüksek olduğunu biliyorum. Lakin fazlasıyla yumuşak ve belirsiz direksiyonu, Corsa D'lerin ortak noktası.
Yaşına göre öngörümün altında kalan yıpranma seviyesi, kullanım rahatlığı ve keyifli iç mekanıyla beni genel olarak memnun eden otomobili, şimdi keyifle izleme vakti:
Oto-Park.Com | Opel Corsa 1.2 Enjoy (2007)