- Katılım
- 1 Ağu 2017
- Mesajlar
- 8
- Tepkime puanı
- 0
- Puanları
- 0
- Yaş
- 34
Herkese merhabalar,
2013 Opel Corsa 1.3CDTI aracım var. Henüz 40000 kmde ve muayenesine 4000 km daha var.
Geçenlerde araç üzerinde anahtar resmi olan arıza ışığım yandı ve bunun sonucunda anlık ve ortalama yakıt tüketimi çok yüksek seviyelere çıktı (10-12lt/100km hatta vites değişimlerinden önce 30lt/km'yi bile görüyorum).
Elinde araca bağlanılan bir cihazı olan tanıdık bir yere gittim 4. kızdırma bujisi ve gaz sensör ile ilgili bir DTC gördüğünü söyledi ve DTC'leri sildi. Eğer tekrar ışık yanarsa buji için elektrikçiye git ,diğer sorun ise yüksek oktanlı dizel kullanmandan kaynaklı dedi ( Shell Vpower alırım hep)
Arıza ışığı yanmadı fakat yakıt tüketimi hala yüksek ,arabanın sesinde bir artma var. Şimdi aracı özel bir opel servise götürsem hala o DTC'leri görebilirler mi ? Daha önce böyle bir arıza ile karşılaşan oldu mu ?
2013 Opel Corsa 1.3CDTI aracım var. Henüz 40000 kmde ve muayenesine 4000 km daha var.
Geçenlerde araç üzerinde anahtar resmi olan arıza ışığım yandı ve bunun sonucunda anlık ve ortalama yakıt tüketimi çok yüksek seviyelere çıktı (10-12lt/100km hatta vites değişimlerinden önce 30lt/km'yi bile görüyorum).
Elinde araca bağlanılan bir cihazı olan tanıdık bir yere gittim 4. kızdırma bujisi ve gaz sensör ile ilgili bir DTC gördüğünü söyledi ve DTC'leri sildi. Eğer tekrar ışık yanarsa buji için elektrikçiye git ,diğer sorun ise yüksek oktanlı dizel kullanmandan kaynaklı dedi ( Shell Vpower alırım hep)
Arıza ışığı yanmadı fakat yakıt tüketimi hala yüksek ,arabanın sesinde bir artma var. Şimdi aracı özel bir opel servise götürsem hala o DTC'leri görebilirler mi ? Daha önce böyle bir arıza ile karşılaşan oldu mu ?